JR 18.03.2006 23:30:35 | |
---|
On nyt laitettu uudet elixir:it kitaraan ja jotenkin tuntuu että kestää "tuoreena" paremmin.. ei soundaa kuolleelta niin nopeesti.. ja hyvä soundi ja soitettavuus. Siirryn varmaan näihin nyt. Mistäs pääkaupunkiseudulta saa näitä kieliä? Vai pistänkö saksasta ison kasan tilaukseen, ei tarvi nostaa persettään tuolilta.. "God speaks trough Dr.Phil & Ted Nugent" |
Ippei 19.03.2006 00:05:08 | |
---|
Hei! Ehtisinpä vastaamaan tähän. Kitarapajalta on Muusikoiden.netin tietojen mukaan saanut edullisesti. Soita sinne ja kysäise! Eivät maksa kuin 12 euroa, mitä täältä olen oppinut. T: Ippei |
fatso 19.03.2006 00:15:05 | |
---|
Kitarapajalta on Muusikoiden.netin tietojen mukaan saanut edullisesti. Soita sinne ja kysäise! Eivät maksa kuin 12 euroa, mitä täältä olen oppinut. Voiko olla noin halpoja Pajalla? Luokkaa 20€ olleet muualla. "What chew gon' play now?"
"Bobby, I don't know. But what's it ever I play, it's got to be funky" |
JOO100 19.03.2006 00:16:44 | |
---|
Nää elixirit on muuten parhaita kieliä millä oon koskaan soittanu. Thomannilta vaan pitäny aina tilata :/ Romantikkoitkijät #44 |
Aki 19.03.2006 05:51:17 | |
---|
Thomannilta vaan pitäny aina tilata :/ Thomann 12,60€ (+20€) Kitarapaja 12e (+ bussilippu) Saitenkatalog 9,90€/11,99€ (+9€/0€) Elixir on pelastus. Tulin juuri äsken keikalta. Bassossa Elixirit ollu reilusti yli puoli vuotta, ja on verrattavissa 1-2vko vanhoihin taviksiin. Joo, mulla on happokädet. |
nikander 19.03.2006 09:33:11 | |
---|
Voiko olla noin halpoja Pajalla? Luokkaa 20€ olleet muualla. Kuulemma pitävät siellä Elixireistä niin paljon että haluavat myydä niitä halvalla. |
Lord of the strings 19.03.2006 12:13:04 | |
---|
Espoon Musiikista. "Urbaani ja turbaani, kokeilepa itte. Älä ees. Vidu jos on miinusta tiimarissa alle ÄÖ:n, niin älä lähde. Puol kilsaa on ihan max, mikäli pakko." -gasser |
Werde 19.03.2006 12:24:49 | |
---|
Elixir on pelastus. Juuri näin. Reilun kuukauden ollut kokeilusetti kiinni ja kiiltävät yhä kuin uudet. Perus GHS:t ja Dean Markleyt syöpyy parissa viikossa todella huonoon kuntoon, vaikka putsaan kielet aina soittamisen jälkeen. "Raha ei tee onnelliseksi vaan sen käyttäminen" |
Niskamies 19.03.2006 12:25:32 | |
---|
Elixir on pelastus. Tulin juuri äsken keikalta. Bassossa Elixirit ollu reilusti yli puoli vuotta, ja on verrattavissa 1-2vko vanhoihin taviksiin. Joo, mulla on happokädet. Samaa mieltä. Mulla on nyt ollut bassossa kiinni noin 1,5 kk, ja vieläkin kuin uudet. Tavis rosterikielet kuoli täysin alle kuukaudessa. More is more. |
JR 19.03.2006 12:25:48 | |
---|
jaahas, kiits vastauksista. Juu jotenkin dr:t,ghs:t,d'addariot,ernie ballit sun muut tuntuu vaan semmoisilta peruskieliltä tuon jälkeen., makuasioita mutta kyllä toimii. "God speaks trough Dr.Phil & Ted Nugent" |
Stoole 19.03.2006 14:19:11 | |
---|
Hhmh, itse ainakin ostin Elixrin kielisetin ihan vain F musicista about 20 € hintaan. Helvetin hyvät, tykkään kirkkaasta soundista joka niistä lähtee ja kestävyys tosiaan on aivan omaa luokkaansa. Elixirit löytyy nyt sekä bassosta että kitarasta, enkä ole ainakaan ihan heti vaihtamassa muuhun merkkiin. J. Ståhle
Turun Seudun Ninjat Ry |
Seuraavaksi pitää kyllä koittaa Elixireitä. Pistin Carviniin .013 ilmaisnäyte-Elixirin B-kieleksi ja se soi vielä hyvin, muut kielet kuulostavat jo paljon kuolleemmilta. WANG #3: Carefully unscrew or disengage wang bar from guitar and put in case. Sometimes the best way to wang is not to wang at all. -Joe Satriani |
Defactor 19.03.2006 15:00:52 | |
---|
Hhmh, itse ainakin ostin Elixrin kielisetin ihan vain F musicista about 20 € hintaan. Helvetin hyvät, tykkään kirkkaasta soundista joka niistä lähtee ja kestävyys tosiaan on aivan omaa luokkaansa. Elixirit löytyy nyt sekä bassosta että kitarasta, enkä ole ainakaan ihan heti vaihtamassa muuhun merkkiin. Jos nyt Kaisaniemen F-musasta puhutaan, niin kyllä mä mielelläni sen lyhyen matkan kävelen Kitarapajalle ja säästän siinä 8 euroa. [V.U.K #33] "- Kun Uusis sanoo, niin kiviäkin kiinnostaa" |