A.l 13.03.2006 18:03:45 | |
---|
Itselläni Yövieraat, Keppijumppaa ja Homo sapiens ovat eräitä suosikkejani ikinä. En oikein muusta tuotannostaan kovin paljoa välitä. |
jussiohman 13.03.2006 19:12:18 | |
---|
Ei liene kovin hyvin käynyt kaupaksi tuo levy jos jo vitosella sitä saa. kakkaa, herkkuruokaani |
bedlam 13.03.2006 21:43:41 | |
---|
Itselläni Yövieraat, Keppijumppaa ja Homo sapiens ovat eräitä suosikkejani ikinä. En oikein muusta tuotannostaan kovin paljoa välitä. Mistäs syystä Toppatakkeja ei kolise? http://www.mikseri.net/kiasma |
A.l 14.03.2006 15:01:39 | |
---|
Pitäsi varmaan se remasteroitu versio jostain hankkia. Kun se alkuperäinen oli kirjastolta lainassa niin ei jotenkin vaan iskenyt suttuisilla soundeillaan. En siis saanut siitä oikein mitään irti. Nyt kun asian mainitsit niin voisin toteuttaa tuon päähänpistoni. Kiitos. |
meitu 14.03.2006 15:06:55 | |
---|
Olisi kyllä hauska kuulla tuota originaalia jos se kerran noin paljon eroaa soundiensa puolesta. Itsellänihän on vain se 1998-versio. Ne jotka soittaa ne tietää |
bedlam 14.03.2006 15:38:36 | |
---|
Olisi kyllä hauska kuulla tuota originaalia jos se kerran noin paljon eroaa soundiensa puolesta. Itsellänihän on vain se 1998-versio. Minulla on 94-versio ja hyvin mulle levyn tuotanto toimii. Omaan korvaani miellyttävämpi miksaus kuin Homo Sapiensin muovisempi ja kolkompi äänimaailma. http://www.mikseri.net/kiasma |
A.l 14.03.2006 16:15:15 | |
---|
Omaan korvaani miellyttävämpi miksaus kuin Homo Sapiensin muovisempi ja kolkompi äänimaailma. No tuo on totta. HS on paljon kivisempi. |
Roger 14.03.2006 20:30:27 | |
---|
No tuo on totta. HS on paljon kivisempi. Ja muutenkin sellainen "kulmikkaampi". Mannonenhan ei pysty vieläkään kuuntelemaan ko. levyä, koska rummut on soitettu niin huonosti. Hänethän pantiin tätä levyä tehdessä kylmiltään soittamaan klikin kanssa ja sen kuulee. Life is what happens to you while you're busy making other plans. - John Lennon |
Eilen olin tuolla Nosturissa katsomassa ja vähän petyin biisilistan tylsyyteen. Jokaiselta levyltä soiteltiin kyllä tasaisesti se pari biisiä, mutta käytännössä kaikki nekin kipaleet olivat niitä levyn "hittejä". Ymmärtäähän sen toki, kun paikalla oli paljon alaikäistä väkeä, niin ainakin tunnetuimmat biisit saivat heidät hyvin pomppimaan musiikin tahtiin, mutta näin paatunutta fania miellytti lähinnä joku "Sokeria sisaret" tai "Pää puhuu" kappaleen päälle laulettu "Tehdas". Toisaalta väkeä oli kyllä varsin hyvin, melkeinpä Nosturi täynnä, ja mikä tärkeintä, meininkikin oli sen mukaista. Jos joku haluaa pilata jännityksensä, niin ainakin seuraavia kappaleita soitettiin (ei järjestyksessä): BIISILISTAVAROITUS! Tehdas ("Pää puhuu -remix) Tuuliajolla Sokeria, sisaret Sikamusiikkia Minä olen myyrä Homo sapiens Murhaaja soittaa pasuunaa Yövieraat Normaalien maihinnousu Kuinka ihmistä käsitellään Ihana elämä Rakkaus on pesti hulluuteen Lihavia luurankoja Jos saisin kolme elämää Maailman viimeinen yö Joutilas Meitä odotellaan mullan alla Minä en tiedä mitään Kaksi lähtee, yksi palaa
BIISILISTAVAROITUS! |
heikkiha 19.03.2006 17:22:19 | |
---|
BIISILISTAVAROITUS! Tehdas ("Pää puhuu -remix) Tuuliajolla Sokeria, sisaret Sikamusiikkia Minä olen myyrä Homo sapiens Murhaaja soittaa pasuunaa Yövieraat Normaalien maihinnousu Kuinka ihmistä käsitellään Ihana elämä Rakkaus on pesti hulluuteen Lihavia luurankoja Jos saisin kolme elämää Maailman viimeinen yö Joutilas Meitä odotellaan mullan alla Minä en tiedä mitään Kaksi lähtee, yksi palaa
BIISILISTAVAROITUS! Hohoo... Samaa settiä tarjoavat joka keikalla. Tämän olen todistanut jo kahdesti. Ja Herra Hyyrynenkin sanoi että aikovat koko "kiertueen" vetää tällä setillä... Mutta totisesti onhan tuossa setissä lievää hype meininkiä. Tosin sellaisena se myös toimii erittäin hyvin. Meneviä biisejä, hittibiisejä ja siihen päälle muutama yllätys... Kolmas kerta on Espoon Tapiola Gardenissa, tai saa nyt nähdä... "Eihän täällä olla lusimassa vaan pitämässä hauskaa ja saamassa aikaan kunnon jälkeä." - Robbie Robertson |
Pelsi 30.03.2006 17:17:57 | |
---|
Lauantaina olisivat Puoskarit taas Jyväskylän Lutakossa. Itse olen siellä, entäs te muut? Setti näytti mainiolta. 'It's a far cry from small boys in the park, jumpers for goalposts. Isn't it? Mmmmm. Marvellous.' |
tuomittu 30.03.2006 17:22:36 | |
---|
Lauantaina olisivat Puoskarit taas Jyväskylän Lutakossa. Itse olen siellä, entäs te muut? Siellä olen ja on kauhia posse (eli tyttöystävä ja ehkä pari kaveria) mukana. |
-Mickill- 30.03.2006 19:38:15 | |
---|
Viime lauantaina tuli YUP käytyä livenä tsekkaa. En tiiä, vähän oli turhan lässy keikka. Ei ollu biisivalinnat ihan meikäläisen mieleen, turhan paljon juuri noita lässyjä oli mukana. Yleensä YUP on livenä myllyttänyt hemmetin kovin mutta nyt ei oikein säväyttänyt. Tosin tuli siellä "Murhaaja Soittaa Pasuunaa" joka toimi ihan hullunhyvin. There's nothing left to say but fuck you anyway. |
el Bastardo 31.03.2006 09:48:56 | |
---|
Lauantaina olisivat Puoskarit taas Jyväskylän Lutakossa. Itse olen siellä, entäs te muut? Setti näytti mainiolta. Jep, Lutakkoon vie tieni lauantaina. Mukaan raahaan pari kaveria ja kolme ulkomaalaisvahvistusta, joilla ei ole lähes minkäänlaista käsitystä yhtyeen mukana. Meikäläinen kuitenkin tulee olemaan nyrkki tanassa koko keikan ajan. |