guitarmonkey 03.09.2003 13:52:36 | |
---|
Mitä mieltä porukka on Steve Morsen soitannasta Deep Purplessa? Itse tykkään enemmän Morsen soololevyistä kuin Purplen vauhtikitaroinnista, mutta kyllähän Purple-soitantaakin kuuntelee. Entä oliko Morse hyvä valinta Deep Purpleen? Entä miksi Helsinki hajottaa aina hyvät bändit, kuten Deep Purple ja Spice Girls? :) "Kaikkihan me ollaan homoja" -Vesa-Matti Loiri |
Risto Mustalisä 03.09.2003 14:05:01 | |
---|
Mitä mieltä porukka on Steve Morsen soitannasta Deep Purplessa? Ihan o.k Morse on persoonallinen kitaristi jolla on oma tyylinsä.Toimii yllättävän hyvin Purplen kanssa. Itse tykkään enemmän Morsen soololevyistä kuin Purplen vauhtikitaroinnista, mutta kyllähän Purple-soitantaakin kuuntelee. Diggaan kyllä Morsen soolotuotannosta sekä Dixie Dregsistä ,mutta Purplea kuuntelen ehkä enemmän bändinä Entä oliko Morse hyvä valinta Deep Purpleen? Yllättävä hyväksi osoittautunut valinta. Entä miksi Helsinki hajottaa aina hyvät bändit, kuten Deep Purple ja Spice Girls? :) Purple ei hajonnut - kitaristi vaihtui. Spice Girls ei ole bändi vaan taiten tehty pop-tuote:-D Born to be wild! - paitsi kotona.. |
sarkjan 03.09.2003 14:26:16 (muokattu 03.09.2003 14:29:03) | |
---|
Mitä mieltä porukka on Steve Morsen soitannasta Deep Purplessa? Onhan se hemmetin hyvä ja taidokas kitaristi, mutta meikän makuun ehkä hiukka liian kliininen DP:hen. Ei ole huonoa hetkeä, muttei taas todellista huippuhetkeäkään mun mielestä (lähinnä sooloissaan). Todellinen heittäytyminen ja riskinotto puuttuu. Toisaalta se on hyväkin juttu, mutta... Entä oliko Morse hyvä valinta Deep Purpleen? On hyvä valinta kaiken kaikkiaan. Entä miksi Helsinki hajottaa aina hyvät bändit, kuten Deep Purple ja Spice Girls? :) Jaa, enpä tiedä.. Melodius Volumeus Maximus |
Entä oliko Morse hyvä valinta Deep Purpleen? Äijien haastattelujen perusteella tosi hyvä valinta. On kai se muiden jäsenten mielestä erikoista, että bändin kitaristi puhuu ja hymyilee... Toinen vaihtoehtohan olisi ollu Joe Satriani, joka soitti Japanin kiertueella Blackmoren lähdön jälkeen. Uskoisin Morsen olleen parempi valinta, vaikka en hänen varaukseton ihailija olekaan.. Tuolta pop/rock-osaston Bananas-keskustelusta löytyy lisää mielipiteitä. Nauraessakin sydän suree, ja ilon loppu on murhe. |
HS 03.09.2003 15:44:02 | |
---|
Terve Bändi itse sai varmaan potkua Steven mukaan tulosta, joten siinä mielessä tietysti hyvä juttu. Itse tykkään kuitenkin enemmän noista Morsen soolojutuista. Miehen soundi ja soittotyyli ei mielestäni oikein istu tuohon Purple-maisemaan. Tai ehkä sitä on vain niin kiinni noissa Blackmoren jutuissa, ettei oikein osaa ajatella siihen mitään toista kitaristia. se joka toista haukkuu sen oma napa paukkuu |
Fortune 03.09.2003 20:50:06 (muokattu 03.09.2003 20:50:29) | |
---|
Mitä mieltä porukka on Steve Morsen soitannasta Deep Purplessa? Pidän kyllä. Entä oliko Morse hyvä valinta Deep Purpleen? Kyllä, ainakin parempi kuin Satriani :) Morsen aikaista Purplea pitää kuunnella nimenomaan Morsen aikaisena Purplena eikä Blackmore mielessä, se on kuitenkin ihan erilaista tavaraa, hyvää ja paikoin jopa DP:n parhaiden aikojen veroiseksi äityvää juttua toki. Erilaista vain. Pidän sekä Blackmoren että Morsen aikaisesta DP:sta, mutta toisaalta luulen että jos Ritchie olisi jatkanut Purplessa ei Purpendicularin tyyppistä täysosumaa enää herroilta olisi nähty, sen verran väsyneitä ne Blackmoren aikaiset viimeiset olivat. Uutta en ole kuullut kun budjetti ei veny ostoon, mutta sehän on taas kehuttu oikein hyväksi? Entä miksi Helsinki hajottaa aina hyvät bändit, kuten Deep Purple ja Spice Girls? :) HKL:n vika. Tinker-doodle. |
kid ego 04.09.2003 00:06:17 | |
---|
Täh, hajosiko Purple HELSINGISSÄ? Buahaha! Suomi on sitten hullu maa. |
Jäärä 04.09.2003 08:25:57 | |
---|
Ensin vähän arvelutti, varsinkin kun kuunteli Morsen kitarointia Kansasissa, mutta valinta tuntuu olevan oikein yllättävän hyvä. "Koneella on koneen tahti" |
guitarmonkey 04.09.2003 11:52:55 (muokattu 04.09.2003 11:53:38) | |
---|
Täh, hajosiko Purple HELSINGISSÄ? Buahaha! Suomi on sitten hullu maa. Tosi asiassa kumpikaan (Spice Girls, Deep Purple) ei lopettanut toimintaansa Helsingin keikan jälkeen. Purplesta lähti kitaristi Blackmore, jota loppukiertueella tuurasi Satriani. Vastaavasti Spice Girls :sta poistui Geri jonka jälkeen "bändi" jatkoi toimintaansa nelikkona. "Kaikkihan me ollaan homoja" -Vesa-Matti Loiri |
kid ego 04.09.2003 12:55:27 | |
---|
Tosi asiassa kumpikaan (Spice Girls, Deep Purple) ei lopettanut toimintaansa Helsingin keikan jälkeen. Purplesta lähti kitaristi Blackmore, jota loppukiertueella tuurasi Satriani. Joo mä tiesin kyllä ton Blackmore-Satriani -vaihdoksen, mutta en ikinä olisi osannut kuvitella sen tapahtuneen stadissa! |
Vilppu 04.09.2003 13:05:39 | |
---|
Nyt vedonlyöti kehiin. Mikä on seuraava ns. iso bändi, josta lähtee jäsen Helsingissä? Kirjoittakaa hautaani: "hävisi pakastehaukimiekkailussa sialle!" |
Teijo K. 04.09.2003 16:25:16 | |
---|
Nyt vedonlyöti kehiin. Mikä on seuraava ns. iso bändi, josta lähtee jäsen Helsingissä? Ihan sama, kunhan se ei ole mikään yhden miehen orkesteri. Äyk. Kun kuudes eukko oli pudonnut ikkunasta, kyllästyin katselemaan heitä, ja lähdin Maltsevskin torille, missä sokea mies oli kuulemma saanut lahjaksi villasaalin. (Daniil Harms) |
guitarmonkey 04.09.2003 16:54:19 | |
---|
Ihan sama, kunhan se ei ole mikään yhden miehen orkesteri. Äyk. Niinpäs onkin. Helsingissähän on hajonnut kolme ns. suuren luokan orkesteria: Deep Purple, Spice Girls ja Ari Peltosen luotsaama Paska. "Kaikkihan me ollaan homoja" -Vesa-Matti Loiri |
Teijo K. 04.09.2003 16:56:29 (muokattu 04.09.2003 16:57:02) | |
---|
Ari Peltosen luotsaama Paska. Lähtikö siltä jäsen? Siis irti? Kun kuudes eukko oli pudonnut ikkunasta, kyllästyin katselemaan heitä, ja lähdin Maltsevskin torille, missä sokea mies oli kuulemma saanut lahjaksi villasaalin. (Daniil Harms) |
Silvio Dante 18.11.2003 16:36:21 | |
---|
Lähtikö siltä jäsen? Siis irti? Virallinen selitys kuului aikanaan jotenkin tyyliin: "Rock-yhtye Paska hajoaa, syynä vahvat sisäiset ristiriidat" Just when I thought I was out, they pull me back in! |
Paddle 18.11.2003 17:32:40 | |
---|
Mitä menestyneitä piisejä on Blackmoren ajalta ja mitä Morsen ajalta? Ku en itte tiiä, paitsi että legendaarisin Smoke On the Water mahtaa olla Blackmoren. |
PekKampela 18.11.2003 17:40:00 | |
---|
Voi vitsit! Täällähän on nostettu mun lempiaihioni ylös, eli juuri Morse, ja Morse & Purple. Mitä mieltä porukka on Steve Morsen soitannasta Deep Purplessa? Mun porukka pitää todella paliju. Itse tykkään enemmän Morsen soololevyistä kuin Purplen vauhtikitaroinnista, mutta kyllähän Purple-soitantaakin kuuntelee. Soolo, DD ja DP, iskevät kaikki. Entä oliko Morse hyvä valinta Deep Purpleen? Ehdottomasti! Purplesta ei välttämättä olisi kehkeytynyt enää mitään ilman Steveä. Tätä he itsekin ovat tilittäneet...Morse oli pelastus DP:n uudella nousulle ja jatkolle. Entä miksi Helsinki hajottaa aina hyvät bändit, kuten Deep Purple ja Spice Girls? :) Ei saa pelotella! Perjantaina kattoon meininkiä. Aiemminkin keskusteltu, mutta otetaan taas puheeksi, kun on niin ajankohtaista : Moniko heppu on paikanpäällä? Kop kop! Ovi auki, ovi auki...täältä tulee hauki! |
Fortune 18.11.2003 20:37:45 | |
---|
Mitä menestyneitä piisejä on Blackmoren ajalta ja mitä Morsen ajalta? Ku en itte tiiä, paitsi että legendaarisin Smoke On the Water mahtaa olla Blackmoren. Siis Morse tuli mukaan vasta 1994, kun Blackmore oli lähtenyt lopullisesti kävelemään (no, olihan siinä Satriani kiertuekitaristina toki välissä, onneksi ei jäänyt bändiin :). Ensimmäinen studiolevy, jolla Morse soitti, oli siis vuoden 1996 Purpendicular, josta hittejä ei tainnut "Sometimes I feel like screaming" -kappaleen lisäksi irrota. Liekö sekään mikään hitti ollut. Levy on kyllä loistava. Eli todennäköisesti kaikki ne kappaleet, millä sinä tarkoitat DP:n hittejä, ovat Blackmoren aikakaudelta. |
HaloOfFlies 18.11.2003 20:52:51 | |
---|
Ensimmäinen studiolevy, jolla Morse soitti, oli siis vuoden 1996 Purpendicular, josta hittejä ei tainnut "Sometimes I feel like screaming" -kappaleen lisäksi irrota. Liekö sekään mikään hitti ollut. Levy on kyllä loistava. Ei ollut Sometimes I Feel Like Screamingkaan hitti, mikä on mun mielestäni yksi isoimpia vääryyksiä koskaan. Se biisi on 90-luvun vastine Stairway To Heavenille. With the lights out it's less dangerous, here we are now, entertain us |
Jormaz 19.11.2003 06:55:33 | |
---|
Katoin jonkun Purple-DVD:n ja Morse ei sytyttänyt ollenkaan. Ehkä jos siinä olis ollu Blackmore niin olis toiminu. No, onhan toi Blackmore tullut nähtyä pari kertaa keskiaikapumppunsa kera. Back to the 80's |