Aihe: Tanssimuusikon koira
1 2 3 4 5 6
poppamies
18.03.2006 18:18:13

Voi jum....ta,sen sanon vaan ,että jos joku rupee aukomaan päätänsä Sertzon ammattitaidosta tai iästä ,niin eikun viivalle vaan . . . .

Sertzo on varmaan ihan sopivan ikäinen ja taitava muusikko ja kaikki mutta jätä se perseen nuoleminen väliin...
G-strings are for strippers
häläppääjä
18.03.2006 18:19:04
Oli kerran mullakin ajokoira. Ajo hyvin jänestä. Kerran oli hieno homma, kun jouvun käymään kuusen juurella ns. housun kevennyksellä tai toisin sanoen: Ruumiista irtaantumassa. No, koira koitti aikansa saaha jänestä ylös ja kun ei se heti kohta sitä saanu, niin tuli sitte käymään siinä minua kahtomasa. No, se ikään kuin ohimennen sitte pisteli naamariinsa sen mun hengentuotoksen, jokavielä höyrysi kuusen juurella. Muistakaapa tämä aina kun koira nuolasee naamasta. On saattanu vähän ennen nauttia maittavan aterian...
KoskPaavo
18.03.2006 18:46:19
Voi jum....ta,sen sanon vaan ,että jos joku rupee aukomaan päätänsä Sertzon ammattitaidosta tai iästä ,niin eikun viivalle vaan . . . .

Setzso on mun kaveri vuosikymmenien takaa, mä voin sanoa sitä väinämöiseks ystävällisessä mielessä koska tahansa.Mä olen Seppo Ilmarinen.
Tämä elämä käy laatuun; onhan se välimmiten lystiäkin ja nostelee hieman kantapäitä. Aleksis Kivi
KoskPaavo
18.03.2006 18:48:30
Oli kerran mullakin ajokoira. Ajo hyvin jänestä. Kerran oli hieno homma, kun jouvun käymään kuusen juurella ns. housun kevennyksellä tai toisin sanoen: Ruumiista irtaantumassa. No, koira koitti aikansa saaha jänestä ylös ja kun ei se heti kohta sitä saanu, niin tuli sitte käymään siinä minua kahtomasa. No, se ikään kuin ohimennen sitte pisteli naamariinsa sen mun hengentuotoksen, jokavielä höyrysi kuusen juurella. Muistakaapa tämä aina kun koira nuolasee naamasta. On saattanu vähän ennen nauttia maittavan aterian...
Eikös nää bakteorologit väitä että koiran suu on aina puhtaampi kuin minkä tahansa pepsodent-ihmisen haavi.
Tämä elämä käy laatuun; onhan se välimmiten lystiäkin ja nostelee hieman kantapäitä. Aleksis Kivi
häläppääjä
18.03.2006 18:58:58
Eikös nää bakteorologit väitä että koiran suu on aina puhtaampi kuin minkä tahansa pepsodent-ihmisen haavi.

Toki, toki.
Zonebs
18.03.2006 20:09:45
saksanpaimen koira 3v uros.uskollinen kumppani mihin vaan.
Basistin hommassa ensimmäinen juttu on se että räimii vaan eetä plekulla niin perkeleesti. Ja juo kalajaa. Ja vie kaikki naiset.
KoskPaavo
18.03.2006 20:23:28
saksanpaimen koira 3v uros.uskollinen kumppani mihin vaan.
Aika kaksimielisesti sanottu (tai ajateltu)
Sertzo S
19.03.2006 08:13:09

Imppo, ilmeisesti joku koneidenrassaaja?
Musiikista ei tajua yhtään mitään. Tunnevammainen.
R.Syke
25.03.2006 10:31:50 (muokattu 25.03.2006 10:32:34)
Voi mahoton. Eilen kulki yks tanssimusiikilla (kuulema) itsensä elättävä soittaja kvinttikoiransa kanssa taloni ohi. Olin siinä pihalla. Kumpikin mulkoili minua epäluuloisesti ja lopuksi kvinttikoira ruikki minun Volvoni takarenkaaseen ja lähestyi uhkaavasti arvokkaiden housujen peittämiä kinttujani.

Otin taskustani äkki 500 euron setelin ja heiluttelin sitä hädissäni. Kumpikin lähti heti pois.

Huh. Heräsin hiestä märkänä...Se olikin unta. Tiesinhän ettei kunnon tanssimuusikko ja hänen koiransa ikinä tommosta tekisi.

Hau.
paice60
25.03.2006 14:33:51
Meillä on kissa.
Ajattelenko....siis olenko?
Sertzo S
27.03.2006 11:07:15
Sertzo on varmaan ihan sopivan ikäinen ja taitava muusikko ja kaikki mutta jätä se perseen nuoleminen väliin...

Impolla meni turhaksi ylistämiseksi meikäläisen osaaminen. Huippumuusikosta olen kaukana ja tosi on.
KoskPaavo
27.03.2006 12:13:40
Impolla meni turhaksi ylistämiseksi meikäläisen osaaminen. Huippumuusikosta olen kaukana ja tosi on.

Tuossa muusikkoudessa se tekninen taitaminen on vain yksi osa-alue, Itse olen määritellyt itseni tyypiksi joka" useimmiten tietää mistä viihdemusiikissa on kysymys".
Mutta ei onneksi aina.
Jaskaa pakoon
27.03.2006 16:51:01 (muokattu 27.03.2006 16:54:26)
Oli kerran mullakin ajokoira.

Meidän yksi entinen rumpali oli siv. linja-autokuski. Hommat menivät joskus päällekkäin ja kehotin häntä hommaamaan ajokoiran, jonka voi sitten pistää tuuraamaan bussin rattiin välillä.

Tuli muuten mieleen koiramenetyksen kokeneena, että kun kerran yhdeltä tyypiltä kuukahti Turre, hän pisti sen pakastimeen ja ihan tosissaan kertoi muille, että sitten kun tulee ikävä, voi avata pakastimen ja silittää.

Tämä ei kylläkään ollut muusikko, vaan enemmän tuon Jenkkamiehen ammattikunnasta, vissiin.
häläppääjä
27.03.2006 17:08:09
Heikkona hetkenä tulin luvanneeksi ottaa ajokoiran täsä kevvään päälle..Kaverilla koira penikoi ja tuntu olevan yks koira joutilaana..No, sitte ens syksynä syyväänki jäneksen lihhaa..
katteleppa ihte
manjaana
27.03.2006 17:14:40
Heikkona hetkenä tulin luvanneeksi ottaa ajokoiran täsä kevvään päälle..Kaverilla koira penikoi ja tuntu olevan yks koira joutilaana..No, sitte ens syksynä syyväänki jäneksen lihhaa..

Ajokoirat on aika lutuja!

Ainoa koira mulla on ollut Karjalankarhukoiran ja Samojedinpystykorvan sekoitus, olipahan harvinaisen ihana kaveri. vaan karhukoiraksi se oli annettava, kun omas harvinaisen käypäset tassut(kuulema)..
Vanha varis, vaan vikkelä..
Sertzo S
27.03.2006 17:19:20
Meidän koiralta leikattin tänään aamulla silmäluomen kupeesta luomikasvannaninen. On raukka vieläkin vaisu nukutuslääkityksestä, mutta voi kuiten jo hyvin.
KoskPaavo
27.03.2006 21:04:14
Ennen Reino-tossut kestivät joulusta seuraavaan vaan ei enää kun opetin koiran hakemaan jos haluaa ulos. Niitten roudaaminen on niin rajua puuhaa ettei kestä puoltakaan vuotta.
KoskPaavo
27.03.2006 21:07:04
Onhan tää kuitenkin koira-threadi
ninmari
27.03.2006 21:08:54
Onpas jengillä mukavannäköisiä ja (tarinoiden perusteella)hauskoja hurttimuksia.
Tulee ihan koirakuume..Mutta ei taida oikein meikäläisten liikkuvalle elämäntyylille sopia ja kun on muksuista yhdellä astmakin..
No sitten "eläkeläismuorina" vois keskittyä näihin lemmikkeihin oikein tosissaan..;)
En laula nuoteista.Laulan rahasta!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)