Aihe: Ibanez Roadstar?
1
sus
18.03.2006 18:56:24
Kävelin torstaina paikallisen panttilainaamon ohitse, näyteikkunassa oli jotain soittimia joista huomioni kiinnittyi 100 euron hintalapun omaavaan Ibanez Roadstariin. Kitarassa oli vieläpä floikkatalla ja silminnähden kunnossa. Mikä mahtaa olla 100 euron hinnan syy? Ibanezin floikat ovat vielä tietääkseni erittäin laadukkaita.
Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle.
tommiot
18.03.2006 19:01:03
Osta pois jos toimii ja sopii kouraan. Hyviä kitaroita.
tapsali
18.03.2006 20:19:59
Olen samaa mieltä, osta pois jos hyvältä tuntuu. 100€ kuulostaa aika normaalilta hinnalta Roadstarista tänä päivänä. Se on jo kuitenkin vanha malli eikä niiitä enää valmisteta.

Omastani maksoi joskus kymmenkunta vuotta sitten 1500 mk ja se oli ihan hyvä hinta siitä. Tosin jälkeenpäin olen vaihtanut lähes kaiken elektroniikan, mutta soittotuntumalta mun mielestä ihan hyvä kitara. Joku voi tietysti olla toistakin mieltä.
Tähänkö mun pitäis keksiä jotain fiksua sanottavaa? En mä keksi mitään, mä olen vaan tyhmä kitaristi!
Aki
18.03.2006 20:22:29

Roadstareja on 47 eri mallia, mutta tämä:
100€ kuulostaa aika normaalilta hinnalta Roadstarista tänä päivänä.
ei pidä paikkaansa yhdenkään mallin kohdalla. Satasella mikä tahansa 70- tai 80-luvun Ibanez on löytö. Ja hyvä sellainen. Made in Japan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)