Aihe: Progetekstiä: Suolanpilaaja 1 | |
---|---|
![]() 17.03.2006 18:53:12 | |
Tämmöset tekstit väsäsin yhteen kehittelemäämme proge sävelmään. Teemana on nykyihmisten äärettömän huonoa "huumoria" suosiva huumorintaju.. Vain piereskely ja seksi ovat nykyään ne asiat joille kansa nauraa. Tässä protestia. Suolanpilaaja Kerran lähes hukuin paskaan ihan symbolistisesti kun vitsailin tytöille he eivät ymmärtäneet ja selittely pilaa parhaankin herjan suolan Kyllä minulla riittää huumoria muillekin asti mutta kukaan ei ymmärrä minä yksin nauraa saan Olen kuulemma huono vitsailemaan mutta kaikki kyllä myöntävät että osaan selittää monimutkaisenki tarinan opetuksen ja huonon vitsini huvituksen (kerto) Ja minä luulen, että jos joku nauraa, hän nauraa partaansa ellei ole tyttö ja silloinkaan ei vitsille vaan sen kertojalle mutta vyön alle en mene vaikka se heistä olisikin hauskaa En osaa myöntää että olisin huonon huumorin ystävä mutta ihmiset sanovat että pidän huonoa huumoria hyvänä se selittäisi kaiken myös sen että olen aina ainoa aina ainoa joka ei naura partaansa eikä ole tyttö Olen miettinyt, ehkä selitän vitsini liian aikaisin pilaan suolan ennenkuin muut löytävät sen Miksi ihmiset tapaavat unohtaa? Miksi en voisi kasvattaa partaa? ja olla hiljaa. (kerto x2) Terve, ja kiitos kaloista! | |
![]() 18.03.2006 20:44:19 (muokattu 18.03.2006 20:45:13) | |
heh, täähän oli varsin hauska teksti. löysin tästä itteni hyvin, koska tulee tuota huonoa huumoria välillä harrastettua. pari korjausehdutusta: miten jos aloittaisit biisin "Kyllä minulla riittää huumoria muillekin asti, mutta kukaan ei ymmärrä, minä yksin nauraa saan", niin pääsisi heti asiaan kiinni. mielestäni kertosäe ei kiteytä kappaleen ideaa kunnolla, vaan pikemminkin jatkaa säkeistöä. siihen voisi sopia paremmin jotain noiden rivien tyylistä: "Olen miettinyt, ehkä selitän vitsini liian aikaisin, pilaan suolan ennenkuin muut löytävät sen". kokonaisuutena varsin menevä pala. | |
![]() 19.03.2006 00:01:56 | |
heh, täähän oli varsin hauska teksti. löysin tästä itteni hyvin, koska tulee tuota huonoa huumoria välillä harrastettua. pari korjausehdutusta: miten jos aloittaisit biisin "Kyllä minulla riittää huumoria muillekin asti, mutta kukaan ei ymmärrä, minä yksin nauraa saan", niin pääsisi heti asiaan kiinni. mielestäni kertosäe ei kiteytä kappaleen ideaa kunnolla, vaan pikemminkin jatkaa säkeistöä. siihen voisi sopia paremmin jotain noiden rivien tyylistä: "Olen miettinyt, ehkä selitän vitsini liian aikaisin, pilaan suolan ennenkuin muut löytävät sen". kokonaisuutena varsin menevä pala. Suuret kiitokset. Terve, ja kiitos kaloista! | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)