Aihe: Naurettavimmat syyt olla pois treeneistä
1 2 3 4 510 11 12 13 1465 66 67 68 69
KoRn88.
12.03.2006 20:18:44
NAISET......siinä on tyhmin syy olla tulematta reeneihin. Meidän rumpali jättää aina reenit akkansa takia väliin. Joskus se valehtelee vaikka olevansa sukulaisissa mutta onkin akkansa luona.

Komppi. Tai eipä siinä jos nyt joskus reenit peruuntuu, mutta ku keikkaki piti peruuttaa tästä syystä niin alkaa minun mielestä mennä jo hieman yli. Muutenkin kun tässä vaiheessa nuita keikkojakaan ei vielä liiaksi ole, niin nuo keikkojen peruutukset vituttavat kyllä äärettömästi.

metallia Kemistä: UNIC
luopio
12.03.2006 21:54:04
Komppi. Tai eipä siinä jos nyt joskus reenit peruuntuu, mutta ku keikkaki piti peruuttaa tästä syystä niin alkaa minun mielestä mennä jo hieman yli. Muutenkin kun tässä vaiheessa nuita keikkojakaan ei vielä liiaksi ole, niin nuo keikkojen peruutukset vituttavat kyllä äärettömästi.

Hohoh, minä haistattaisin jo pitkät jos keikkoja tommosen takia peruttais, treenien peruminenki on kyl aika naurettavaa, mutta että keikan. Jätä se bändi
Syntisin heittäköön viimeisen kiven
KoRn88.
12.03.2006 22:11:14
Hohoh, minä haistattaisin jo pitkät jos keikkoja tommosen takia peruttais, treenien peruminenki on kyl aika naurettavaa, mutta että keikan. Jätä se bändi

Oon tässä kyllä ollu melko ihmeissään tuon tapahtuman jälkeen. Melko harmillista kun kitaristina se on kyllä helvetin hyvä, kuten myös kaverina, ja kun täälläkään korvessa ei liikaa nuita soittajia ole. Vituttaa kyllä ku ite otan nuo bändihommat niin tosissaan ja sitten tapahtuu tämmöstä pelleilyä niin tiedä tässä sitten mitä pitäs tehä.

luopio
15.03.2006 17:58:16 (muokattu 15.03.2006 17:59:04)
Oon tässä kyllä ollu melko ihmeissään tuon tapahtuman jälkeen. Melko harmillista kun kitaristina se on kyllä helvetin hyvä, kuten myös kaverina, ja kun täälläkään korvessa ei liikaa nuita soittajia ole. Vituttaa kyllä ku ite otan nuo bändihommat niin tosissaan ja sitten tapahtuu tämmöstä pelleilyä niin tiedä tässä sitten mitä pitäs tehä.

Luulisin ett oot meiän bändistä, mut bändin nimi ei kyl täsmää;) Meininki kuullostaa niin tutulta. Meil ei sentään keikkoja oo sen takia jääny väliin mut uskomatonta perseilyä muuten. Ja enitenhän tuossa vituttaa se että jätkä on meiän lahjakkain muusikko, laulaa ja säveltää vielä biisitki. Hyviä kaveritakin ollaan mutta kyllähän tommonen touhu vähän syö välejä.
Syntisin heittäköön viimeisen kiven
Flurn
16.03.2006 11:18:39
Rumpalilla menee kolme tuntia että syö ja kävelee 1,5km treenikselle, tämän takia ei perjantaisin ole treenejä, naurettavaa
KoRn88.
17.03.2006 23:07:02
Luulisin ett oot meiän bändistä, mut bändin nimi ei kyl täsmää;) Meininki kuullostaa niin tutulta. Meil ei sentään keikkoja oo sen takia jääny väliin mut uskomatonta perseilyä muuten. Ja enitenhän tuossa vituttaa se että jätkä on meiän lahjakkain muusikko, laulaa ja säveltää vielä biisitki. Hyviä kaveritakin ollaan mutta kyllähän tommonen touhu vähän syö välejä.

Älä muuta sano. Syö aika paljon myös soittointoa tämmönen pelleileminen.

south_of_heaven
18.03.2006 03:30:51
musta ainaki tuntuu että tulisin treeneihin nii paljon kuin mahdollista.
ilmoitti South_of_Heaven
pössi
19.03.2006 20:43:36
Lahjattomat harjottelee sano vanha blues mies ja lauloi" when i wake up this morning..."
Da Make
19.03.2006 22:49:06
Lahjattomat harjottelee sano vanha blues mies ja lauloi" when i wake up this morning..."

Ja tilutti 11millisillä kielillä yhden rebend pull-offin ensimäisenkielen kolmannesta välistä.
Katso omat plussasi täältä! :::: Kamarinki: H&K ZenTera Combo - Helsinki
mattijii
21.03.2006 00:22:02
Kiipparistimme oli poissa treeneistä kun meni uuden vaimonsa kanssa ex-anopin luo iltakahville. Treenit kerran viikossa, vakioaika. Ei ole enää mukana toiminassamme.
ebu
21.03.2006 13:43:00
Bändimme kosketin soittaja (ei ehkä enää kauan) : "nokun telkkarista tulee se ja se ja sit vielä se..." ja "en mä nyt jaksa"

(jos bändissä ollaan niin sitten ollaan ja se ei voi toimia niin että tyypit ei käy edes treeneissä.) Arghh!
thescientist
21.03.2006 14:25:10
Ylivoimasesti:
"Mä en jaksa."
Mikä tahansa (teko)syy on parempi kuin toi.
Following you across the interstate walking away, I'LL FIRE ON Kuunneltua Romantikkoitkijät #30 V.U.K #12
jussiohman
21.03.2006 16:00:24
Huh mitä juttuja täällä. Onneksi ei meilllä vastaavia ongelmia ole. Itse olen vain muutaman kerran treenit perunut, ja silloinkin on ollut sairastuminen tai kotiongelmat syynä. Ei edes tee mieli olla tekemässä muuta treenien aikaan, nehän on koko viikon kohokohtia! Hyvä että meän jätkistä kaikki on työttömiä ja sivareita, ei käy aikataulujen sovittaminen vaikeaksi.
sikanaamalla on kuulolaite ja eturauhastulehdus
faith
21.03.2006 21:55:15
Ylivoimasesti:
"Mä en jaksa."

..voisin tähän laittaa tarkennuksen: "Ei nyt kiinnosta." ..siis ku ton jaksamisen ymmärtää jos on joutunu valvomaan/ollu pitkät työpäivät tms. Jos ei kiinnosta niin pitäis varmaan vaihtaa harrastusta tai porukkaa.
"Lopeta tuo honottaminen!" -Isukki kehuu laulutaitoja..
Hard as a rock
21.03.2006 22:02:51

-Mulla ei oo kantopussia bassolle

Hyvä syy.
It`s a heavy metal universe
Jumina5/6
22.03.2006 02:47:59
Kerranpas kävi niin, että olin odotellut melki puoli tuntia treenikämpän pihassa, ja soitin jollekkin muulle bändin tyypille, että "niin missä te nyt ootte". Vastaus tuli: "No tuota, mä oon ainakin kotona...", ja sitten: "Ai eikö sulle kukaan kertonu että me ei jaksettukaan pitää treenejä tänään?"

Argh. No eipä tullut kauaa soitettua sen poppoon kanssa sittemmin. Jos ei jaksa treenata, eikä edes ilmoittaa siitä kaikille, niin ei sitten.
Pissahammasta kolottaa. Olenko infrapunaniska?
Super-Jari
22.03.2006 06:12:18
Ylivoimasesti:
"Mä en jaksa."

Mun mielestä tuo on ihan pätevä syy. Meillä on monta kertaa peruttu treenit pakkasen vuoksi.
Kui palio maksaa keskiverto tisso-liivit?
- KMT
valentina
22.03.2006 16:54:47
rumpalilla on aina joku muu tapaaminen juuri treenipäivänä tai nälkä ja väsy kun on ollut niin rankka koulupäivä...voivoi sitä pullapoikaa. nyt meinaan lähti rumpali vaihtoon!
Jonte
24.03.2006 15:11:26
En pääse, kun minulla on KEIKKA.
Sleepy Sleepers:"Kaksi asiaa meidän musiikissa pitää muuttaa. Laulu ja soitto on jätettävä pois".
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)