Aihe: Straton mikkivalitsin laukesi
1
tamart
18.03.2006 23:16:00
Terve,

Custom stratostani hajosi ilmeisesti mikkivalitsin. Ensimmäiseen asentoon (siis tallamikille) vaihdettaessa ääni heikkenee selvästi ja välillä jopa katkeaa kokonaan. Myös hurina katkeaa joten ilmeisesti kosketushäiriöstä ei ole kyse? Vipua muutaman kerran ylös alas ränkkäämällä mikki taas toimii välillä kuten pitääkin.

Onko mitään keinoa korjata kytkintä edes tilapäisesti? Pleksiä en viitsisi alkaa irroittelemaan koska kaapelia on sisällä liikaakin rinnan/sarjaan kytkentöjen, tallamikin blender potin ja takahumpparin puolituksen takia.

-tatu
Dr. Muff
18.03.2006 23:23:21
Terve,

Custom stratostani hajosi ilmeisesti mikkivalitsin. Ensimmäiseen asentoon (siis tallamikille) vaihdettaessa ääni heikkenee selvästi ja välillä jopa katkeaa kokonaan. Myös hurina katkeaa joten ilmeisesti kosketushäiriöstä ei ole kyse? Vipua muutaman kerran ylös alas ränkkäämällä mikki taas toimii välillä kuten pitääkin.

Onko mitään keinoa korjata kytkintä edes tilapäisesti? Pleksiä en viitsisi alkaa irroittelemaan koska kaapelia on sisällä liikaakin rinnan/sarjaan kytkentöjen, tallamikin blender potin ja takahumpparin puolituksen takia.

-tatu

Kosketushärö. Auki ja puhdistus esim elektroniikkaan tarkotetulla kontaktisprayllä.
I'm your turbo lover.
Gramer
18.03.2006 23:28:12
Kosketushärö. Auki ja puhdistus esim elektroniikkaan tarkotetulla kontaktisprayllä.

Jep, mulla oli lespassa sama ongelma. Auttoi kun puhdisti ne kontaktipinnat.
Vittuile vaan, saunan takana on vielä tilaa...
Dr. Muff
18.03.2006 23:32:27
Selvä kiitoksia,

Ei kai se muu auta kun alkaa aukomaan.

Menee vaan hitusen hermot siihen johtovyyhdin takaisin sisäänasetteluun :--).

-tatu

Kandee asennusvaiheessa ajatella pitemmälle, joskus sen joutuu kuitenkin taas avaamaan :-). Piuhat siististi vaikka nippusiteillä näteiksi vedoiksi ni menee laakista paikalle.
I'm your turbo lover.
tamart
18.03.2006 23:33:47
Juu AP Paasosen laittama vehje on tuo. Täytyypä toivoa että piuhat on nätisti nipussa kun en ole vielä itse tuota aukassut kertaakaan :--).
Gypsy
18.03.2006 23:33:50 (muokattu 18.03.2006 23:34:33)
Menee vaan hitusen hermot siihen johtovyyhdin takaisin sisäänasetteluun :--).

Laita johdot nippuun pienillä nippusiteillä/teipillä/kutistussukalla niin on helpompi laittaa pleksi kiinni.

Lisäys: Oon tainnu tulla vanhaks.
KaRa
18.03.2006 23:35:56 (muokattu 18.03.2006 23:36:10)
Straton mikkivalitsin laukesi

Ennenkuulumatonta. Noh, kai silläkin jotain hormooneja jyllää...

...sori.
En todellakaan ymmärrä, miksi kaikki kirjoittavat tähän jotain typeriä allekirjoituksia... minä en sellaiseen alennu!
Räbbänä
19.03.2006 00:05:08
Straton mikkivalitsin laukesi

Ennenkuulumatonta. Noh, kai silläkin jotain hormooneja jyllää...

...sori.

Itellä tuli hieman samanlainen ajatus mieleen.
Öri Öri Öri kansalaiset. "Tää biisi jää soimaan sun päähän, tää biisi jää soimaan sun päähän, tää biisi jää soimaan sun päähän... eikä lähde sieltä milloinkaan pois...
Aki
19.03.2006 05:46:07

Välillä oon vastaavan saanut tokenemaan kun ruikkaan elektroniikan puhdistajaa ihan siitä vivun varren lovesta sisään, ja renklaan hetken edestakas. Ei tartte välttämättä purkaa mitään.
Feggy
19.03.2006 07:59:22 (muokattu 19.03.2006 08:00:05)

Putsaus auttaa vaan tilapäisesti. Uusi osa ei paljon maksa eikä sen vaihto vaadi muuta kuin kolvin käytön osaamista. Parempi hoitaa homma kerralla kuntoon.
Shake some action.
tamart
19.03.2006 08:51:27
Välillä oon vastaavan saanut tokenemaan kun ruikkaan elektroniikan puhdistajaa ihan siitä vivun varren lovesta sisään, ja renklaan hetken edestakas. Ei tartte välttämättä purkaa mitään.

Sillä tokeni. Täytyypä katsella tilannetta ja vaihtaa tuo switchi sitten jos/kun seuraavan kerran päättää laueta.
Dr. Muff
19.03.2006 09:18:31
Putsaus auttaa vaan tilapäisesti. Uusi osa ei paljon maksa eikä sen vaihto vaadi muuta kuin kolvin käytön osaamista. Parempi hoitaa homma kerralla kuntoon.

No jos niihin kontaktipintoihin on skeidaa tarttunut ja putsaaminen auttaa niin mun mielestä on aivan turhaa vaihtaa sitä kytkintä. Se vaihdetaan sitten kun se on kulunut loppuun. Mut ihan miten vaan. Sama se on autossa, putsaaminen auttaa vain tilapäisesti, ruostuu se kumminkin jossain vaiheessa ;-)
I'm your turbo lover.
Feggy
19.03.2006 09:25:58

No jos niihin kontaktipintoihin on skeidaa tarttunut ja putsaaminen auttaa niin mun mielestä on aivan turhaa vaihtaa sitä kytkintä. Se vaihdetaan sitten kun se on kulunut loppuun. Mut ihan miten vaan. Sama se on autossa, putsaaminen auttaa vain tilapäisesti, ruostuu se kumminkin jossain vaiheessa ;-)

No, riippuu tietenkin tapauksesta. Mun kokemus on ollut se, että putsaus auttaa pari viikkoa...
Shake some action.
rosberg
20.03.2006 11:23:24
itse vaihtaisin kytkimen jos se on mallia halpis. tosin nyt olen nähnyt parikin halpiskeppiä jossa tuo kytkin on vähemmän muovinen ja enemmän asiallinen.
ostan fender-straton jossa floikka tai vastaava hässäkkä. miel.jpn.
tamart
20.03.2006 12:50:04
itse vaihtaisin kytkimen jos se on mallia halpis. tosin nyt olen nähnyt parikin halpiskeppiä jossa tuo kytkin on vähemmän muovinen ja enemmän asiallinen.

Mjoo skitta on Fender 1962 RI joten ihan laatua pitäs olla. 10v vanha ja elämää nähnyt tosin. Siellä on paritkin kaljat, hiet, kuset ja oksennukset välissä vissiinkin.
rosberg
20.03.2006 13:17:12
no eiköhän se sitten tarvitse vain vähän puhdistusta. ehkä se kestää vielä 10v ja vielähän ainakin veret ja spermat puuttuu ;)
ostan fender-straton jossa floikka tai vastaava hässäkkä. miel.jpn.
tamart
20.03.2006 13:53:06
no eiköhän se sitten tarvitse vain vähän puhdistusta. ehkä se kestää vielä 10v ja vielähän ainakin veret ja spermat puuttuu ;)

Ehkä vielä jonain päivänä. :-)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)