Aihe: Pitääkö pukeutua musiikkimaun mukaisesti?
1 2 3 4 512 13 14 15 16
Alpha
17.03.2006 07:21:32 (muokattu 17.03.2006 07:21:50)
Oon tämmöne normaali terve 15-vuotias nuori Kokkolasta. Soitan bassoa.

Hymyilyttipä näin kieron mielen omaavaa heti aamusta...:o)

Niin...pukeutukoot jokainen miten tahtoo. Ittekkin käytän mielelläni mustia kamppeita ja kuuntelen rokkihevimeteliä, mutta joskus saattaa soittimesta löytyä esm. Finlandersia tahi Yölintua...
Nymphicus
17.03.2006 19:19:43
Kyllä meikää ainaki lähinnä nauratta jotku muotivaatteisiin pukeutuvat hevarit, mutta mielipiteensä kullakin.

Mä oon täysin samaa mieltä.
Nymphicus
17.03.2006 19:26:29
mite voi slipknot vani pukeutuu pinkkii??? vai voiko???

Niin, sitähä mäki oon tässä koko ajan miettiny. Ja vielä ku tää tyyppi käyttäytyyki sille oikee teinisti. Sillee niiku hevarit ei käyttäydy. Jos ymmärrätte.
Dutteri
17.03.2006 23:24:21
Mun pukeutumisestani ei kyllä pystyisi millään ilveellä päättelemään mitään musiikkimaustani.
"Äitit keittää ja määrää, ja isit tekee töitä" -Tuukka 3weeIMIK #13 Pastilli?
Da Make
18.03.2006 00:55:54
Sillee niiku hevarit ei käyttäydy. Jos ymmärrätte.

Miten hevarit sitten käyttäytyvät? Puhuvatko saatanasta, murjottavatko koulussa ja juovatko "verta" nosturin vessassa hienot corpset naamassa?
Katso omat plussasi täältä! :::: Kamarinki: H&K ZenTera Combo - Helsinki
Alpha
18.03.2006 01:06:34
Miten hevarit sitten käyttäytyvät? Puhuvatko saatanasta, murjottavatko koulussa ja juovatko "verta" nosturin vessassa hienot corpset naamassa?

Jätä vaan nuo heittomerkit pois. Se on se tr00 hewi medal äijä...
Nymphicus
18.03.2006 13:05:56
Miten hevarit sitten käyttäytyvät?

No ei ainakaa sillee teinisti. Eli käytä sanoja 'hei d44h' ja 'ihQ' yms. Ja ko tää mun Slipknotia kuunteleva kaveri sai meijä koulun Vuoden IhQ D44h -palkinnon.
Järvihirviö
18.03.2006 13:08:02
No ei ainakaa sillee teinisti. Eli käytä sanoja 'hei d44h' ja 'ihQ' yms. Ja ko tää mun Slipknotia kuunteleva kaveri sai meijä koulun Vuoden IhQ D44h -palkinnon.

Aika homoo tollane. Pitää olla true eikä mikään fruittari.
nikomati
18.03.2006 13:13:02

hevarit on ihQja!
"jani-petteri kaakeli matti nykänen, pentti arajärvi, ismo laitela, sami koski ja munakarva mosunismu!"
Super-Jari
18.03.2006 15:23:05
No siis kyllähän olisi aivan naurettavaa jos Cannibal Corpse-fani pukeutuisi joihinkin vitun fruittarikledjuihin, mutta Corpse-fanit ovat sen verran true-porukkaa, että tällaisia tapauksia tuskin löytyy.

Mitä on fruittarikledjut?

Mun mielestä Cannibal Corpse ei ole true-porukan bändi ensinkään. Death metal ei ole ns. true-musiikkia.
Da Make
18.03.2006 15:23:25 (muokattu 18.03.2006 15:31:34)

Voin olla vähän aikaa seuraamaton...
... mutta ei kai kukaan "hei oikeesti" puhu tuollatavalla? Luulin, että se oli tätä Krissen Stand Up bimboilua.

Mitä on fruittarikledjut?

http://www.fruitnut.net/People/Mango4.jpg
Englanniksi termi on fruitarian.

http://koti.welho.com/aseppal2/fruity.htm tuommoinenkin tuli googlella.

Wikipedia: http://fi.wikipedia.org/wiki/Fruittari
Super-Jari
18.03.2006 15:40:55
http://www.fruitnut.net/People/Mango4.jpg
Englanniksi termi on fruitarian.

http://koti.welho.com/aseppal2/fruity.htm tuommoinenkin tuli googlella.

Wikipedia: http://fi.wikipedia.org/wiki/Fruittari

Jaahas. Eli muodikkaat ihmiset eivät yleensä kuuntele Cannibal Corpsea.
Bonesaw
18.03.2006 16:02:35
No siis kyllähän olisi aivan naurettavaa jos Cannibal Corpse-fani pukeutuisi joihinkin vitun fruittarikledjuihin, mutta Corpse-fanit ovat sen verran true-porukkaa, että tällaisia tapauksia tuskin löytyy.

Kyllä mun mielestä on hienoa, kun jengi pukeutuu elämäntyylinsä mukaan ja erottuvat massasta. Kyllä meikää ainaki lähinnä nauratta jotku muotivaatteisiin pukeutuvat hevarit, mutta mielipiteensä kullakin.

Niin jus t!1 Veri Ja Kun nia! Ja Fruttarit ja poserwiperpelle voi painua vaikka VITTUUN!!11
Da Make
18.03.2006 16:09:06
Bonesaw
18.03.2006 16:19:06
Cocktus
18.03.2006 18:58:06 (muokattu 18.03.2006 19:00:30)

Jaahas. Eli muodikkaat ihmiset eivät yleensä kuuntele Cannibal Corpsea.

Minä kuuntelen. Taidan olla hieman outo metallipiireissä, koska olen hieman metroseksuaali ihminen. Mulle on ihan sama miten ihmiset pukeutuvat, enemmän minua kiinnostaa minkälainen ihminen siellä vaatteiden sisällä on.

Itse olen löytänyt minulle sopivan tyylin ja pidän siitä kiinni niin kauan kuin itse siitä pidän. Tietysti muoti ja ihmisten mielipiteet kehittyvät jatkuvasti, joten joskus on hyvä tehdä myös muutoksia. Itse teen niitä kuitenkin omien ehtojen mukaisesti, en ulkomaailman mukaan.
Super-Jari
18.03.2006 20:17:44
Minä kuuntelen. Taidan olla hieman outo metallipiireissä, koska olen hieman metroseksuaali ihminen. Mulle on ihan sama miten ihmiset pukeutuvat, enemmän minua kiinnostaa minkälainen ihminen siellä vaatteiden sisällä on.

Itse olen löytänyt minulle sopivan tyylin ja pidän siitä kiinni niin kauan kuin itse siitä pidän. Tietysti muoti ja ihmisten mielipiteet kehittyvät jatkuvasti, joten joskus on hyvä tehdä myös muutoksia. Itse teen niitä kuitenkin omien ehtojen mukaisesti, en ulkomaailman mukaan.

Et varmaan usko, mutta mietin sinuakin kun luin tätä threadia. En _silleen_, mutta silleen. Meinasin nimittäin ensin kirjoittaa että tiedän/tunnen muutamia ihmisiä jotka pitää muodikkaampia rytkyjä ja silti ruttuuttavat äärijenkkaa ja ulospäin heistä ei huomaa sitä mitenkään.
Cocktus
18.03.2006 20:56:42

Et varmaan usko, mutta mietin sinuakin kun luin tätä threadia. En _silleen_, mutta silleen. Meinasin nimittäin ensin kirjoittaa että tiedän/tunnen muutamia ihmisiä jotka pitää muodikkaampia rytkyjä ja silti ruttuuttavat äärijenkkaa ja ulospäin heistä ei huomaa sitä mitenkään.

Jep, se on kyllä aika koomista kun kukaan ei pysty ymmärtämään, että kurluttelen döödis-pumpussa. Toinen asia mitä kukaan ei usko on, että laulan myös kuorossa. Vielä sekavammaksi homma menee jos kerron henkilölle harrastavani molempia.

On minusta kyllä nyt alkanut löytymään myös rokimpi puoli, mutta en toistaiseksi pysty kuvittelemaan itseäni pitkissä hiuksissa tai bändipaita päällä. Tai onhan mulla muutama bändipaita, mutta ne ei ole niitä perinteisimpien hevipaitojen näköisiä.
sus
19.03.2006 00:14:18
Joo, eihän ne kuteet sitä kunnon blastipolkkamiestä tee, eivätkä myöskään poista.
Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)