Aihe: Tama Swingstar, mitä mieltä olette?
1 2
Kukkis 77
14.03.2006 14:31:16

Hmm.. Vai että punaisia ja valkoisia badgeja.. Mulla on mustat T:t, mitäköhän se mahtaa tarkoittaa?
Mihi est propositum in taberna mori. Hmph.
AP
14.03.2006 14:33:30
Hmm.. Vai että punaisia ja valkoisia badgeja.. Mulla on mustat T:t, mitäköhän se mahtaa tarkoittaa?

Siitä väliltä, punainen oli aluksi ja viime kädessä ennen Rockstarin tuloa oli jo sellainen "melkein suorakaide" valkoinen lätkä.
K100 #7 Ärlä #011
Stratton
14.03.2006 15:19:50
Ihan siedettävät rummut mielestäni. Itse omistan tuollaiset valkobadgeiset Japanilaiset. Rauta toimii ainakin toistaiseksi mukavasti. Itse vältyin jopa tuolta virveliltä kun sain ostaessani mukaan tuon Sonorin.
Suomen virallinen Lars Ulrich.
Kuorsuri
14.03.2006 17:15:09
Mulla on hyväkuntoiset ysäri Swinkut Evanssin lähes uusilla Genera2 kalavoilla. Hyvin saundaa jos jaksaa vain virittää. Pelteinä harmi vain, kolme nolla kakkoset :D Jos kiinnostaa niin lähetä yyveetä!
Näin se menee... eiku.. siis... tota noin... nyt mä hokkasin! eiku... -Setin kokoamista á la Peté
rm_wispila
14.03.2006 17:19:17
OT:na Mitähän hyötykäyttöä voisi keksiä parille 302 haitsunpeltejä ? Niitä kun ei kehtaa (ilkeä) edes myydä kenellekään. Efektipelteinäkään eivät maksa vaivaa nuijia. Olisiko niille jotain uusiokäyttöä keksitty ?
Kapulakieli = rumpalien oma kieli.
ddrum54
14.03.2006 17:20:44
OT:na Mitähän hyötykäyttöä voisi keksiä parille 302 haitsunpeltejä ? Niitä kun ei kehtaa (ilkeä) edes myydä kenellekään. Efektipelteinäkään eivät maksa vaivaa nuijia. Olisiko niille jotain uusiokäyttöä keksitty ?

Tee niistä kellot.
2`n 4
Kuorsuri
14.03.2006 17:23:48
Niin wispilä, voisiko? En pidä siitä haikasta koska kun polkee, se pitääkin tehdä niin hellästi että haikka jää kolisemaan, koska kun vähänkin reilummin painaa niin tulee semmoinen ärsyttävä ummehtunut "ummmmh" jonka sävellaji muuttuu siitä riippuen miten kovaa painaa. Toisaalta se on niin pehmeää kumia... Staggin Furia rok haitsussa ei ole samaa onkelmaa, pelti on nääs kovaa kun kivi!
Näin se menee... eiku.. siis... tota noin... nyt mä hokkasin! eiku... -Setin kokoamista á la Peté
rm_wispila
14.03.2006 17:25:02
Ei niitä kellojakaan niin pirusti tarvitse. Mulla on kellona Pearl-merkkinen laatuhaitsu...
Kapulakieli = rumpalien oma kieli.
ddrum54
14.03.2006 17:27:22 (muokattu 14.03.2006 17:29:45)
Ei niitä kellojakaan niin pirusti tarvitse. Mulla on kellona Pearl-merkkinen laatuhaitsu...

Se on ihan loistava lahja. Eikä maksa paljon.

E: juuri väkersin pojalle lahjaksi 22" ridestä komean seinäkellon. ( Se nyt ei ollut kovin halpa, mutta enivei...)
2`n 4
afro
14.03.2006 17:29:53
Mulla on setti kolomenollakakkosia tuolla nurkassa pölyttymässä. Pitäisi tosiaan keksiä niille käyttöä, kun myymällä niistä saa ehkä muutaman kympin. Enkä tosiaan tarvitse neljää kelloa. Pitäisi ideoida jotain efektisysteemejä tai vastaavaa.
Rumpusoolo on kuin kusi pakkasella. Lämmittää vähän aikaa, mutta kaduttaa jälkeenpäin. -Antti Lehtinen
Kukkis 77
14.03.2006 17:30:40

Mulla on lampunvarjostimena Zildjian-merkkinen crash josta puuttuu reunasta pala.
Mihi est propositum in taberna mori. Hmph.
AP
14.03.2006 18:16:58

Poraat vastakkaisille puolille reunoihin 2 reikää ja pujotat niistä kumilangan ja ta-daa! olet rakentanut tyylikkään kiinalaishatun.
K100 #7 Ärlä #011
Simbe
14.03.2006 18:45:39
Mulla on lampunvarjostimena Zildjian-merkkinen crash josta puuttuu reunasta pala.

Mulla on kattolampun (plafondi) varjostimena 20" earth ride - jaa mitä, ehjä tietysti! Eihän sitä rikki saa millään.

Mikä tää keskustelu oikein on? Vähän offia taas, vai?
Rock 'n roll 'n blues 'n jazz, kiss my ass.
Bald Anus
14.03.2006 19:43:45

Mulla on hyväkuntoiset ysäri Swinkut Evanssin lähes uusilla Genera2 kalavoilla. Hyvin saundaa jos jaksaa vain virittää. Pelteinä harmi vain, kolme nolla kakkoset :D Jos kiinnostaa niin lähetä yyveetä!

Eikö Paisteen 302: t oo sittenkää hyviä?
He's a hero, hän ei taivu!
THV-Klubi #12
Paskakitaristit #1
BigPapa
14.03.2006 19:44:54 (muokattu 14.03.2006 19:51:24)

No prlkl meillä on sellaiset mustat vanhemmat Tama Swingstarit,on kelvanneet Hakalan Aimollekin soitettavaksi ja Sandrenin Heikille...Heikki kyllä viritti ne vimpan päälle ja soundaa hyvältä....9-vuotias poikamme paukuttelee niillä ja tuntuis olevan rummukaisainesta...on siinä sitten vanha Ludwigin haitsuteline, joka on kiinostanut muutamaa rumpalia,olis mielellään vaikka ostaneet sen...
Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä.
Kuorsuri
17.03.2006 19:32:38
Eikö Paisteen 302: t oo sittenkää hyviä?

HEEHEEH! Hpmhrnjgh.... Hyvä ettei ole huonompia kun Centuryt! Etkö koskaan ole kuunnellut ylemmän luokan peltejä? Toki tajuan että olet kitaristi, mutta keskityhän kuuntelemaan biiseissä erityisesti symbaaleja, eiköhän sieltä jotain parempaa löydy kuin lekentaaritet koloomenollakakkaset. Toki sehän on makuasia, mutta... no joo, etippä vaikka topikki esim. suosikki symbaaleista, niin löydät esimerkkejä HYVISTÄ pelleistä! Eikä kaikki hyvätkään ole kalliita, koitappa Staggeja, on jazziin DH-sarjaa ja vähän rokimpaan vaikkapa Furiaa. Näistä Staggeista on oikein oma FAQ ikin!

Allekirjoittanut suosittelee!
Shitmanek
18.03.2006 13:18:19
Onkos noi pellit millaisia noin rumpaleitten mielestä?

Ride:Paiste 2002 Medium ja joku numerosarja 005316

Crash:Paiste 2002 16"

Hi-hat:Paiste Formula 602 14"

Eivät mitään kovin halpiskamaa ainakaan ole :)
"I have come into possession of a certain ancient book, a collection of arcane scrawlings reputed to have been derived from an even earlier transcription... The Chthonic Chronicles! Six score and ten oblations to some malign entity of colossal evil!"
BigPapa
18.03.2006 13:36:16

No prlkl meillä on sellaiset mustat vanhemmat Tama Swingstarit,on kelvanneet Hakalan Aimollekin soitettavaksi ja Sandrenin Heikille...Heikki kyllä viritti ne vimpan päälle ja soundaa hyvältä....9-vuotias poikamme paukuttelee niillä ja tuntuis olevan rummukaisainesta...on siinä sitten vanha Ludwigin haitsuteline, joka on kiinostanut muutamaa rumpalia,olis mielellään vaikka ostaneet sen...

Onkos noi pellit millaisia noin rumpaleitten mielestä?

Ride:Paiste 2002 Medium ja joku numerosarja 005316

Crash:Paiste 2002 16"

Hi-hat:Paiste Formula 602 14"

Virveli on Pearl Professional Series ja joku numero 343471

Haitsutelineessä lukee Ludwig Chicago Spur-Lok

Basari pedaali on Ludwig Speedking Twin Spring ja joku numero 1205
Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)