Aihe: Kerrostalossa vedättäminen +äänieristys
1 2
Tellervo
13.06.2005 10:18:28
Paffilaatikon eristää ja köyttää sen päähän. Ei ainakaan tyyny kuolaannu.

Hohohoo.

Mullakin on tämä ongelma, varsinkin kun talon äänieristys on nolla ja oon jo itse valittanut seinänaapurille, joka äänittää, miksaa ja treenaa konemusiikkia korvan juuressa. Täytyy sitten itse laulella aika vaimeasti, mikä ei varmaan ainakaan vahvista ääntä. Kieltämättä turhauttaa kun ainoastaan treeneissä pääsee laulamaan kunnolla. Kadulla ja lenkkipoluilla hyräilen aina, mutta sielläkään ei viitsi ihan ääneen karjua :) Parvi ei välttämättä toimi mulla, koska juuri se on lähimpänä seinänaapuria ja hiljainen puhekin kuuluu läpi :(
"Miksi kiroat kun voisit sanoa ihania asioita?" – jogo2000
ravage
16.06.2005 13:02:16 (muokattu 16.06.2005 13:02:46)
Hoho, tulihan sitä solukämpässä vedettyä semmosella volyymilla että kuulu aina lähikauppaan saakka. Ja naapurit vihasivat, kukaan ei koskaan kyllä mitään sanonut. Ei uudessakaan kämpässä viitti vetää kovaa, mutta äänenavaushan onnistuu hyvin pienelläkin teholla ja treeniksellä sitten pääsee möykkäämään.
"What's on top of the world when you get there?" -Powerman 5000
Pitkavirta
13.03.2006 14:03:05
Odotan kyllä mielenkiinnolla kun joku MacGyver keksii miten saadaan simppelisti kerrostalokämppä siihen kuntoon että kehtaa revittää.

No niin, nyt on laulukoppisuunnitelmat kasassa.

Tyhjensin vaatekaapin kaikesta tavarasta, ilmeisesti tällä viikolla käydään kaverin kanssa kierrätyskeskuksesta hakee patjoja ja vuorataan koko paska niillä.

Kopissa olis tarkotus v-edättää sillain että kaapinovet on auki ja niihin ripustetaan takaseinäntapainen äänieristetty levy. Tila näyttäs riittävältä.

Vedot poraan seinästä läpi, paan pistokkeet siististi piuhoille (kuuloke+mikki) ja koppiin suunnittelin heittäväni jonkinmoisen kuulokevahvistimen ainaki volasäädöllä.

Niin ja treenaamisen lisäks tossa olis tarkotus koittaa äänittääki.
no ei hitossa
Warlon
16.03.2006 16:58:35 (muokattu 16.03.2006 17:13:41)
Autossa ajaessa tulee lauleskeltua aika paljonkin. Pystyy revittämään ihan tosissaan eikä kuulu mihinkään. Tosin kannattaa muistaa että paikallaan ollessa kyllä kuuluu. :) Istuminen ei ehkä ole paras asento laulamisen kannalta, mutta paremman puutteessa...

EDIT: Hups offtopic
Tsekkaa: www.whitefrost.cjb.net
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)