Rattata 15.03.2006 18:48:43 | |
---|
Unohdin ihan että tämäkin levy ilmestyi, pitää piakkoin käydä hakemassa. täytyy vielä se dvd katsastaa tänään=) Sano sitten mitä sisältää. |
Cathi777 15.03.2006 18:59:52 | |
---|
kerran oon nyt kuunnellu läpi ja rokkaa ihan jees. aikuisempaa tavaraa on ja koneita reilusti enemmän. tällaista osasin silti ehkä odottaakkin. ei silti huono levy.ehkä ensimmäinen placebo albumi mikä aukeaa vähän hitaampaa... tykkään. täytyy vielä se dvd katsastaa tänään=) Tilasin sen extraspecial-version ja huomenna sen pitäisi saapua. Sitten pääsee kuuntelemaan. Joku kirjasysteemi oli tämä tilaamani. Only pop music can break my heart... |
jarkkkk 15.03.2006 19:11:37 | |
---|
Joku kirjasysteemi joo.. ei voinu sit tavallista muovikantista laittaa.. koita nyt tollasta järjetöntä lättyä laittaa levyhyllyyn. pöh. nii ja kansitaide on mielestäni ehkä vähän laimeaa.. |42| miten ajetaan grungeparta? -haulikolla |
Cathi777 15.03.2006 19:23:47 | |
---|
joo.. ei voinu sit tavallista muovikantista laittaa.. koita nyt tollasta järjetöntä lättyä laittaa levyhyllyyn. pöh. nii ja kansitaide on mielestäni ehkä vähän laimeaa.. Itse pidän näistä tällaisista spesiaaleista. Mut aina ei raaski kyllä sellaista ostaa. Beckin Guero levystä löytyy kanssa tämmöinen versio ja onhan se huomattavasti kivempi kuin tavallinen tylsä levy. Antaa enemmän siitä levystä tuollainen versio. Only pop music can break my heart... |
jarkkkk 15.03.2006 19:49:17 | |
---|
onhan se huomattavasti kivempi kuin tavallinen tylsä levy. mjoo..taidat olla oikeessa.. onhan se tyylikkäämpi ku sellanen basic muovikotelo.. mut mun levyhylly menee ihan käteen ku joutuu ton levyn laittamaan deeveedeitten sekaan. =) |42| miten ajetaan grungeparta? -haulikolla |
south_of_heaven 15.03.2006 19:50:16 | |
---|
mut se tyyppi ei oo todellakaan mikään mun unelmadeitti mitä se mainos ehdottelee. ilmoitti South_of_Heaven |
author 15.03.2006 22:11:12 (muokattu 15.03.2006 22:12:26) | |
---|
Eilen ostin puoliksi heräteostoksena Sleeping With Ghosts -albumin. Kuuntelin levyä Stupidossa noin minuutin ja olin päättänyt lähteä liikkestä levy mukanani. Placebossa vaan oli sitä jotain "omaa" jota ei ennen ollut kuullut missään muualla. Hieman oudommat kitarasurinat eivät häiritse, eikä edes rumpukone vaan sopivat mielestäni hyvin yhtyeen musiikkiin. Nyt tuntuu kuitenkin siltä että levyn alku tuntuikin paljon lupaavammalta mitä levy kokonaisuudessaan onkaan. Toivottavasti alkaa hiljalleen aukeamaan paremmin. Tällä hetkellä vaan tuntuu siltä, että tuo Bulletproof Cupid on levyn paras biisi sen rankkuuden ja vaihtelevuuden vuoksi. Muissa biiseissä pysytään liikaa raiteilla, eikä niissä tapahdu mitään radikaalimpaa muutosta mitä toivoisi. Placebo kuuluu kyllä siihen musaluokkaan, joka sopii ainoastaan tiettyyn mielentilaan ja silloinkin erittäin hyvin. Edit. Lisätään vielä, että varmasti aioin hankkia lisää Placebon levyjä. Sen verran positiivinen maku jäi Sleeping With Ghosts:ista. |
Riik-ka 16.03.2006 15:36:31 | |
---|
Sitähän sanotaan ainakin uusimmassa Rumbassa, että Placebo tulisi Ilosaarirockiin. En sitten tiedä kuinka vahvaa tämä tieto on että sattuisko kukaan tietämään tarkemmin? |
Artist 16.03.2006 15:43:25 (muokattu 16.03.2006 15:43:40) | |
---|
Sitähän sanotaan ainakin uusimmassa Rumbassa, että Placebo tulisi Ilosaarirockiin. En sitten tiedä kuinka vahvaa tämä tieto on että sattuisko kukaan tietämään tarkemmin? Ihanko tosi? Voi viddu, pitänee mennä sitten Ilosaareen varmaan. Olisi kuitenkin ihan kiva nähdä livenäkin. "Dance like no one is watching. Sing like no one
is listening. Love like you've never been hurt." |
Riik-ka 16.03.2006 15:48:31 | |
---|
Joo mut en sit tosiaan tiedä ku Rumbassa oli sellanen "festarihuhut" mutta siinä oli alice in chains joka nyttemmin sitten varmistettiin Provinssin esiintyjäksi että voi hyvinkin olla että Placebo tulis tänne. Mutta mutta ei sitä vielä olla varmistettu.. |
Aldarion 16.03.2006 15:51:08 (muokattu 16.03.2006 15:53:47) | |
---|
Ei juma, täähän kirmaa sitten riemulla Joensuuhun heinäkuussa! Jeees meininki! Uusi levy on kelattu muutaman kerran läpi ja hyvältä kuullostaa! Ei iske mikään biisi ihan palleaan ainakaan vielä, mutta annetaanpa tuon ensin muhia hiukan, mulla Song To Say Goodbye rupes toimimaan vasta muutaman kuuntelukerran jälkeen. Infra-Red, Blind ja Space Monkey ovat toistaiseksi jääneet mieleen. |
jarkkkk 17.03.2006 17:29:12 | |
---|
nyt muutaman kuuntelukerran jälkeen alkaa iskemään paremmin. dvd:n cure duetto on aika kova. |42| miten ajetaan grungeparta? -haulikolla |
Antsa 17.03.2006 17:59:07 | |
---|
Levyllä on liikaa hitaita biisejä, missä Placebo on aina ollut huonommillaan. Mutta plätty on kuitenkin pirteää juurilleen paluuta. Parin kuuntelukerran jälkeen koviten ovat iskeneet Meds, Drag, Pierrot The Clown, Broken Promise ja Song To Say Goodbye. Olisi mahtavuutta jos Ilosaareen tulisivat. We were some where near Barstow on the edge of the dessert when the drugs began to take hold... |
jarkkkk 17.03.2006 18:15:16 | |
---|
Mutta plätty on kuitenkin pirteää juurilleen paluuta. mä en oikein ymmärrä tätä hehkutusta tän levyn tiimoilta. mä en löytäny tästä levystä mitään yhteistä ensimmäisten kanssa. |42| miten ajetaan grungeparta? -haulikolla |
Tempura 18.03.2006 05:37:06 | |
---|
Levyllä on liikaa hitaita biisejä, missä Placebo on aina ollut huonommillaan. Itseppä pidän monesta hitaasta ja rauhallisesta biisistä todella paljon. Olen vähän vastarannan kiiski tuossa asiassa. Tässä muutama hidas lemppari: - I'll be yours - My sweet prince - Without you I'm nothing - The crawl - Burger queen - Blue American THV-Klubi #7
Romantikkoitkijät #12 |
Antsa 18.03.2006 10:07:47 | |
---|
mä en oikein ymmärrä tätä hehkutusta tän levyn tiimoilta. mä en löytäny tästä levystä mitään yhteistä ensimmäisten kanssa. Minusta taas soundimaailma on hyvinkin paljon Withot You I'm Nothing -levyn tasoa. Kappaleet nojaavat lähes täysin perusinstrumentteihin: kitara, basso, rummut ja piano. We were some where near Barstow on the edge of the dessert when the drugs began to take hold... |
Antsa 18.03.2006 10:08:41 | |
---|
- Without you I'm nothing - The crawl
Inhokkejani.
- My sweet prince - Burger queen Näistä pidän.
We were some where near Barstow on the edge of the dessert when the drugs began to take hold... |
Levyllä on liikaa hitaita biisejä, missä Placebo on aina ollut huonommillaan. Mutta plätty on kuitenkin pirteää juurilleen paluuta. Parin kuuntelukerran jälkeen koviten ovat iskeneet Meds, Drag, Pierrot The Clown, Broken Promise ja Song To Say Goodbye. Olisi mahtavuutta jos Ilosaareen tulisivat. Itse olen kyllä sitä mieltä, että Placebo on usein parhaimillaan juuri hitaissa biiseissä. Tunnelmat ovat aina hienoja ja sävellykset tulevat paremmin esiin. Uudella levylläkin ovat sitä levyn parhainta antia. Only pop music can break my heart... |
JoPa 18.03.2006 12:37:50 | |
---|
Kolme kertaa läpikuunnellut.. En muista yhtään biisiä.. Tiedä sitten onko se hyvä vai huono asia? "Tosta poikki", sano Isildur.. |
jarkkkk 18.03.2006 17:08:23 | |
---|
Minusta taas soundimaailma on hyvinkin paljon Withot You I'm Nothing -levyn tasoa. Kappaleet nojaavat lähes täysin perusinstrumentteihin: kitara, basso, rummut ja piano. no jokainen kuulee levyn omalla tavallaan =) tosin eihän without you i'm nothingin soundit ole yhtä koneelliset kuin medsillä. mielestäni placebon eka on vieläkin bändin kovin albumi. (vaikka kyllä meds rokkaa silti) tässä asiassa en taida koskaan kasvaa aikuiseksi =) |42| miten ajetaan grungeparta? -haulikolla |