Synnyttäjä 11.03.2006 18:47:09 | |
---|
Voit myös koittaa laittaa lisää/jämäkämpiä jousia pitämään tallaa paikoillaan. Saattaapi auttaa. Kaikki tuntee apinan, apina ei tunne ketään. |
elbowski 11.03.2006 18:52:14 | |
---|
Schallerin Floyd Rosen saat hintaan 150 eunukkia Saksanmaalta. Joidenkin mielestä vielä parempi, kuin OFG (mukaanlukien Slayerin pojat). Original Floyd Gose? Original Floyd Goose? Ja Slayerin jepet taistelevat Kahlereilla. Raivo määrää nuotin |
-Prokitaristi- 12.03.2006 08:22:41 | |
---|
Original Floyd Gose? Original Floyd Goose? Ja Slayerin jepet taistelevat Kahlereilla. Hupsistas, nyt kävi kähmi. Kahler ja Schaller, perkele. Melkein sama :) |
Thule 12.03.2006 10:40:18 (muokattu 12.03.2006 10:40:34) | |
---|
Hupsistas, nyt kävi kähmi. Kahler ja Schaller, perkele. Melkein sama :) Siis siis, tarkoititko että Saksasta saa Kahlerin tallan 150€:llä vai sen Schallerin? Only a Gibson is expensive enough. |
-Prokitaristi- 12.03.2006 15:31:40 | |
---|
Siis siis, tarkoititko että Saksasta saa Kahlerin tallan 150€:llä vai sen Schallerin? Schaller. |
temex878 15.03.2006 12:40:15 | |
---|
no ostin uutena tuon pari kolme kuukautta sitten ja nyt vasta hokasin ongelman.. ei oo ennen ollu floikkaa ni muutenkii ollu vähä miettimistä siinä... mut itse tuota kitaraahan ei enää varmaan eddes valmisteta eli se on roikkunu kaupanhyllyllä varmaan usean vuoden... mihinkäs se puupala pitää sitten tökätä jos sen aion laittaa?? http://users.pandora.be/marnix.ghes … iere/blockingtrem/blockingtrem.html Tuosta linkistä löydät helpoimman tavan plokata tallan. Tuolla lailla pistin vanhaan jaksonin reuhkaan tallan lukkoon kun ei se muuten tahtonut virettä pitää. |
J.Hollström 15.03.2006 12:44:49 | |
---|
Tämä lienee yksi juttu joka kannattaa huomioida myös (lainaus ylläolevasta linkistä). "Due to the presence of the blocks the tremolo makes much more contact with the body which makes the guitar sustain much more. And I tell ya: the difference is noticable!!" |
JohnnyLee 15.03.2006 14:09:37 | |
---|
Vaihda jouset ennenkuin mitään ruvetaan sääteleen! Jouset ei todellakaan ole ikuiset! Ite olen ahkera kammenvääntäjä ja joudun pari kertaa vuodessa vaihtaan jouset, kun alkaa jäämään ala- tai ylävireeseen, kun kampea vatkaa! Huonosta tallasta kuluu "veitset" ja tukipaalujen pultteihin kolot, mutta nuo vaikuttavat enemmänkin siten, että kitaraa ei tahdo enää saada kunnolla vireeseen. Uudet jouset kannattaa tsekata, että on saman pituiset ja vahvuiset! METALLINJANOISILLE VELJILLE: www.mikseri.net/johnnymichael |
jusatan 15.03.2006 17:57:23 | |
---|
no mulla on nyt kolme jousta kiinni ja ei ne kaikki oo kyllä samanlaisia... siinä oli kaks ku ostin sen ni sitä ei saanu aluks E vireeseen niin piti ostaa kaveriks kolmas jousi.. ja ne on erinlaisia... pitäskö ostaa sitten pari uutta ja samanlaista jousta ja pistää ne...?? prkl |
Synnyttäjä 16.03.2006 12:13:31 | |
---|
no mulla on nyt kolme jousta kiinni ja ei ne kaikki oo kyllä samanlaisia... siinä oli kaks ku ostin sen ni sitä ei saanu aluks E vireeseen niin piti ostaa kaveriks kolmas jousi.. ja ne on erinlaisia... pitäskö ostaa sitten pari uutta ja samanlaista jousta ja pistää ne...?? Kitaraa ei saatu normivireeseen kahdella jousella (mitkä ilmeisesti olivat kitarassa tehtaalta tullessa?)? Heitä mäkeen ne alkuperäiset, ja osta samantien uudet, samanvahvuiset, jouset. Kannattanee ostaa vaikka neljä kappaletta noita jousia. Kaksikin luultavasti riittää, mutta onpahan varakappaleita varmuuden välttämiseksi. Muista laittaa ne symmetrisesti ja samaan linjaan kielien kanssa. Kaikki tuntee apinan, apina ei tunne ketään. |
BMF 17.03.2006 01:35:37 | |
---|
(mukaanlukien Slayerin pojat). Ne pojat Schalleria käytä vaan Kahleria. Jos delfiinit on niin vitun fiksuja nii miks ne sit asuu igluissa |
-Prokitaristi- 17.03.2006 19:59:02 | |
---|
Ne pojat Schalleria käytä vaan Kahleria. Mukava kun luit muutaman edellisen kommentin. |
no ostin uutena tuon pari kolme kuukautta sitten ja nyt vasta hokasin ongelman.. ei oo ennen ollu floikkaa ni muutenkii ollu vähä miettimistä siinä... mut itse tuota kitaraahan ei enää varmaan eddes valmisteta eli se on roikkunu kaupanhyllyllä varmaan usean vuoden... mihinkäs se puupala pitää sitten tökätä jos sen aion laittaa?? Eikös tuo ihan JS-sarjan Randy ole? Kyllä sitä tietääkseni vielä valmistetaan, on sieltä mallisarjan alemmasta päästä... itse en välttämättä lähtisi floikkaa vaihtamaan, vaan sinnittelisin jonkin aikaa ja säästäisin parempaan. Voi olla että Jacksonin uuder RR3:t ovat ihan asiallisia, jos ne floikat tosiaan vaihtuvat Gotohin tekemiin. Mikit vaihtuvat joka tapauksessa kunnollisiin, joten se nostaa kyllä mallin kiinnostavuutta, jos vain pystyy elämään sen pulttikaulan liitoksen kanssa... Tietääkseni se puupalikka tökätään sustainblokin ja rungon väliin (siis sen tallassa kiinni olevan "pystyssä olevan", rungon läpi menevän metallimöykyn ja runkopuun väliin), mutta itse en ole moista operaatiota vaivautunut tekemään yhdellekään floikkakitaralleni, vaikka niissä on ollut ja halvimpia mahdollisia virityksiä. Itseasiassa Performerin ritsa piti vireen yllättävän hyvin vaikka sitä repikin kovasti ja paljon... Jos ei hirveästi kepitä sitä floikkaa, niin sen blokkaaminen ei mielestäni ole tarpeellista. Hymyä huuleen kun kuset vastatuuleen |
jusatan 18.03.2006 16:55:35 | |
---|
No tuo mun keppi on JS35-RR... ja ees jacksonin sivuilta ei löydy tota mallia... siellä on vaan JS30 malleja... ja ne on halvempia... ei löydä muualta tota mun mallia netistä kun jostain etelä-amerikkalaisilta nettikaupoista... prkl |
mhaarala 18.03.2006 17:51:31 | |
---|
Joo, huomasin itsekin että tuo floikallinen JS on näköjään jätetty pois valikoimasta... noh, ei se sitä asiaa kuitenkaan kovin paljon muuta. :) Hymyä huuleen kun kuset vastatuuleen |