JasonW 06.03.2006 17:12:54 | |
---|
Mitä mieltä olette ko. setistä? Paljonko eroavaisuuksia TD-3:een tai TD-6:een? Onko kannattava hankinta ensimmäiseksi sähkörumpusetiksi vaikka vähän vanhempi malli onkin? Laajennettavuus? |
south_of_heaven 06.03.2006 19:07:44 (muokattu 06.03.2006 19:07:51) | |
---|
saako sitä edes enää? ilmoitti South_of_Heaven |
WyW 06.03.2006 20:52:33 | |
---|
saako sitä edes enää? Olisiko käytettynä kenties hankinnassa? Itselläni on kiikarissa TD-6. Kannattaa ainakin varmistaa että snare on v-drum. http://koti.mbnet.fi/iapunen/bleh/blackani.gif |
JasonW 06.03.2006 21:33:38 | |
---|
Käytettynähän tuo tarjolla olisi... |
south_of_heaven 06.03.2006 21:44:08 | |
---|
ilmoitti South_of_Heaven |
JasonW 07.03.2006 12:12:05 | |
---|
Kyllä se tuon kuvan mukainen setti on. Miksi et suosittele? Paljonko tuollaisesta sitten kannattaisi maksaa, ettei ihan älyttömiä ylihintoja pulita jos hankkia meinaa?? |
moderndrummer88 07.03.2006 13:25:54 | |
---|
Kyllä se tuon kuvan mukainen setti on. Miksi et suosittele? Paljonko tuollaisesta sitten kannattaisi maksaa, ettei ihan älyttömiä ylihintoja pulita jos hankkia meinaa?? aika puhdas veikkaus: tuossa ei ole semmosta mesh headilla olevaa suht aidoin tuntuista virveliä vaan samanlainen pädi kun toimeissa powertreblebassvolume |
JasonW 07.03.2006 14:29:42 | |
---|
Myyntitiedoissa mainittua: -Virvelissä reunalyöntimahdollisuus, Pelleissä demppaus, lukee peltien keskustan/reunojen lyönnit. |
Peicco 07.03.2006 22:12:55 | |
---|
Myyntitiedoissa mainittua: -Virvelissä reunalyöntimahdollisuus, Pelleissä demppaus, lukee peltien keskustan/reunojen lyönnit. Käy kokeilemassa. Sillähän se selviää onko hyvä setti ja mitä siitä kannattaa maksaa. Käy kokeilemassa vertailun vuoksi musakaupassa TD6 settiä. |
south_of_heaven 07.03.2006 22:28:43 (muokattu 07.03.2006 22:29:22) | |
---|
Miksi et suosittele? lähinnä siksi, että siinä ei ole mesh-head pädiä joka on nykystandardi, ja tuo basaritriggeri ei ole yhtä käytännöllinen kuin nykyinen malli, eli jos haluat käyttää tuplaiskuja, joudut ostamaan noita ja pedaaleja kaksi. Tuplapedaalin käyttö ei siis tule kysymykseen, toisin kuin nykyisessä. Lisäksi se taitaa vaatia omanlaisensa nuijan pedaaliin. Myös nykyiset symbaalit ovat ainakin helpompi chokettaa, yms. Toisaalta noissa pädeissä on enemmän lyöntialaa. sinun tulisi ottaa huomioon myös se seikka, että TD-3KVn voi parhaimmillaan saada tingittyä uutena 700e. Kuten jo sanottiin, kokeile ehdottomasti miltä tuntuu ja miten toimii ja sitten vaikka TD3KV/TD6KVta kokeilemaan liikkeisiin. ilmoitti South_of_Heaven |
JasonW 14.03.2006 19:02:35 | |
---|
Mitenkäs tuohon luonnistuu tuplabasari...Voiko tuota yhtään laajentaa..??? |
south_of_heaven 14.03.2006 21:14:39 | |
---|
Mitenkäs tuohon luonnistuu tuplabasari...Voiko tuota yhtään laajentaa..??? , ja tuo basaritriggeri ei ole yhtä käytännöllinen kuin nykyinen malli, eli jos haluat käyttää tuplaiskuja, joudut ostamaan noita ja pedaaleja kaksi. Tuplapedaalin käyttö ei siis tule kysymykseen, toisin kuin nykyisessä. Lisäksi se taitaa vaatia omanlaisensa nuijan pedaaliin. ilmoitti South_of_Heaven |
utrikari 14.03.2006 21:20:09 | |
---|
Mulla on tuollainen treeniksellä kakkossettinä.Menee pois tiehensä treenikäytössä.Kerrostaloon en kuintenkaan sitä ottais,kopinaa tulee noista kumipadeista tarpeeksi.Ja tuo kd7-basaritriggeri,sitä ei voi edes ajatella kerrostalossa ellei asu alimmassa kerroksessa.Muutenhan se on kaikkein paras basari mun mielestä,tatsi on aivan omaa luokkaansa verrattuna muihin verkkokalvotekeleisiin.Siihen pystyy linkittämään toisen basaritriggerin,modulissahan ei se basarisisääntulo ole kuin monopadille mutta sopivalla haaroituskaapelilla se onnistuu kyllä.Moduli on sitten oma lukunsa:löytyy hyviä saundeja,muokkaamaan pystyy tarpeeksi ja muutama muukin ominaisuus on joita ei löydä muista rolandin moduleista enää ollenkaan-mutta se käyttö:hankalakäyttöisempää modulia saa etsiä...ilman manuaalia on sormi suussa alta aikayksikön...eikä se manuskakaan paljoa auta...mutta kyllä sillä treenailee,eipä silti... V-drums. |
JasonW 14.03.2006 21:42:43 | |
---|
ja tuo basaritriggeri ei ole yhtä käytännöllinen kuin nykyinen malli, eli jos haluat käyttää tuplaiskuja, joudut ostamaan noita ja pedaaleja kaksi. Tuplapedaalin käyttö ei siis tule kysymykseen, toisin kuin nykyisessä. Lisäksi se taitaa vaatia omanlaisensa nuijan pedaaliin Tuossahan tuo oli aikaisemminin...silmät käteen.... |
xerxes 17.03.2006 20:13:24 | |
---|
Siihen pystyy linkittämään toisen basaritriggerin,modulissahan ei se basarisisääntulo ole kuin monopadille mutta sopivalla haaroituskaapelilla se onnistuu kyllä. Mihin sää haaroituskaapelia tarvit? Eikö se mene, niin että pistät toisen bassarin tuohon kiinni ja siitä jatkat aivolle. Näin mä ainakin nuo 'mix in' ja 'out' liitännät olen ymmärtänyt. Mulla vaan on tuossa Casion bassarissa semmoiset terävät jalat, etten ole viittinyt alkaa kokeileen kahdella bassarilla. Relax. |
Mihin sää haaroituskaapelia tarvit? Eikö se mene, niin että pistät toisen bassarin tuohon kiinni ja siitä jatkat aivolle. Näin mä ainakin nuo 'mix in' ja 'out' liitännät olen ymmärtänyt. Mulla vaan on tuossa Casion bassarissa semmoiset terävät jalat, etten ole viittinyt alkaa kokeileen kahdella bassarilla. Casio? Eiks ne tee lähinnä taskulaskimia... ;) En koskaan unohda kasvoja, mutta teidän kohdallanne olen valmis tekemään poikkeuksen. |
xerxes 19.03.2006 19:56:40 | |
---|
Casio? Eiks ne tee lähinnä taskulaskimia... ;) No nehän tekee/teki vaikka mitä. Paljon on niitten koskettimia kodeissa kautta maailman. Varsinkin lastenhuoneiden komeroissa yms. Muttajoo. Onhan ne tehneet semmoista harrastelija-kamaa. Noissa padessakin on ihan kiva tuntuma. Kun miettii, että mitä ikää ne on. On oikeet kalvotkin. Eikä vaan pelkät kumit. Eihän ne näille uusille rolandeilla pärjää. Mutta itse tykkään niistä enemmän kuin rollen vanhoista kumilätkistä. Joita myös on tuossa setissä. http://www.pcuf.fi/~xerxes/pikku_rummut.jpg Relax. |
south_of_heaven 19.03.2006 19:59:55 (muokattu 19.03.2006 20:00:24) | |
---|
No nehän tekee/teki vaikka mitä. Paljon on niitten koskettimia kodeissa kautta maailman. Varsinkin lastenhuoneiden komeroissa yms. Muttajoo. Onhan ne tehneet semmoista harrastelija-kamaa. Noissa padessakin on ihan kiva tuntuma. Kun miettii, että mitä ikää ne on. On oikeet kalvotkin. Eikä vaan pelkät kumit. Eihän ne näille uusille rolandeilla pärjää. Mutta itse tykkään niistä enemmän kuin rollen vanhoista kumilätkistä. Joita myös on tuossa setissä. http://www.pcuf.fi/~xerxes/pikku_rummut.jpg paljonko tuommoiset maksaa ja paljonko melua ne pitää? Mukavan laajat. EDIT ja onko stereopädejä ja mistä saa ilmoitti South_of_Heaven |
Peicco 20.03.2006 07:43:25 | |
---|
En koskaan unohda kasvoja, mutta teidän kohdallanne olen valmis tekemään poikkeuksen. |
JasonW 20.03.2006 20:29:00 | |
---|
Menee ehkä hiukan offtopiciksi, mutta mitkäs olisivat hyvät, kohtuuhintaiset kuulokkeet sähkörumpujen kanssa käytettäviksi? |