Aihe: Väärennös??
1 2
Twinkle
18.03.2006 00:13:58
Minen ibanezzeista tajua paljoa mitään, joten olisivat saattaneet mennä täydestä jos ostaja perustelee tarpeeksi hyvin. Toisaalta tuommoisiin suhtaudun varauksella, koska ovat anonyymistä kiinasta ja edes nimellisiin britteihin ei voi oikeasti luottaa. Kokemusta on.
Meri rosvo
18.03.2006 00:58:43
No siis kyllähän nuo ihan selviä väärennöksiä ovat. Huomaa tosi helposti esim. bodyn muodosta ja kitaran osista. Oikeassa jemissä volume ja tonepotikat ovat muovisia ja tuossa feikissä potikat ovat kullattuja. Tuo tremolo näyttäis olevan joku säälittävä tinakopio ja kattokaa nyt tota "monkeygripiä" eli käsikahvaa, onhan tuo naurettavan näkönen, kun oikeaaseen verrataan. Aika perseestä nykyään ku kitaroitakin aletaan jäljittelemään.
Twinkle
18.03.2006 01:04:35 (muokattu 18.03.2006 01:05:22)
kattokaa nyt tota "monkeygripiä" eli käsikahvaa, onhan tuo naurettavan näkönen, kun oikeaaseen verrataan.

No jos minulta kysytää niin tuo kopio ei ole yhtään typerämmän näköinen kuin se alkuperäinen kahva. On meinaan yksi huonon kitarasuunnittelun merkkipaaluista tuo kantokahva.
Da Make
18.03.2006 01:04:54
Huh, todella kauheita! Tuli mieleen joku satunnnainen kirpputori Williams..
Katso omat plussasi täältä! :::: Kamarinki: H&K ZenTera Combo - Helsinki
SiwamieS
18.03.2006 01:36:10
Hello.everybody!Welcome visit my ebay shop! Now looking at this item, It have beautiful shape! It could as a gift for your relatives or friends! If you win the item,it will bring you and you family good luck and bless!,our price is very reasonable. If you love it ,please do not missing this good chance to get it ! Enjoying your bidding !

Hoho! :P
You are sleeping - You do not want to believe
Kimmo72
18.03.2006 01:43:36 (muokattu 18.03.2006 01:47:36)
No kyllä mä ton ottasin vajaalla kahdella taalalla, oli sitte mikä oli.

Siis ton valkosen "jemin"

Niin siis tota ihmettelin tota kullan väristä tekstiä lavassa ja sitä "mikälie jem" tekstiä.
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan. "She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
fox
18.03.2006 02:05:57

No kyllä mä ton ottasin vajaalla kahdella taalalla, oli sitte mikä oli.

Siis ton valkosen "jemin"

Niin siis tota ihmettelin tota kullan väristä tekstiä lavassa ja sitä "mikälie jem" tekstiä.

Niin niin, mutta ku se kate on niissä "lähetyskuluissa", eli silläpuolella on ekstraa... Etkä sä tuollasta.. ;)
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers."
Kimmo72
18.03.2006 02:08:29
Etkä sä tuollasta.. ;)

Ainiin... Enpä tietenkään.. Minä :)
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan. "She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
JPQ
18.03.2006 03:08:23 (muokattu 18.03.2006 03:09:08)

No siis kyllähän nuo ihan selviä väärennöksiä ovat. Huomaa tosi helposti esim. bodyn muodosta ja kitaran osista. Oikeassa jemissä volume ja tonepotikat ovat muovisia ja tuossa feikissä potikat ovat kullattuja. Tuo tremolo näyttäis olevan joku säälittävä tinakopio ja kattokaa nyt tota "monkeygripiä" eli käsikahvaa, onhan tuo naurettavan näkönen, kun oikeaaseen verrataan. Aika perseestä nykyään ku kitaroitakin aletaan jäljittelemään.

Luulempa että on pitkään jäljitelty vasta lännen valloitus ehkä alkamassa mutta muuten. Lisäksi huomasit saman eli nuo nupit siis minua vaivaa siis se että ne näytti tosiaan vain päälystetyiltä. Jopa minä vaikka koskaan en ole kitaraa soittanut edes toisen havaitsin tuon tosin jos ei ihmeitä satu aika pian (suhteellsita) on eka oma kitara.:) Muutenkin jotenkin ei vakuuta muovinen tunnelma kokonaan. Joka siis voi olla tai puuttua jopa muovi tavarasta vaikka on vaikea uskoa.
JPQ
18.03.2006 03:08:34

Luulempa että on pitkään jäljitelty vasta lännen valloitus ehkä
alkamassa mutta muuten. Lisäksi huomasit saman eli nuo nupit siis
minua vaivaa siis se että ne näytti tosiaan vain päälystetyiltä. Jopa
minä vaikka koskaan en ole kitaraa soittanut edes toisen havaitsin
tuon tosin jos ei ihmeitä satu aika pian (suhteellsita) on eka oma
kitara.:) Muutenkin jotenkin ei vakuuta muovinen tunnelma kokonaan.
JPQ
18.03.2006 03:12:54

Olenko ainoa joka varsinkin näin hienoa matkivissa kitaroissa rinnastaa tämän myös taideväärennökseen eikä vain piratismiin ?
PS. perus mallit kuten se perus stratocaster ja ehkä ibanez rg321 ovat sellaisia että vain piratismina pitäisin. Tosin en tiedä saako nykyään kuinka paljon matkia eli saako 1:1 matkinnan tehdä ekasta mainitsemastani.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)