Aihe: Musiikkityylikiusaus
1 2
stratocaster
02.09.2003 15:55:41 (muokattu 02.09.2003 15:57:27)
Siis ei hyvin mee ku mulla on koulussa kerran viikossa rage against the machinen paita nii aletaa heti v****ileen että hevari saamarin hevari! Siis ei niillä hyvin mee. Nii ja sitte että '' sä varmaa laitat jonku pitkä letti peruukin ennenku alat soittaa kitaraa ja näytät jotain pirun merkkii''.. Siis ja että '' Sä oot kitaristi nii et sä mitää naisia saa''.. puhuu räppi dikkari.. Siis en mä siitä lannistu.. haukun takas joiksiki jou männeiksi joilla housut on polvissa.. Ei omalla kylällä musiikkimausta välitetä, mutta heti ku mennään keskustaan nii tulee ne saamarin räppärit.. Siis todella törkeetä! Kuuntelis nyt kunnon musaa ees. Ei tää mihinkää koulukiusaamiseen oo menny ku osaan pitää omat puoleni, mutta silti ärsyttää..
To do is to be, To be is to do... Do be do be do.
Fortune
02.09.2003 16:41:49
No, nyt ainakin tiedämme mitä teinit tekevät äidinkielentuntien aikana.
Tinker-doodle.
Hubert
02.09.2003 16:46:21
Tuo todoistobe jne juttu on tosi makee. Ja älä välitä muista. Oo vaan ittes.
Does humor belong in music?
C.F.D.T
02.09.2003 17:43:35
aika outoo et, vittuilee ratm:in paidasta, koska niitten sanotukset aikas hyviä, kaukana siit hevi-jutusta! se on mun mielest jonkinmoinen kannanotto pitää ratm:n paitaa, joka on vaa hyvä juttu.. emmäkään mikään suurin ratm fani ole, mut hyviä juttuja niil on, pitäis vaa jaksaa tutustuu enemmän..

mites ne räppijätkätkin avautuu, eikös zach de la rochan nykyjutut oo aika hiphop?
"Elämä on laiffii.. Come on, herää jäbä" Andy McCoy
Moratoria
02.09.2003 18:08:57
pukeudu mustiin farkkuihin, mustaan bändipaitaan, kasvata pitkä tukka ja parta ja pistä niittikamaa päälle ja osoita niille, että et välitä niistä.
Mon
02.09.2003 18:42:42
Siis ei hyvin mee ku mulla on koulussa kerran viikossa rage against the machinen paita nii aletaa heti v****ileen että hevari saamarin hevari! Siis ei niillä hyvin mee. Nii ja sitte että '' sä varmaa laitat jonku pitkä letti peruukin ennenku alat soittaa kitaraa ja näytät jotain pirun merkkii''.. Siis ja että '' Sä oot kitaristi nii et sä mitää naisia saa''.. puhuu räppi dikkari.. Siis en mä siitä lannistu.. haukun takas joiksiki jou männeiksi joilla housut on polvissa.. Ei omalla kylällä musiikkimausta välitetä, mutta heti ku mennään keskustaan nii tulee ne saamarin räppärit.. Siis todella törkeetä! Kuuntelis nyt kunnon musaa ees. Ei tää mihinkää koulukiusaamiseen oo menny ku osaan pitää omat puoleni, mutta silti ärsyttää..

On kyllä naurettavaa. Ja mistä lähtien RATM on ollut heviä? Mun mielestä se on kyllä lähempänä just sitä joujou-musaa. Ja sitäkään vastaan mulla ei ole mitään. Makuasioista kiistelemisessä ei ole mitään järkeä. Jokaisella on oma makunsa, eikä sitä voi muuttaa edes itse, saatika sitten joku toinen. No, toivottavasti niille ''kavereillesi'' tulee iän myötä järkeä päähän.
stratocaster
02.09.2003 19:25:14
On kyllä naurettavaa. Ja mistä lähtien RATM on ollut heviä? Mun mielestä se on kyllä lähempänä just sitä joujou-musaa. Ja sitäkään vastaan mulla ei ole mitään. Makuasioista kiistelemisessä ei ole mitään järkeä. Jokaisella on oma makunsa, eikä sitä voi muuttaa edes itse, saatika sitten joku toinen. No, toivottavasti niille ''kavereillesi'' tulee iän myötä järkeä päähän.

Joo... en mä siitä bändistä itekkään nykyään enää nii hirveesti tykkää... Kaikki neljä levyä kuuntelin ihan puhki. Nykyään kuuntelen sellasta bluesia, rockia ja heviä.
N_Bates
02.09.2003 19:27:22

Yläaste 4ever!
http://www.hut.fi/~tvainio/kitaragalleria/
Definhel
02.09.2003 19:37:32
Ala arvostella räppiä ja esitä pari faktaa siitä miksi bluespohjainen musiikki jyrää rytmisen laulu-puheen ja jättää sen kirkkaasti taakseen, vertaa konsertteja, soittotaitoa ja lauluääntä. Ota mukaan hieman Dion levyjä ja pistä soimaan liikuntasalin kaiuttimiin, esittele pirunsarvia ja kutsu rokkenroolia ja hevimetallia aina kun mahdollista, maalaa skootteriisi pentagrammeja ja ristejä väärinpäin. Lopuksi soitat musiikin luokassa pari legendaarista rock-riffiä esim. Smoke on the water ja (file missing), anna lopuksi turpaan oikein kunnolla jos ne ei ala uskoa rokin puhdistavaan voimaan.
Jos bändissä ei ole kitaristia, se on uudenaikainen. Jos bändissä ei ole laulajaa, se on instrumentaalinen. Jos bändissä ei ole rumpalia, se on erilainen. Jos bändissä ei ole basistia, se on paska.
Jabbe
02.09.2003 19:48:31
Minkä takia toisten musamakua pitää haukkua? Entä mitä ideaa on taistella genrejen paremmuudesta? Naurettavaa hommaa...
alKOaine
02.09.2003 19:55:22
Yhyy, minäkin haluan hevariksi. Mistäs sais halvalla rotsin?
Zed
02.09.2003 20:15:56

Tuota taisteluahan se "meidänkin aikana" oli. Koskaan en ole kyllä ymmärtänyt, miksi pukeutumiseen viitsitään kiinnittää niin paljon huomiota. Itse olen ainakin aivan liian laiska esittelemään peroonallisuuttani ja musiikkimakuani pukeutumisen avulla. En ymmärrä, miksi näin yleensäkin toimitaan. Eikö ole helpompaa pitää sellaisia hiuksia ja vaatteita, jotka ovat mukavat ja vaivattomat?
Zed is dead, baby, Zed is dead.
Makuupussimies
02.09.2003 20:22:07
Mäkin huudan aina mun kaverille joka on hevari että "heavy!" sellasella örinä-äänellä, mut ihan pilalla vaan ja sekin tajuaa sen ja yleensä rupee moshaamaan :D kasvata pitkä letti, käytä mustia vaatteita ja kaikkia saatanaan liittyviä koruja ja sano niille että menkää vittuun pussihousut.
"It's better to burn out than to fade away" -Neil Young
Jabbe
02.09.2003 20:27:33
Tuota taisteluahan se "meidänkin aikana" oli. Koskaan en ole kyllä ymmärtänyt, miksi pukeutumiseen viitsitään kiinnittää niin paljon huomiota. Itse olen ainakin aivan liian laiska esittelemään peroonallisuuttani ja musiikkimakuani pukeutumisen avulla. En ymmärrä, miksi näin yleensäkin toimitaan. Eikö ole helpompaa pitää sellaisia hiuksia ja vaatteita, jotka ovat mukavat ja vaivattomat?

Mulla ainakin olis melko hankalaa pukeutua musamaun mukaan.. vois olla aika mielenkiintoinen kokonaisuus. Sekava siis, kun on laaja maku.

Eihän sen pukeutumisen tosiaan tarvitse liittyä musiikkiin pätkääkään. Mutta kyllähän esim. hiphopparit ja hevarit ilmaisevat pukeutumisellaan aika selkeästi musamakunsa, mikä sinänsä typerää... tai ei mulla ainakaan ole intoa olla mikään stereotyyppinen tyyppi. Tai siis... niin. :)
KTR
02.09.2003 20:50:42
Naurat vain ylimielisesti niille lökäpöksyille, niin ne huomaa, että olet arvostelun yläpuolella. Tosi hevarit nauraa lökäreille, tosi hevarit TIETÄÄ, että ne on ite kaikista kovimpia jätkiä. Vähän itsetuntoooo hej!
Jabbe
02.09.2003 21:21:44
Sinä voisit todellakin olla hassu ilmestys jos musamakusi (/makujesi) mukaan pukeutuisit :)

Heh. Pelottaa ajatuskin... huhhuh. Tai no oikeastaan naurattaa. :)
Nimismies
02.09.2003 21:43:58
Minkä takia toisten musamakua pitää haukkua? Entä mitä ideaa on taistella genrejen paremmuudesta? Naurettavaa hommaa...

Niin, todella naurettavaa. Sillä eihän ole muuta hyvää musiikkia kuin Absoluuttinen Nollapiste.

Hymiö.
Suck my balls.
stratocaster
02.09.2003 21:47:35
Ala arvostella räppiä ja esitä pari faktaa siitä miksi bluespohjainen musiikki jyrää rytmisen laulu-puheen ja jättää sen kirkkaasti taakseen, vertaa konsertteja, soittotaitoa ja lauluääntä. Ota mukaan hieman Dion levyjä ja pistä soimaan liikuntasalin kaiuttimiin, esittele pirunsarvia ja kutsu rokkenroolia ja hevimetallia aina kun mahdollista, maalaa skootteriisi pentagrammeja ja ristejä väärinpäin. Lopuksi soitat musiikin luokassa pari legendaarista rock-riffiä esim. Smoke on the water ja (file missing), anna lopuksi turpaan oikein kunnolla jos ne ei ala uskoa rokin puhdistavaan voimaan.

Siis vaikka mä kuuntelen heviä nii mä käytän tavallisia vaatteita (?) ja en todellakaa oo mikää saatana rocks äijä. Enkä todellakaa laita ristiä väärinpäin.
diibadaaba
02.09.2003 23:34:14
Niin, todella naurettavaa. Sillä eihän ole muuta hyvää musiikkia kuin Absoluuttinen Nollapiste.

Mutta kovin jätkähän on se, joka pukeutumisellaan viestittää diggaavansa Nollapistettä, ts. pukeutuen kuin bändin tyypit.
There will come a time when you can even take your clothes off when you dance.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)