isojussi 18.03.2006 00:00:11 | |
---|
...Onks kukaan kuullut humppakiipparistitähdestä, jonka nimen takia kaikki tulee keikalle? Ei vielä. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
KoskPaavo 18.03.2006 00:01:20 | |
---|
Mä luulisin että mun täytyis vaihtaa genreä, rivimieshuttusoittajasta tähdeksi. Onks kukaan kuullut humppakiipparistitähdestä, jonka nimen takia kaikki tulee keikalle? Viljo Vesterinen. Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
isojussi 18.03.2006 00:02:27 | |
---|
Viljo Vesterinen. Simo Laiho Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
jmercy 18.03.2006 00:03:59 | |
---|
Viljo Vesterinen. Hyvä, vanhat arvot kunniaan! ja plussaa... alanko mä jakeleen näin vanhoilla päivilla lussaa liian helpolla? Tästä olisi voinut tulla ihan hyvä päivä... |
baron 18.03.2006 00:05:25 | |
---|
Simo Laiho No sit seuraavaksi "Baron and his All Stars" Mä oon tähti ja bändissä on nimetön pystö. My name is Baron, Sir Baron. |
Viljo Vesterinen. Se on kuollu jo aika päivää sitten. |
isojussi 18.03.2006 00:07:23 | |
---|
Stna - Seppo Hovi. Barska: Mä tuun - me ollaan ku Seppo Hovi ja jaakko Ryhänen - mutta coolimpia!!!! Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
uruttaja 18.03.2006 00:23:23 | |
---|
Stna - Seppo Hovi. Barska: Mä tuun - me ollaan ku Seppo Hovi ja jaakko Ryhänen - mutta coolimpia!!!! Voi olla Sepon keikoilla hiljaista, jos se yksin olis. Pedro Hietanen vetäs ryhmää. Kassu Halonen. Iiro Rantala. Olli Mustonen, mutta sitä ei lasketa ku sillä ei taitu humppa. Marian Petrescu pienen porukan. on muuten pikkusen kova kiipparisti. |
baron 18.03.2006 00:29:17 | |
---|
Stna - Seppo Hovi. Barska: Mä tuun - me ollaan ku Seppo Hovi ja jaakko Ryhänen - mutta coolimpia!!!! Mä en kyllä Sepon liksoilla viitsi tehdä paljon mitään. Se on tässä keväällä mun lämppärinä kun se on niin halpa, mulle jää kunnon liksat. My name is Baron, Sir Baron. |
isojussi 18.03.2006 00:30:19 | |
---|
...sitä ei lasketa ku sillä ei taitu humppa... Ootko ihan varma? Marian Petrescu pienen porukan. on muuten pikkusen kova kiipparisti. Niin onkin. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
isojussi 18.03.2006 00:33:02 | |
---|
TALU 50! Mulla on tavoitteena, että max 50 per vuosi riittää. Kovin kaukana en enää oo.... Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
uruttaja 18.03.2006 00:46:44 | |
---|
Ootko ihan varma?
Niin onkin. Ootko kuullu koskaan... |
M.i.k.key 18.03.2006 00:57:13 | |
---|
Mulla on tavoitteena, että max 50 per vuosi riittää. Kovin kaukana en enää oo.... tonnia? vai keikkaa? HOHO! Möllisty! |
baron 18.03.2006 01:06:30 | |
---|
Mä oon aikoinaan tehnyt kymmeniä vuosia siviiliduunin reissuhommia, suurten kaupunkien hotellit, jortsumestat ja tytöt tuttuja. Tuntipalkka alkoi juosta kun himasta lähdin, muuttui urakkapalkaksi kun tulin paikan päälle, kilometrikorvaukset, päivärahat, hotellikorvaukset tuli liksan päälle, ei olleet osa sitä. ????? Eiks soittajilla? My name is Baron, Sir Baron. |
uruttaja 18.03.2006 01:11:13 | |
---|
Mä oon aikoinaan tehnyt kymmeniä vuosia siviiliduunin reissuhommia, suurten kaupunkien hotellit, jortsumestat ja tytöt tuttuja. Tuntipalkka alkoi juosta kun himasta lähdin, muuttui urakkapalkaksi kun tulin paikan päälle, kilometrikorvaukset, päivärahat, hotellikorvaukset tuli liksan päälle, ei olleet osa sitä. ????? Eiks soittajilla? Koettu on tuokin puoli elämästä. Soittajana harvemmin. |
baron 18.03.2006 01:13:33 | |
---|
Koettu on tuokin puoli elämästä. Soittajana harvemmin. Kuiteskin mä lopetan siviilihommat ja alan soittajaksi. On siinä jotain! My name is Baron, Sir Baron. |
uruttaja 18.03.2006 01:14:20 | |
---|
Kuiteskin mä lopetan siviilihommat ja alan soittajaksi. On siinä jotain! Niinhän minäkin olen tehnyt. HOHO. |
WanhaWetäjä 18.03.2006 01:40:00 (muokattu 18.03.2006 01:40:45) | |
---|
Kuiteskin mä lopetan siviilihommat ja alan soittajaksi. On siinä jotain! Sä voit sen tehdä... Sun palkkas/eläkkees on sitä luokkaa,että sähän voit ja toisaalta sun ehkä täytyykin maksaa että pääset keikoille,mutta harrastuksistahan pitää maksaa,mä pelasin aikoinaan tennistä,ei ne ilmasia ne vuorot olleet,HOHO! Tes-soittajan työ tänä päivänä on karua...matkoja ei korvaa kukaan,ts omaan piikkiin ajelet(saa ne verotukseen toki),kuitenkin työ on yhä enemmän ja enemmän keikkaluontosta,mutta liksat ei... Helppo laskutoimitus,teet 20 tes-vetoa kuussa,saat 2000€ käteen! TS hirvee työmäärä ja saat olla kotoa pois ihan riittävästi,no way!!Elämän haaskausta,ainakin perheelliselle! Keikkabändissä pääset samaan sillä 12-15 keikalla,olettaen että joku muu hoitaa kuljetukset... Ostan Casion kun täytän 50v... |
riff 18.03.2006 01:53:18 | |
---|
Sä voit sen tehdä... Sun palkkas/eläkkees on sitä luokkaa,että sähän voit ja toisaalta sun ehkä täytyykin maksaa että pääset keikoille,mutta harrastuksistahan pitää maksaa,mä pelasin aikoinaan tennistä,ei ne ilmasia ne vuorot olleet,HOHO! Tes-soittajan työ tänä päivänä on karua...matkoja ei korvaa kukaan,ts omaan piikkiin ajelet(saa ne verotukseen toki),kuitenkin työ on yhä enemmän ja enemmän keikkaluontosta,mutta liksat ei... Helppo laskutoimitus,teet 20 tes-vetoa kuussa,saat 2000€ käteen! TS hirvee työmäärä ja saat olla kotoa pois ihan riittävästi,no way!!Elämän haaskausta,ainakin perheelliselle! Keikkabändissä pääset samaan sillä 12-15 keikalla,olettaen että joku muu hoitaa kuljetukset... Jep, näinhän se on. Liksa-asioissa ei tullut aikaisemmin ajateltua sitä, miten heikko soittajan liksa on siviiliduuniin verrattuna jos sen ajattelee menetettynä aikana. Moni on multa kysynyt hommia vaihdettuani että eikö se vituta joka päivä mennä töihin? No ehkä aluksi mutta siihenkin tottui. Pitää kuitenkin muistaa, että oon työmaalla sen 8 tuntia ja tuun himaan eikä tosiaan tarvii ajatella niitä asioita sen enempää. Keikalle kun lähtee, se kestää yhdellä kertaa helpostikin sen kaksi työpäivää tuntimäärissä. yön valvominen ja ajot päälle, sitä on aikas töttöröö! Laske siinä tuntipalkaa vaikka olis minkälaisen starbon bändissä! Mutta! Keikoilla silti vielä vähän käydään. Pakko kai siitä jollain tavalla on tykätä. Itse soittaminen on aina kivaa mutta ne muut yksityiskohdat... Selvä mies ei sisulle haise! |
half 18.03.2006 02:00:03 | |
---|
Jep, näinhän se on. Liksa-asioissa ei tullut aikaisemmin ajateltua sitä, miten heikko soittajan liksa on siviiliduuniin verrattuna jos sen ajattelee menetettynä aikana. Moni on multa kysynyt hommia vaihdettuani että eikö se vituta joka päivä mennä töihin? No ehkä aluksi mutta siihenkin tottui. Pitää kuitenkin muistaa, että oon työmaalla sen 8 tuntia ja tuun himaan eikä tosiaan tarvii ajatella niitä asioita sen enempää. Keikalle kun lähtee, se kestää yhdellä kertaa helpostikin sen kaksi työpäivää tuntimäärissä. yön valvominen ja ajot päälle, sitä on aikas töttöröö! Laske siinä tuntipalkaa vaikka olis minkälaisen starbon bändissä! Mutta! Keikoilla silti vielä vähän käydään. Pakko kai siitä jollain tavalla on tykätä. Itse soittaminen on aina kivaa mutta ne muut yksityiskohdat... Höh. Kuka tahansa soittaja voi mennä moniinkin eri duuneihin, mutta ketä tahansa duunaria en suosittelisi hyppäämään lauteille ja yy, kaa...... Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on. |