Jaren 15.03.2006 19:42:51 (muokattu 15.03.2006 19:59:33) | |
---|
Aijai, hieno on väri. Saa tosin sitten nähdä miltä näyttävät luonnossa, mutta ainakin tuo kuva näyttää melko lupaavalta. Näyttäs muuten siltä että siinä näkyy itse puun syyt tuon värin läpi, mikä olisi vaan plussaa, jos näin oikeasti on. |
dictatorsh*t 15.03.2006 19:43:20 | |
---|
|
Sonormies 15.03.2006 21:16:37 (muokattu 15.03.2006 21:18:43) | |
---|
Tilaatko pöntöt Thomannilta? Niillä homma toimii ainakin hyvin. Mun setti tuli ihan tavallisessa economy-luokassa 4,5 työpäivässä vaikka lupaavat muistaakseni 6-8 päivän toimitusajan. Ja se tapahtui vielä pahimmassa jouluruuhkassa. Olin enemmän kuin tyytyväinen Thomaanien hintoihin, palveluun ja toimitukseen. Näyttäs muuten siltä että siinä näkyy itse puun syyt tuon värin läpi, mikä olisi vaan plussaa, jos näin oikeasti on Puun syyt näyttää tosi hienoilta, jos ne vaan näkyy. Life is short and then you die. |
Nolte 15.03.2006 21:32:12 | |
---|
Huono soittaja! |
Youni 15.03.2006 21:35:09 | |
---|
Joo ei. Ei vörki meikäläiselle karkkirummut. Sopivat venäläiselle tyttöbändille... Tällaista tänään, huomenna jotain muuta.
[Kuva setistä profiilissa] http://koti.mbnet.fi/hafol/muuta/cabriat |
Jaren 15.03.2006 21:42:54 (muokattu 15.03.2006 21:43:29) | |
---|
Tilaatko pöntöt Thomannilta? Ei, kyllä ihan suomesta musiikkiliikkeestä meinasin ostaa, on tuttu myyjä ja aika hyvän tarjouksen hän teki, saan nääs pikkasen halvemmalla täältä kun thomanilta. Tosin toimitusaika voi mennä pitemmäksi kuin tuo thomannin. |
moderndrummer88 16.03.2006 17:23:20 | |
---|
katoppas torilla olevat exportit, hyvät ovat ja pedaalit ja pellit mitkä tulee mukaan on pro-luokkaa ja luulis jollain 1200€:lla irtoavan powertreblebassvolume |
Tindrum 16.03.2006 17:33:42 | |
---|
katoppas torilla olevat exportit, hyvät ovat ja pedaalit ja pellit mitkä tulee mukaan on pro-luokkaa ja luulis jollain 1200€:lla irtoavan Hyvät ovat varmaan, mutta eivät kuitenkaan niin hyvät. On toi 3005 -setti luokkaa parempi. m©
Olipa sitten niin tai näin, mutta näin on. |
moderndrummer88 16.03.2006 17:46:13 | |
---|
Hyvät ovat varmaan, mutta eivät kuitenkaan niin hyvät. On toi 3005 -setti luokkaa parempi. joo on nuo 3005:set varmasti paremmat kannut, mutta tuossa tulee sen verran kovat pellit ja pedaalit vielä messiin... powertreblebassvolume |
-Tuke- 16.03.2006 17:53:12 | |
---|
Ite pähkäilin kanssa noitten pdp:itten ja superien välillä. Päätökseen vaikutti eniten se että pdp:itä ei saa tomikoilla 12 , 13 ja 16. Lattia tomi on oltava kelluva ja tämä on mielestäni aivan perseestä. Itse pidän ehdottomasti enemmän omilla jaloilla olevasta. Minusta pdp olisi merkkinä parempi (ja ehkäpä kannuinakin) mutta ei minun korvalla erota soiko siellä vaahtera pönttö vai koivu/lehmus pönttö jos rummut on viritetty ja kalvoitettu hyvin. Hyvä HW on tamoissa vain plussaa. Kyllä lähtee!!!!! |
Jaren 16.03.2006 19:10:07 | |
---|
joo on nuo 3005:set varmasti paremmat kannut, mutta tuossa tulee sen verran kovat pellit ja pedaalit vielä messiin... Niin tsekkasinhan minä tuonkin export setin mutta Pysyn Sonorin kannalla, onhan minulla jo nyt hyvät pellit, tai siis ainakin omasta mielestäni niistä lähtee varsin hyvät äänet. Tosin peltejä ei ole kuin chrash, ride ja haikut, mutta kyllä niilläkin on tähän asti selvitty. Ainut mitä tuohon aion tässä joskus lisätä on toinen chrash nykyisen pariksi(sitä pitää sitten miettiä mikä siihen käy pariksi..) ja ehkä china, saatan myös harkita haikkujen vaihtoa, mutta pointti on se että perus pellit löytyy. Ja tuohon pedaali hommaan sen verran että onhan tässä aikaa, ja pikkuhiljaa unelmakamat kasaan, kunhan raha tilanne toipuu tästä setin ostosta. |
Jaren 17.03.2006 22:14:02 (muokattu 17.03.2006 22:22:24) | |
---|
Nyt se sitten tapahtui, menin ja ostin aiemmin kuvailemani Sonor Force 3005:set, mutta väri on sittenkin musta. Vaikka menin valitsemaani musiikkikauppaan aivan varmana siitä että rumpujen väri ei tulisi olemaan musta, kannoin noin puolen tunnin päästä vanhat Mustat New Soundini autosta kauppaan ja uudet, MUSTAT Sonor Force 3005 kaupasta autoon. Kummaa, kuinka suuri vaikutus yhdellä satasella onkaan, kun kyse on vain setin ulkonäöstä. Kotiin päästyäni pistin setin kasaan ja kumma kyllä rummut näyttivät kauniilta, vaikka väri oli mitä oli. Esimmäiset polkaisut pedaaliin ja olin myyty. Saundi on mahtava! Jytke tuntuu vatsassa asti! Myöskään tomit eivät pettäneet, niistä lähti juuri oikeanlaiset muhkeat "paukahdukset" jo tehdas kalvoilla, mitähän lie saadaan irti sitten paremmilla kalvoilla? Setin virveli ei mielestäni ole niin huono kuin miksi sitä on haukuttu, mutta pitemmänpäällehän nämä ovat maku asioita. Virvelin ääni on jostain syystä kuin metalli virvelissä, vaikka materiaalina onkin vaahtera, tähän lienee syynä melko tiukka viritys ja tehdas kalvot. Oikeastaan virvelin ääni on kuin pikkolo virveleissä, töksähtävä, terävä ja kova. Tiedä häntä muuttuuko saundi kalvojen vaihdolla, mutta toisaalta kyllä nykyinenkin ääni kelpaa näin aluksi. Kaiken kaikkiaan olen erittäin tyytyväinen settiin, se todella on hintansa väärti. Musta värikin näyttää hyvältä pintakäsittelyn ansiosta. Olen myös tyytyväinen hardware puoleen. Se on tukevaa ja painonsa ansiosta ei ainakaan heti kaatumassa. Toisaalta paino on myös haitta puoli, roudatessa joutuu nääs huhkimaan enemmän. Nyt kun setti puoli on kondiksessa voikin aloittaa pikkuhiljaa säästämään niihin lisä pelteihin, virveliin ja parempaan pedaaliin, aikaahan on. Näin lopuksi voisi kysyä että mitkäs kalvot kävisivät parhaiten näihin uusiin pönttöihini? Ehkä ambasedor coated:it? |
Legatus 17.03.2006 22:19:29 (muokattu 17.03.2006 22:20:05) | |
---|
Nyt se sitten tapahtui, menin ja ostin aiemmin kuvailemani Sonor Force 3005:set, Jees... Aavistelinkin ettet tule pettymään niihin.
Näin lopuksi voisi kysyä että mitkäs kalvot kävisivät parhaiten näihin uusiin pönttöihini? Ehkä ambasedor coated:it? Juu ambassador coated päälle ja ambassador clear alle. Toimii tosi hyvin Sonorin vaahtera kannuissa. E: Laittelehan kuvaa pian tonne settikuvaketjuun. Eiku... |
Jaren 17.03.2006 22:26:30 | |
---|
Laittelehan kuvaa pian tonne settikuvaketjuun. Jeps, jeps, kunhan saan kuvaa aikaiseksi. Pääsetepähän sitten kummastelemaan peltejäni. |
Migo 17.03.2006 22:53:26 | |
---|
Jeps, jeps, kunhan saan kuvaa aikaiseksi. Pääsetepähän sitten kummastelemaan peltejäni. Onnea uudesta setistä. Kyllä hyvät rumput ostit. Niinpä.. |
Jaren 17.03.2006 23:13:51 (muokattu 17.03.2006 23:14:03) | |
---|
Onnea uudesta setistä. Kyllä hyvät rumput ostit. Kiitoksia, hyvät lie nuo sinun Gretsch:isikin. |
Migo 17.03.2006 23:24:32 | |
---|
Kiitoksia, hyvät lie nuo sinun Gretsch:isikin. Kaipa niillä pärjää. Niinpä.. |
Jaren 17.03.2006 23:27:47 (muokattu 17.03.2006 23:30:18) | |
---|
Kaipa niillä pärjää. No, hyvä on ainakin tuo sinun asettelusi, kaikki melko luontevilla paikoilla. Peltejäkin on minun mielestäni juuri se ideaali määrä, tuollaiseen sarjaan tässä minäkin tähtään. |
No, hyvä on ainakin tuo sinun asettelusi, kaikki melko luontevilla paikoilla. Siihen on pyritty :). E: Kaipa nuita peltejä vielä pari tulee, mutta toistaiseksi mennään tällä. Niinpä.. |
Sonormies 18.03.2006 00:45:12 | |
---|
Loistavaa! Kyllä kunnon soitin on aina kunnon soitin. Kuvaa odotellessa onnittelen laatuhankinnasta. Life is short and then you die. |