Aihe: Mesa F-Series
1
Pluto
02.09.2003 19:21:35
Kertokaahan mielipiteitänne otsikon mukaisesta masiinasta, itse lankesn loveen kun ensi kertaa kokeilin. Tuntui siltä kuin joku olisi ottanut tiiliseinän vahvarin edestä pois, kun vertasi soundia edellisiin styrkkareihini. Se soundi vaan oli jotenkin enemmän "siinä", jos kukaan ymmärtää mitä meinaan. =) Säröä oli saatavilla aivan liikaa minun tarpeisiini, mutta mikä parasta, tässä Mesassa tuntuvat ne kevyesti särötetytkin soundit olevan enemmän kuin kohdallaan. Ja puhdas soundi..ah..tippa tulee linssiin kun sitä muistelee.

Ihmeellistä kyllä, toisella kokeilukerralla Äffä ei kuulostanut läheskään yhtä hyvältä kuin ensimmäisellä. Myyjä tosin joutui vaihtamaan siihen sulakkeen, ja voi olla että joku putkista oli vähän viallinen. Tai ehkä minulla oli vaan känkkäränkkä -päivä, silloinhan mikään ei tunnetusti kuulosta hyvältä.

Kolmas kerta toden sanoo, ja se sama taika oli taas siinä. Mutta jos tuon pelin ostan niin kyllä siinä väkisin tuntee tulleensa kusetetuksi kun latoo 1850 eeroa pöytään. Jenkeissähän sama masiina on vain 1000 taalaa. Mutta kun se oli niin hyvä..
askomiko
02.09.2003 20:33:02 (muokattu 02.09.2003 20:33:37)
Puhdas oli hyvä, mutta säröistä en tykännyt juurikaan. Liian suttuisia. Nomadissa oli minusta toimivampia. Ja ei tuohon hintaan kannata F:ää ostaa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)