Zon 15.03.2006 18:42:49 | |
---|
Em mie tiijä, mie oon maalta.
Tiluttaisin jos osaisin, nyt mie teen polttopuita. |
Juzzu 15.03.2006 18:47:08 (muokattu 15.03.2006 18:47:52) | |
---|
JEAH! Hyvältä näyttää! Ja ei se ny niin painava oo.. Kuis se soi? Onko HIIVI??! Toi toinen skepukka passaa paremmin seinän väriin, höhöhö! So just shut your face and take a seat
Because after all, you're just talking meat...and music?
Well, it's just entertainment folks. |
Zon 15.03.2006 18:57:52 (muokattu 15.03.2006 18:59:10) | |
---|
Sanotaan näin, että ekan kerran piti vahvistimen volaa puottaa tässä kämpässä. Tuntu hönkää olevan hiukka enemmän kuin tuossa hieman kuvassa vilahtavassa Ibanassa Super distortionilla. Kyllä se ihan tanakasti soi, pitää vermeistä vaan säädöt väännellä tuolle sopivaksi. Jah! Ediitti: Ai niin tuo Ibanezi on se mihin mie testasin sitä teippausta... on muuten ne teipit siinä vieläkin. Helevetin rumat, mutta välkkyy silmissä. Melkoinen kontrasti tolla vihreellä ja punervalla värillä. Em mie tiijä, mie oon maalta.
T.Urmio 15.03.2006 20:21:51 | |
---|
Onnea uudelle soittimelle!Noin yrmeää hevikeppiä tulee varmaan itse paholainenkin mielellään kuuntelemaan. No ei se mun vika oo |
Hannu H. 15.03.2006 20:37:40 (muokattu 15.03.2006 20:38:00) | |
---|
EDIT: ei niin mitään.. oliha tos toisessa kuvassa lapa näkyvissä... |
kilroy 15.03.2006 22:20:08 | |
---|
just semmonen mitä itekkii oon meinannu!!! eli kelly ja 1 kpl emg ja ei vakiolapaa vaa joku muu ja värixkii meinasin mustaa.... HEHEHEH...pitää matkia siuta...!!! :) ite meinasin kullan väristä hardwarea... Mut on tosiaan hieno ! ! ! onnea!!! putket kuuluu taloihin ja maan alle ei vahvistimiin... |
palomaeki 15.03.2006 22:33:22 | |
---|
Hienonpas tehtyä sait todellakin. OLE YLPEÄ ITSESTÄSI! :P Basson tarvisin, oi, ehkäpä myös mikserin kera skannerin didudii...
Ja tosiaan. Pepsi on pahaa. |
Campylobacter 15.03.2006 23:15:08 | |
---|
Jees, hienoa jälkeä. Sitten se Kellystar. :) "sooloa soittaessa, jolloin soundi, muuttuu, mikäs siinä jos haluaa, muuttaa, soundia, mutta jos ei halua niin" -megaband |
Lethal_J 16.03.2006 20:20:46 | |
---|
nätti on! onnea vaan onnistumisen johdosta. eläkä myy halvalla! |
Toksia toksia. Kyllähän tuo vähän hymyä levitti, kun piuhat sai vahvariin kiinni ja pääsi täräyttämään. Voipi olla, että saa aika tiukassa rahatilanne olla jotta tuo myyntiin lähtis. Näyttää niin hyvälle tuossa seinällä. Em mie tiijä, mie oon maalta.
efunkelist 18.03.2006 12:54:41 | |
---|
Näyttää niin hyvälle tuossa seinällä. ?! Eikö se soittamista varten ollutkaan.. ;) Hyvän näköinen hevimiehen työkalu. En nyt jaksa kaivella kellyn kuvia netistä verrokiksi mutta minusta tuo alasarvi näyttää aavistuksen pitemmältä kuin jaksonissa? on tai ei, mutta silmää se miellyttää. 'nnittelut! |
Campylobacter 18.03.2006 13:25:02 | |
---|
Mitäs puuta tuo otelauta on? "sooloa soittaessa, jolloin soundi, muuttuu, mikäs siinä jos haluaa, muuttaa, soundia, mutta jos ei halua niin" -megaband |
winny 18.03.2006 15:16:26 | |
---|
Todella makee hevikeppi!Olet hakenut "omaperäisyyttä" ja mielestäni olet onnistunut!Onnea vaan uuden ja OMATEKEMÄN kitaran omistajalle.Mikä skeba tos toisessa kuvassa vieressä?:) out of doors,in the open air... |
Zon 18.03.2006 17:57:19 | |
---|
?! Eikö se soittamista varten ollutkaan.. ;) Hyvän näköinen hevimiehen työkalu. En nyt jaksa kaivella kellyn kuvia netistä verrokiksi mutta minusta tuo alasarvi näyttää aavistuksen pitemmältä kuin jaksonissa? on tai ei, mutta silmää se miellyttää. 'nnittelut! Voipi olla, että sarvi ei ole ihan justiisa saman mittanen kuin jaskassa. En minä tuota lähtenykään tekemään 1:1 asenteella, vaan kuhan osuu samalle sektorille. Minusta osui ihan tarpeeksi lähelle. Mitäs puuta tuo otelauta on? Öljyämistä odottavaa eebeniä. Mikä skeba tos toisessa kuvassa vieressä? Vanha Ibanez Rg-140. Em mie tiijä, mie oon maalta.
Campylobacter 18.03.2006 22:19:19 | |
---|
Öljyämistä odottavaa eebeniä Joo, niin katselinkin että melko kuivalta ebeniltä näyttäs. "sooloa soittaessa, jolloin soundi, muuttuu, mikäs siinä jos haluaa, muuttaa, soundia, mutta jos ei halua niin" -megaband |