Vähän ööfftöpicciä, mut mä oon aina miettiny, että kuinka lujaa ne auton sähköikkunatt vääntyy kiinni? Onko se silleen, et jos vaikka meet vyötäröstä roikkumaan siihen, niin suolet lentää ja Saatana laskeutuu? Mä en todellakaan tiedä, miten ne nykyisin reagoi esteisiin, mutta kyseinen ikkuna oli vuosimallin -88 Mitsubishi Pajerossa (hyvä auto btw. porukoillani vieläkin käytössä). Ei se sormea leikannut poikki, mutta kyllä se niin kovassa puristuksessa oli siellä hetken, että pääsi murtumaan. Eipä kait sitten ollut 5-vuotiaan pojan pikkurilli tarpeeksi vahvaa tekoa. Take a look at the guy! |
Magic Bullet 17.03.2006 18:48:00 | |
---|
Mulla on varmaan maailman pisimmät sormet. Ne näyttää hämähäkeiltä... Mutta en usko teeä sillä on paljookaan väliä, kyse on siitä että sormet eivät ole tottunut soittamaan jotain uutta sointua. Harjoitus tekee mestarin. |
Rami T 17.03.2006 20:28:54 | |
---|
Mulle tapahtui kauan sitten niin, että autoa hitsatessa rällläkkä pomppasi käsistä ja laikka osui vasempaan ranteeseen. Nyt on keskisormi ja nimetön lähes kokonaan tunnottomat ja jäykempiä kuin muut sormet, mutta hyvin soittaminen silti sujuu. |
Jaava 18.03.2006 18:57:55 | |
---|
Yksi entinen sello-opettajani omistaa erittäin paksut lyhyet sormet. olen nähnyt hänen ottavan pienen 1/2 viulun syliinsä ja soittavan sitä kuin selloa. Hän soitti niin hyvin että jäävät nuo nykytiluttelijat nopeudessa jalkoihin. Että se niistä nakkisormista. ''Miten voi olla jano, vaikka on juonut koko yön?'' |
The Nakkisormi 18.03.2006 21:34:38 | |
---|
Nakkisormet ovat yleisesti ottaen erittäin mukavia ;) Proud member of KISSARMY |
MaD PiAnIsT 20.03.2006 21:08:33 | |
---|
Onhan UGLY Timo Tolkillakin nakkisormet ja hyvin se tilu onnistuu. Kaikilla kellihevibändin kitaristeilla on nakkisormet, joten ei se nopeus oo siitä kiinni onko nakkisormet vai ei. Ei oo mitään väliä kuinka suuret sormet on. "Kaiken saa treenaamalla kulkemaan" |
ankkiz 03.08.2006 00:17:28 | |
---|
Omistan lyhyet sormet ja muutamia niistä en saa edes suoraksi ilman tasoa vasten painamista :D (Taittuvat tyhmästi alaspäin keskiosasta/ylöspäin keskiosan jälkeen ja päästä taas alas) |
Muuki 03.08.2006 00:48:38 | |
---|
Symphony X:n kitaristi Michael Romeo on myös melkoinen pieni porsas. Huvittavan näköistä kun se vetelee niillä läskisormillansa aivan perkeleen hyvin. Helvettiäkö haukut siinä toista. Mittään en oo kirjottanu alle |
Kirk_Hammett 09.08.2006 19:59:48 | |
---|
kyllä mullakin nää nakkisormet joskus oikeille paikoille osuu You know it's sad but true... |
JohnJ 10.08.2006 15:33:51 | |
---|
Enemmän haittaa on aiheuttanut vasemman käteni pikkusormi, joka jäi joskus 15 vuotta sitten auton sähköikkunan väliin ja vääntyi mukavasti kaarelle. Onneksi senkin kanssa on tottunut elämään ja soittamaan. Mulla on oikeessa kädessä vähän samanlainen. Eka nivel rystysistä päin laskettuna meni paskaks ku intissä pelasin korista ja otin pallon "vähän" huonosti vastaan. Eli sormen saa kääntymään 90 asteen kulmaan kämmenselän suuntaan. Kivannäköstä. Kiitän vain onneani, että tuli oikeaan eikä vasempaan käteen. Otelautakädessä haittais hitosti paljon enemmän. Joo ja nakkisormet on täälläkin. Syytän tämän ketjun aloittajaa siitä, etten pysty enää käyttää sitä tekosyynä soittotaidottomuudelleni. *hym-hym* Metal meets the bone!
M.A.C.H.O. #13 - JUU HÄV PIIN IREISD!!!1 |
Marshallga 14.08.2006 19:20:14 | |
---|
Onhan Ynkkäkin possu läskisormineen ja tiluttaa silti kuin... (lisää oma sana) Hevi on paskimmillaankin parasta. |
freeze 15.08.2006 05:32:04 | |
---|
kelasin ostaa kitaran mut onks nakkisormet pahasta? kokeilin kaverilla ja aina kun yritti ottaa jonkun otteen niin aina joku sormista osui väärään kieleen. onko kyse vaan tekniikasta vai pitääkö ostaa passo? nakkisormet rumuttelee |
32788 15.08.2006 20:55:17 | |
---|
Mitä tää on tää "ynkkä-on-läski-possu"-juttu? Ei se mun mielestä ainakaan kovin läskiltä näytä? Onko jotain kuvia mistä sen huomaa paremmin? |
oiva tumpeloinen 15.08.2006 21:04:29 | |
---|
|
32788 15.08.2006 21:06:00 | |
---|
|
Little Savage 15.08.2006 22:44:19 | |
---|
Onhan Ynkkäkin possu läskisormineen ja tiluttaa silti kuin... (lisää oma sana) On se helppo haukkua Ynkät sun muut Romeot läskeiksi. Mutta kun pilkka osuu omaan nilkkaan niin ollaan hätää kärsimässä ja sulkemassa aihetta. Taidampa minäkin hei kommentoida teidän juttuja että vittu mitä läskikasoja ootte kun että osaa soittaa. |
Muuki 16.08.2006 07:10:14 | |
---|
On se helppo haukkua Ynkät sun muut Romeot läskeiksi. Mutta kun pilkka osuu omaan nilkkaan niin ollaan hätää kärsimässä ja sulkemassa aihetta. Taidampa minäkin hei kommentoida teidän juttuja että vittu mitä läskikasoja ootte kun että osaa soittaa. Lussa nasahti. Ja minustakin te anti-läskit olette ihan arsesta. Mittään en oo kirjottanu alle |
Marshallga 16.08.2006 10:17:55 | |
---|
On se helppo haukkua Ynkät sun muut Romeot läskeiksi. Mutta kun pilkka osuu omaan nilkkaan niin ollaan hätää kärsimässä ja sulkemassa aihetta. Taidampa minäkin hei kommentoida teidän juttuja että vittu mitä läskikasoja ootte kun että osaa soittaa. Olen nakkisormi ja en osaa soittaa (ainakaan vielä), mitä sitten?? Tuo oli vaan viittaus siihen kun joku väitti ettei nakkisormilla muka pystyisi soittamaan, katsokaa vaikka Mr. Crabiakin ;) Hevi on paskimmillaankin parasta. |
Milkop 16.08.2006 12:14:37 | |
---|
Rokki lähtee luisista sormista, väitetään. Eiköhän se silti paksutkin sormet kohdilleen saa yhtä hyvin kuin laihatkin, kun treenaa. |
Juustonaksu 17.08.2006 07:04:07 | |
---|
Hmm. Omat sormeni eivät nyt varsinaiset nakkisormet ole, mutta melko lyhyet mielestäni. Eipä tuosta tosin niin hirveää ongelmaa ole koitunut. Sointuja pitää reenailla enemmän vain. Ostin 7-kielisen, missä on paksuin ja mahdollisesti levein kaula seiskoista markkinoilla ja itseasiassa tuo on täydellinen näille tynkäsormille. :) Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio. |