Aihe: Red Hot Chili Peppersin uusi levy valmis
1 2 3 4
gandar
05.02.2006 16:28:05
Ketju oli tippunut kuudennelle sivulle, joten nostan sen tällä:
Wikipediassa on laitettu levyn infosivulle (http://en.wikipedia.org/wiki/Stadium_Arcadium) jo kansikin, tiedä sitten onko tuo totta vai ei.
Ceci n'est pas une signature
sus
05.02.2006 16:50:33
eiköhän se blood sugar sex magik oo paras peppers-levy.
bluus
Wellumus
05.02.2006 23:27:07 (muokattu 06.02.2006 00:03:07)
Tän uusimman pitäis olla funkkaavampi kun californiacation tai by the way. Mut enpä tiedä, kyllä se on niin että se paras peppers on jo nähty. Ite oon repiny irti kaiken mahollisen vanhan peppers matskun mitä löytyy, ja tykkään sikana. Blood Sugar Sex Magik on mun mielestä myös paras peppers levy. Eipä oo pahaa sanottavaa One Hot Minutesta, pesee se Californiacationin ja By The Wayn ja lujaa.

Luin tohon uuteen levyyn liittyen Anthonyn haastettelun, sano just tosiaan että tää funkkaa enempi kun kaks edellistä levyä. Ja että Frusciante on ihan uudella tasolla kun ennen, vetää huikeita kitarasooloja.

Heitetään nyt jotain: Kiedis:
"On this record, he was kind of like, 'Okay, it's time for me to lay it all on the table and really shine as a guitar player.' He's a lot more balls-out. It's very solo intensive -- there's some incredible guitar solos. I guess there's still a little bit of early Beach Boys and early Electric Light Orchestra and intense vocal harmonies. They make themselves known."

While Arcadium still boasts the chilled out grooves of Californication and By The Way, Kiedis contends that "it's probably the funkiest of the bunch. There's one song, Charlie that is more profoundly funky than anything we've done in awhile."

Nojeps, mielenkiinnolla oottelen että mitä tullee.. varsinkin tämä "retardedly painful funk" and some "straightout dirty funk" kuulostaa erittäin hyvältä, näin tekstinä ainakin. :)

E: kirjutusvirhe
Planetist
05.02.2006 23:54:55
Tästä tyypistä en ole kuullutkaan.

Täh? Giorgio Vitut, aikamme suurimpia kitarasankareita.
mattimuhos
06.02.2006 16:53:56
Saa nähdä mitä tuleman pitää?
Tumba
07.02.2006 13:02:54

Joo, tätä on jonkin aikaa odotettukin. On kyllä aika hunajaa ,jos pojat vielä ovat tehneet Funk-tyylisen levyn
Koska joulu on suurta antamisen juhlaa, ovat pikkujoulut suurta ottamisen juhlaa.
tommijk
17.03.2006 16:43:37
Juu, tuhtia tavaraa: http://mesta.net/musa/uutiset/?aid=11577

Onpas ruma kansikuva..
OSTAKAA mun valvetroniksi!
FrankComa
17.03.2006 17:02:03
Onpas ruma kansikuva..

Totta puhut.
Give The Mule What He Wants!
MK73
17.03.2006 18:19:08
Onpas ruma kansikuva..

Kansikuva on tosi mauton. Olisivat ennemmin laittaneet ne "elämää nähneet" naamataulunsa lähikuvina kanteen :)

Levyä odotan ihan mielenkiinnolla.
Cathi777
17.03.2006 20:42:35

Jos funkkkia isketään tiskiin vihdoin kusen housuuni ja iloitsen sukkataktiikalla varustettuna pihajuoksun kera. Jos pysytään hissuttelulinjalla niin taitaa jäädä välistä. Hyviä biisejä on isketty läpi vuosien uusimmillakin mutta hyvää koknaisuutta en oo löytäny pippureiltä sitte seximagiikan. Toiveet on silti korkialla.

Itse asiassa koko tuotantoa vaivaa se, että ei ole onnistuttu tekemään kokonaisuutena vahvoja albumeja. Ongelma on kyllä pitkälti siinä, että levyt ovat liian pitkiä ja täytettä tulee väkisin mukaan. Toivottavasti nyt tulisi sellainen 45 minuutin paketti niin onnistumisen prosentti nousisi huomattavasti.
Only pop music can break my heart...
sn
17.03.2006 21:18:45
Toivottavasti nyt tulisi sellainen 45 minuutin paketti

Toukokuun 9. päivä julkaistava tuplalevy sisältää peräti 28 raitaa
Eli ei. Itse kyllä tykkään saada rahoilleni vastinetta eikä ko. yhtyeeltä ole viimeisten 20 vuoden aikana julkaistu kovin montaa kipaletta josta en pitäisi. *Kusee hunajaa*
"If carrots got you drunk, rabbits would be fucked up" - Mitch Hedberg
Cathi777
17.03.2006 21:45:53 (muokattu 17.03.2006 21:46:09)

Toukokuun 9. päivä julkaistava tuplalevy sisältää peräti 28 raitaa
Eli ei. Itse kyllä tykkään saada rahoilleni vastinetta eikä ko. yhtyeeltä ole viimeisten 20 vuoden aikana julkaistu kovin montaa kipaletta josta en pitäisi. *Kusee hunajaa*

Mut ei kukaan oikeasti jaksa kuunnella edes 70 minuutin levyä. Mikään levy ei sitä aikaa kanna. Ja tuo 28 raitaa ei kuulosta hyvältä. Odotan kauhulla, että kuinka paljon tuubaa noihinkin biiseihin sisältyy. Kyllähän se ostettava on, mutta harmillista tuo silti on. Mulla ainakin eri käsitys tuosta rahoille vastinetta asiasta. Mulla laatu merkitsee enemmän kuin määrä.
Only pop music can break my heart...
Piepe
18.03.2006 10:08:52
Mut ei kukaan oikeasti jaksa kuunnella edes 70 minuutin levyä. Mikään levy ei sitä aikaa kanna.

Nooh, Bloodsugarsexmagik kantoi... Mutta joo, pikkasen pelottaa että tyhjänpäiväsiä biisejä tulee löytymään useita, vaikka kuinka Flea ja John intoilee että parasta ikinä eikä yksikään biisi ole turha. Niin vittu varmaan... mut eipä siinä, toivottasti levy(t) toimii. Vaikea vain uskoa kun By The Waykin oli niin epäonnistunut siinä mielessä että 4 biisin tiputtaminen olisi tehnyt siitä paljon tiukemman.

Niin, kuulin uudelta levyltä Tell Me Babyn jonkun live version. Ihan niin peruskamaa kun voi olla, A-B-A-B-B, Flealla hyvä riffi mutta biisi löysä, Frusciante toistaa itseään pahasti.

Sori aika kauhea krapula.
gocreatethenextcraze
carnation
18.03.2006 11:23:52
Mut ei kukaan oikeasti jaksa kuunnella edes 70 minuutin levyä. Mikään levy ei sitä aikaa kanna.

Kylläpäs, aika moni levy itseasiassa.

Onkohan Pepperseillä ollut ajatus, että nyt tehdään tuplalevy ja sitten on alettu väsäämään biisejä, vai että meilläpä on paljon biisejä valmiina, pitäisiköhän tehdä samantien tupla. Tuplalevyjäkin kun on monenlaisia. Voi olla vain nippu kappaleita jossa on tuplalevyn dramaturgia hieman hakusessa (Pumpkinsien Mellon Collie, joka on mielestäni kokonaisuutena älyttömän raskas levy) tai sitten hyvin rakennettu, toimiva ja monipuolinen kokonaisuus (CMX:n Dinosaurus Stereophonicus, tai teemallisista kokonaisuuksista Genesiksen Lamb).
"The lights are dimmed and once again the stage is set for you."

OSTAKAA LEVYJÄ!
Coatl
18.03.2006 12:15:53 (muokattu 18.03.2006 12:17:48)
Mut ei kukaan oikeasti jaksa kuunnella edes 70 minuutin levyä. Mikään levy ei sitä aikaa kanna. Ja tuo 28 raitaa ei kuulosta hyvältä.

Itse ainakin odotan innolla kyseistä levyä, edellisiltä kiekoilta on jäänyt lähinnä vituttamaan kun ovat kirjoittaneet jotain 40-50 biisiä ja sitten parhaat on jääny levyltä pois. Hyvänä esimerkkinä jo Californicationille tyrkyllä ollut Bunker Hill, joka julkaistiin vasta Fortune Faded -sinkun B-puolena. Ja pätkän tuosta Dani California biisistä kuulleena voin sanoa että kuulostaa jopa lupaavalta.
I took the butcher knife, and help up to Arnette.. I said "If you wanna live, to see tomorrow, I suggest you'd better start frying'em eggs a little bit better, than you've been frying'em, I'm tired of eating sloppy, slimy eggs"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)