Aihe: Vastuu viihteestä..erään tarinan loppu!
1 2 3 4 5 6 7 8 9
riff
16.03.2006 21:58:29
Sata!
Selvä mies ei sisulle haise!
BigPapa
17.03.2006 13:56:44 (muokattu 17.03.2006 13:56:53)

Vieläkös ne minibaarit aukee ilman avainta?
Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä.
isojussi
17.03.2006 14:12:02
Vieläkös ne minibaarit aukee ilman avainta?

Ei vielä.
Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa.
BigPapa
17.03.2006 14:13:24 (muokattu 17.03.2006 14:13:32)

Ei vielä.

Meinaan vaan kun oli se yks temppu millä ne sai näppärästi auki....
Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä.
Musiikkia korville
17.03.2006 14:23:11

Meinaan vaan kun oli se yks temppu millä ne sai näppärästi auki....

Kerro vaan.
Olen hidas mutta tyhmä
jjussila
17.03.2006 14:26:09
Kerro vaan.
Tähän asti on omat viunat piisanneet ja tulee vähän s...nan paljon halvemmaks, kun se toinen vaihtoehto...
Just niin... ja kyllä jämpti on näin!?...joo
jjussila
17.03.2006 14:31:00
On hyvinki piisannu. Mielenkiinnosta vaan... Oppia ikä kaikki.

Näin, ja kyllä ne maksulliset ....kanavatkin sai ainakin ennen näkyviin sopivin konstein...
Just niin... ja kyllä jämpti on näin!?...joo
AnselmiMaa
17.03.2006 14:43:58
Näin, ja kyllä ne maksulliset ....kanavatkin sai ainakin ennen näkyviin sopivin konstein...

Ja saa vieläkin!
Mitä sitten? Soita äläkä selvitä!
jeppeq
17.03.2006 14:46:35
menu-tv-menu-tv-tv-tv-tv-tv-

vai miten senyolikaan :=)
HELLASärölle paikka auki
AnselmiMaa
17.03.2006 14:47:19

vai miten senyolikaan :=)

oli se
Mitä sitten? Soita äläkä selvitä!
M.i.k.key
17.03.2006 14:57:54 (muokattu 17.03.2006 14:58:34)

Jep, tai oikeastaan menu-menu-menu... tv, menu menu...
mutta toimii vain Akai Guest Link telkkareissa missä on vanha ohjelmisto. Kuitenkiin ehkä suomen hotellien yleisin tv-tyyppi edelleen.
Möllisty!
WanhaWetäjä
18.03.2006 00:50:59 (muokattu 18.03.2006 00:52:16)

Noh nih ja jippii!!

Täti soitti työttömyyskakssasta ja kertoi mulle ilouutisen;mulla on nyt sitten se 500 päivää mahdollista lekotella himassa eli saan liiton korvausta ts työssäoloehto on täyttynyt...

Huomenna,eiku tänään kuitenkin keikka hevonvitussa,lähtö himasta joskus 13 aikoihin,takas su ehkä 10 aamulla,liksasta ei tietoo...kai se tes on,HOHO!

Pistää harkitseen kyllä totaalista taukoa taas vaihteeks,kaiken kokemani jälkeen...mitä witun järkee on tehdä esmes 10 keikkaa/kk,kukaan ei MAKSA kuluista mitään,eli käteen jää se 80-100€/keikka...mä saan saman rahan kun oon himassa!!!???Työntekoon kannustavaa,tosiaan..

En mä ainakaan niin paljoa humpansoittoa rakasta että edes mietin tässä kohtaa vaihtoehtoja...kyllä nuo kuppilat ja tanssiladot on nähty,mieluummin meen mökille ja siikaverkot vesiin,eikä prkl omatunto soimaa yhtään....

Lähes kaikkihan täälläkin tekee keikkaa sivutoimisesti ja km/korvauksilla,siinä ois verottajalla ja liitolla tekemistä että tuo kuvio saatais pois,vai mitä sanotte,HOHO!

Ilo oli tavata eilen keikalla soittaja,jonka eka kysymys ei ollut;"Voiko tän liksan ottaa km/korvauksina??"Nuori mies sanoi haluavansa tehdä homman niin kuin se pitää,että jää sitä eläkettäkin,ja matkat verotukseen :-)

Kuinka moni TEISTÄ tekee noin?Niinpä...
Ostan Casion kun täytän 50v...
uruttaja
18.03.2006 01:09:41
Näin se homma etenee. Tuli niitti.
KoskPaavo
18.03.2006 01:10:43
Minä olen tehnyt niin,niinpä tässä olenkin eläkkeellä, Minun "pelastukseni" tais olla se että työurastani viimeiset 8 vuotta olin laivalla vakkarina ja maksoin ns. merimiesveron, siis joka tilistä meni 10 prossaa merimieseläkelaitokselle.Sitten oli vielä suora sopimus varustamon kanssa ja palkat tuli mielestäni just kohalleen.Kyllähän se on tosi lyhytnäköistä touhua tuo että palkan saa matkakorvauksena yms. En tiedä sitten tulevaisuudesta , onko nykyisenkaltaista eläkekertymäjärjestelmää olemassakaan,tuleeko jonkinlainen kansalaispalkka , kun noita nollaeläkehemmoja on tulevaisuudessa tuhottomasti. Enpä taida olla kattomassa.Elämä on lyhyt, mene vaan sinne mökille jos mahdollisuus on.
Tämä elämä käy laatuun; onhan se välimmiten lystiäkin ja nostelee hieman kantapäitä. Aleksis Kivi
uruttaja
18.03.2006 01:13:39
Minä olen tehnyt niin,niinpä tässä olenkin eläkkeellä, Minun "pelastukseni" tais olla se että työurastani viimeiset 8 vuotta olin laivalla vakkarina ja maksoin ns. merimiesveron, siis joka tilistä meni 10 prossaa merimieseläkelaitokselle.Sitten oli vielä suora sopimus varustamon kanssa ja palkat tuli mielestäni just kohalleen.Kyllähän se on tosi lyhytnäköistä touhua tuo että palkan saa matkakorvauksena yms. En tiedä sitten tulevaisuudesta , onko nykyisenkaltaista eläkekertymäjärjestelmää olemassakaan,tuleeko jonkinlainen kansalaispalkka , kun noita nollaeläkehemmoja on tulevaisuudessa tuhottomasti. Enpä taida olla kattomassa.Elämä on lyhyt, mene vaan sinne mökille jos mahdollisuus on.

Minäkin olin pankin duunissa viiden vuoden mittaiset loppumetrit. Kannatti olla eläkekertymän takia. Ei voi valittaa, kuten illalla kerroin. Kirjaintoimiston palveluksessa ei olis latiakkaan kertymää.

WW, pistä verkot vetteen ja nosta kuhaa ja lohta omiksi tarpeiksi.
isojussi
18.03.2006 08:15:33 (muokattu 18.03.2006 08:17:15)
...Lähes kaikkihan täälläkin tekee keikkaa sivutoimisesti ja km/korvauksilla,siinä ois verottajalla ja liitolla tekemistä että tuo kuvio saatais pois,vai mitä sanotte,HOHO!

Tästä +++

HEP!!

EDIT: Helppo varmaan "Kärsiä" tän illan keikka, kun on kunnon loma edessä.
Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa.
v_m_kangas
18.03.2006 10:49:33

Lähes kaikkihan täälläkin tekee keikkaa sivutoimisesti ja km/korvauksilla,siinä ois verottajalla ja liitolla tekemistä että tuo kuvio saatais pois,vai mitä sanotte,HOHO!

Miksi harrastustoiminta pitäisi saada pois? Mikä tuossa on niin paha asia? Sekö, että siitä yleensä maksetaan sama liksa kuin TES ammattilaisille?

Eihän tuossa ole verottajalla nokan koputtamista, jos matkalaskut on oikein tehty.
Humppaa tai soita humppaa
Janus
18.03.2006 11:30:54 (muokattu 18.03.2006 11:39:08)

Minä.

EDIT: Ja vielä sivuhuomautuksena, eräs tuntemani kaveri (joka on 90% keikoista kuskina omalla autollaan) ottaa lähes aina liksan pitkänmatkan keikoista kilometreinä - käsittääkseni ihan oikeutetusti - ja laittaa joka kuukausi liksasta syrjään tietyn osan eläkesäästörahastoon. Ei pöllömpi idea, kertymä tullee vuosien mittaan olemaan korkoineen sen verran iso, ettei eläkeiässä tarvitse harmitella.
M.i.k.key
18.03.2006 11:41:54
Tuo eläkesäästäminen ylipäätänsäkään ei ole huono ajatus.
Möllisty!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)