Aihe: Mikä styrkkari?
1 2
Jani The Rock
02.09.2003 16:23:53

Mutta, kun mulla pedaalilaudasta lähtee jos jonkinmoista pörinää, ni se clean-kanava ois tärkeempi. Oikeestaan tarvisin vaan siis kunnon clean-soundin. Onkos noilla putkivehkeillä eroa. Meinaan vaan , että ei se taida niinkään mennä että kaikki putkistyrkat on parempia ku kaikki trankut...Ja muutenki, kai niitä löytyy paskoja putkistyrkkareitaki. Mites noi Fenderin putkikombot...

Jotkut putkivehkeet toimii kyllä huomattavasti paremmin säröpedaalien kanssa kun toiset. Olen ollut huomaavinani että EL84:sia käyttävistä vehkeistä menee soundi äkkiä tukkoon niiden kanssa. Mitään teknistä faktaa mulla tosin ei ole tämän havainnon tueksi esittää. Parhaiten niistä vahvareista mitä mulla on ollut säröpedaalien kanssa yhteen pelasi Marshall Bluesbreaker. Siihen kun laittoi kiinni ProCon Turbo Ratin ja puoliakustisen kitaran, niin sen jykevämpää saundia ei irronnut mistään.
"I`m a rockabilly MAADMAN!!" -Screaming Lord Sutch
Asmi
03.09.2003 14:40:41
Jos rajattas tätä keskustelua mallinusvehkeisiin. Eli siis millään flangeripörinöillä en tee vahvistimessa mitää. pääasia ois kunnon cleansoundi ja saahan siinä noita eri vahvistinmalleja olla useitaki. Miten esim Flextone lll-sarja. Onko jollaki kokemuksia. Pystyykö siinä muuten säätämään noita efektejä vai onko ne presettejä ku kattelin Line6sen nettisivuilla ni eipä ainakaan mitään depth rate jne potikoita löytyny. Vertailu Flextone versus Valvetronix...
...Aatos lentää, mie en...
A. Järvinen
05.09.2003 14:21:03
Nämä nykyisissä Transtubeissa on kyllä sikäli vähän kusetuksen maku ettei niistä taida löytyä putken putkea.

Mikäs tuossa on kusetusta? Nimikin kertoo kaiken, eikä Peaveyn sivuilla missään lue viittaustakaan että sisältäisi putken. Kehutaan lähinnä vain soundeja putkimaisiksi (ei kuvainnollisesti). Se on mielikuvanne mikä kusettaa, ei Peavey.

Transutuubi kuulostaa muutes ihan hyvältä puhtaalla ja erillisellä säröpedaalilla, vahvarin oma särö menee vähä tukkoon vaan tuolla..
Epiphone: How about equipment advice? Zakk: “Get the f***ing best and stick with it. Gibson, Epiphone, Marshall, Boss Pedals, Dunlop, GHS. If I wasn’t endorsed by these brands I would still use the shit. They are the f***ing best.”
pönde
05.09.2003 17:19:00
Marshall 1962 'Bluesbreaker' JTM45 Combo (tosin re-issue), mut soundaa niin pirun hyvälle vaikka minkä boxin läpi..eli jos hyvää puhdassoudista etit ni tämä on täydellinen sulle!!!
-pönde-
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)