Aihe: Alice In Chains - Rockin aliarvostettu myytti
1 2 3 4 5 6
madu
16.03.2006 23:36:19
Mullakin on down in a hole siellä lopussa juuri ennen Wouldia joka on vika biisi. Tossa omassa Dirtissä kusee se numerojärjestys sen sikailubiisin eri "Iron Gland" takia. Olen myös nähnyt sellaisen version jossa tuo Iron Gland on merkitty takakanteen. Millä värillä teillä lukee ne biisit CD:n takakannessa? Siitä on sekä punaisella että mustalla värillä saatavana painoksia.
I'm afraid that I was very, very drunk...
hjukke
16.03.2006 23:47:17

DIAH ennen Wouldia, musta teksti, ei Iron Glandia merkitty.
"Kunnon pauketta persvakoineen." -Errorist
parinc.
17.03.2006 00:03:07 (muokattu 17.03.2006 00:08:07)
DIAH siis nelonen, Iron glandia ei merkitty, biisinnimet punaisella takakannessa.

edit. muistelisin että ostin omani jenkki-importtina.
-Spade-
17.03.2006 08:12:13
Minulle on tuo levyn viimeinen biisikaksikko Down in a Hole/Would ollut niin suuri huipentuma ja siksi tuntuukin oudolle, että joissain versioissa järjestys onkin aivan toinen.

Tuo kaksikko on kyllä kovin levyn lopetus ikinä.

Mulla näyttäisi olevan DIAH toiseksi viimeisenä, biisinnimet mustalla ja Iron Glandia ei ole merkitty.
Ohan se varma.
parinc.
17.03.2006 10:38:26 (muokattu 17.03.2006 11:11:58)
Kaverin mukaan Down in a hole on nelosbiisi levyn alkuperäisessä jenkkipainoksessa, kun taas Euroversiossa se on siellä ennen Wouldia. Tätä tukee ainakin se, että meikäläisen lisäksi kahdella kaverilla on DIAH nelosena, ja kaikilla on jenkki-import.

edit. Kiusallista, tuntuisi paremmalta tuo muutettu biisijärjestys (DIAH lopussa). Se nyt vaan sattuu olemaan se väärä järjestys meikäläiselle kaikkien näiden vuosien jälkeen :)
parinc.
17.03.2006 11:12:45 (muokattu 17.03.2006 11:13:01)
hups
kumpo
17.03.2006 15:42:25
http://www.downboard.com/forums/viewtopic.php?t=10343

Onkohan ollu täällä jo?

Emmä tiedä mut vitun kova yhdistelmä on! Anselmo rokkaa!!

Ei tuu philip provinssiin... onkohan lähdettävä kattomaan... eka kelasin että ei jaksa kun ei ole enää laynea... mut toi oli kyllä melko kova!
kun rima on matala on helpompi päästä yli
Terry Pantheras
28.11.2007 10:57:57
Oisko kellään minkäänlaista hajua siitä missä hintaluokassa liikkuu vanha Faceliftin vinyyli-versio? Amazonista ei löytynyt osumia... Dirtiä löytyy yksi 60$ hintaisena, sellainen mulla kylläkin on hyllyssä.
rockpock
28.11.2007 12:55:12
Oisko kellään minkäänlaista hajua siitä missä hintaluokassa liikkuu vanha Faceliftin vinyyli-versio? Amazonista ei löytynyt osumia... Dirtiä löytyy yksi 60$ hintaisena, sellainen mulla kylläkin on hyllyssä.

Brazilian painosta myyty ebayssa hintaan $20-$30.
Deg
29.11.2007 11:58:19

Mullakin on down in a hole siellä lopussa juuri ennen Wouldia joka on vika biisi. Tossa omassa Dirtissä kusee se numerojärjestys sen sikailubiisin eri "Iron Gland" takia. Olen myös nähnyt sellaisen version jossa tuo Iron Gland on merkitty takakanteen. Millä värillä teillä lukee ne biisit CD:n takakannessa? Siitä on sekä punaisella että mustalla värillä saatavana painoksia.

Oli pakko oman levyn kannesta tsekata kun rupesi ihmetyttämään. Ja neljäntenähän se Down In A Hole olikin. Mutta tuo on ostettu Dominikaanisesta tasavallasta, eli siis jenkkipainos kyseessä.
Vuoden 2007 ensimmäisen dada-viestin lähettäjä!!
HaloOfFlies
29.11.2007 12:29:36

Tuo kaksikko on kyllä kovin levyn lopetus ikinä.

Mulla näyttäisi olevan DIAH toiseksi viimeisenä, biisinnimet mustalla ja Iron Glandia ei ole merkitty.

Kolmikko, jos siihen lisää Angry Chairin vielä mukaan, tulee ennen Holea.
Valmistauduttiin viikko tähän peliin, ja sitten kaikki on viidessä minuutissa ohi, kun Napoleon ratsastaa paikalle. S.M.A.K.-jäsen #5
käsi
29.11.2007 12:47:59

Dirt levy loppuu hienosti kysymykseen ja seuraava levy alkaakin aiheeseen sopivalla haistattelulla. You´d be well advise not to plan my funerals before the body dies.
Kun on korvia myöten kusessa on paree pitää suu kiinni
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)