uruttaja 16.03.2006 23:42:48 | |
---|
No katellaan pärjäävätkö tangoissa. Niissähän joka TM-läinen on asiantuntija. Ja kun humppa pärähtää, niin tämä säie huutaa hoosiannaa. |
baron 16.03.2006 23:43:54 | |
---|
Tuskin siel mitään suomi-tangoa tuloo jos vanhat merkit pitävät paikkansa. Ope! Minä! Minä! Mä oon säestänyt kilpatangoa ja tiedän siitä kaiken! My name is Baron, Sir Baron. |
JCM 16.03.2006 23:44:19 | |
---|
Olishan se mahtava duuni tehdä.. Mut en katellinen oo. iloinen niiden puolesta! Taitaa silti vähän kismittää? Mut mua ei, aloin vasta tänään ammattilaiseksi ja oon vähän myöhässä noista kemuista.. mut kyllä mun bändi ois kovempi kuin tuo mikä siellä nyt on.. sanoi Baron siihen mitä sanoi. Baron, ku lumet sulaa niin tuun sun mökille saunomaan. |
baron 16.03.2006 23:45:30 | |
---|
Baron, ku lumet sulaa niin tuun sun mökille saunomaan. Tervetuloa. Kyllä se lämpenee lumillakin. My name is Baron, Sir Baron. |
JCM 16.03.2006 23:47:02 | |
---|
Tervetuloa. Kyllä se lämpenee lumillakin. Kiitos. Muistan!! |
uruttaja 16.03.2006 23:47:14 | |
---|
Taitaa silti vähän kismittää? Mut mua ei, aloin vasta tänään ammattilaiseksi ja oon vähän myöhässä noista kemuista.. mut kyllä mun bändi ois kovempi kuin tuo mikä siellä nyt on.. sanoi Baron siihen mitä sanoi. Baron, ku lumet sulaa niin tuun sun mökille saunomaan. Joko olet sisäistänyt sen että ammattimaisessa keikkailussa saa rahaakin niistä keikoista? |
Fuzzy Boner 16.03.2006 23:48:40 | |
---|
Joko olet sisäistänyt sen että ammattimaisessa keikkailussa saa rahaakin niistä keikoista? Multa kysyttiin tänään et millä sä tuut sit toimeen.. (sanoin että teen täyspäiväsesti tätä hommaa) sit tuli klassikko: "Joo, mut mitä oikeet duunii sä teet?" MÖLLISTY |
uruttaja 16.03.2006 23:49:55 | |
---|
Multa kysyttiin tänään et millä sä tuut sit toimeen.. (sanoin että teen täyspäiväsesti tätä hommaa) sit tuli klassikko: "Joo, mut mitä oikeet duunii sä teet?" HOHO. Mä soitin kerran yhden pystön bändissä ja meillä oli sinä kuukautena 31 keikkaa, ja yksi kapakan poke kysy missä sä olet töissä.. |
baron 16.03.2006 23:50:20 | |
---|
Multa kysyttiin tänään et millä sä tuut sit toimeen.. (sanoin että teen täyspäiväsesti tätä hommaa) sit tuli klassikko: "Joo, mut mitä oikeet duunii sä teet?" Nii, sitä mäkin oon ihmetellyt?? My name is Baron, Sir Baron. |
Fuzzy Boner 16.03.2006 23:52:15 | |
---|
HOHO. Mä soitin kerran yhden pystön bändissä ja meillä oli sinä kuukautena 31 keikkaa, ja yksi kapakan poke kysy missä sä olet töissä.. Jep. Sama tyyppi kysy sit mun illan liksaa.. hehe.. Sit se sano siihen; "Ok, tottahan se on että et tätä ammattia pysty tekee ku ihan vähän aikaa niin onhan se sitten taottava.." Mulla on kyllä mielessä barskan ikäsenä vedellä kans monkkia täysii smokki päällä ja syödä hanhenmaksapalleroita ja köördefilettä hienoissa takahuoneissa. heheee!!! MÖLLISTY |
Fuzzy Boner 16.03.2006 23:53:12 | |
---|
Nii, sitä mäkin oon ihmetellyt?? Mutta asiaan. Tuleekohan paranoid tangona sunnuntaina? MÖLLISTY |
KoskPaavo 16.03.2006 23:55:15 | |
---|
Mutta asiaan. Tuleekohan paranoid tangona sunnuntaina? Se "Vie meidät rakkauteen"- euroviisu voi tulla. Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
uruttaja 16.03.2006 23:56:07 (muokattu 16.03.2006 23:56:30) | |
---|
Jep. Sama tyyppi kysy sit mun illan liksaa.. hehe.. Sit se sano siihen; "Ok, tottahan se on että et tätä ammattia pysty tekee ku ihan vähän aikaa niin onhan se sitten taottava.." Mulla on kyllä mielessä barskan ikäsenä vedellä kans monkkia täysii smokki päällä ja syödä hanhenmaksapalleroita ja köördefilettä hienoissa takahuoneissa. heheee!!! Mä sanoin koulussa mun opettajalle että mä muuten tienaan enempi ku se, kun se ihmetteli miksi vietin niinkin paljon aikaa siellä,enkä mennyt oikeisiin töihin. |
Se "Vie meidät rakkauteen"- euroviisu voi tulla. Mä kuulin varmalta taholta, että toi "Elsa, olet kohtalon lapsi" ja kukas muu solistina kun Martti Innanen! |
isojussi 16.03.2006 23:57:59 | |
---|
Mutta asiaan. Tuleekohan paranoid tangona sunnuntaina? PERKELE - miksen mä oo keksiny tota! Whiter shade of pale mulla onkin jo tangona. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
EP 17.03.2006 00:00:09 | |
---|
PERKELE - miksen mä oo keksiny tota! Whiter shade of pale mulla onkin jo tangona. Älä rienaa! |
KoskPaavo 17.03.2006 00:00:50 | |
---|
Mä kuulin varmalta taholta, että toi "Elsa, olet kohtalon lapsi" ja kukas muu solistina kun Martti Innanen! Mara ei taatusti lähde noihin kekkaloimaan. Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
baron 17.03.2006 00:01:48 | |
---|
PERKELE - miksen mä oo keksiny tota! Whiter shade of pale mulla onkin jo tangona. Eiks kantsis pitäytyä vain introssa eli Bachin g-kieli Airissa? My name is Baron, Sir Baron. |
isojussi 17.03.2006 00:03:31 | |
---|
Älä rienaa! Oon mä Paranoidiinkin tehny suomenkieliset sanat. Mutta se vois perkele tosissaan tomia Carlos Gardel - tyyppisenä, Argentiinalaisen tangona. Kuvitelkaa ne kitarariffit bandoneonille tangofraseerauksella. SE ON SIINÄ!!!! Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
isojussi 17.03.2006 00:04:14 | |
---|
Eiks kantsis pitäytyä vain introssa eli Bachin g-kieli Airissa? Eiku siihen on sit sanat: "Mä soitan vanhan tangon kera serkkuni ja langon...." Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |