poppamies 16.03.2006 21:44:38 | |
---|
En tunne piisiä mutta jos se nimi on italiaa oisko kuitenkin "Quattro Stagione"??? Joka ilmeisesti tarkoittaa "Neljä vuodenaikaa". G-strings are for strippers |
jeppeq 16.03.2006 21:47:50 | |
---|
En tunne piisiä mutta jos se nimi on italiaa oisko kuitenkin "Quattro Stagione"??? se on pizza Musiikkityöläisen toimenkuva voi olla moninainen.. |
jjussila 16.03.2006 22:04:27 | |
---|
Toi Hanna Talikainen on kotitalosta 6km päästä kotoisin. Saska helmikallio tais olla ihan kingi ja toi Kati Fors, kuningatar anto pesää ridgelle. Toi yks ei sytytä mitään valoja, varmaan joku kuulusa kanssa. Oliskohan Marko Ahtisaari ? Toi pesäosasto lienee kuitenkin nännisoittajan apajaa.... Just niin... ja kyllä jämpti on näin!?...joo |
riff 16.03.2006 22:06:03 | |
---|
Toi pesäosasto lienee kuitenkin nännisoittajan apajaa.... HOHO! Selvä mies ei sisulle haise! |
jeppeq 16.03.2006 22:06:57 | |
---|
Toi pesäosasto lienee kuitenkin nännisoittajan apajaa.... spets ! HELLASärölle paikka auki |
riff 16.03.2006 22:07:23 | |
---|
spets ! spöts! Selvä mies ei sisulle haise! |
baron 16.03.2006 22:15:44 | |
---|
se on pizza Tä!! Tää on muusikkopalsta! Se on Vivaldin hieno piisi! My name is Baron, Sir Baron. |
jeppeq 16.03.2006 22:19:25 | |
---|
Tä!! Tää on muusikkopalsta! Se on Vivaldin hieno piisi! Pitäsköhän ottaa "parit vivaldit" - No mikäs siinä, kyyllähän aina naukku maistuu ! ( basisti ) HELLASärölle paikka auki |
KoskPaavo 16.03.2006 22:24:37 | |
---|
Tä!! Tää on muusikkopalsta! Se on Vivaldin hieno piisi! Onkohan Vivaldilla "Opera Special"? Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
Fuzzy Boner 16.03.2006 23:21:09 (muokattu 16.03.2006 23:22:28) | |
---|
Poikkeuksellisen hyvä bändihän tuossa ohjelmassa on. Eipä siinä ainakaan itselleni jää paljoa kysyttävää. Mitä tulee tuohon latin-tyylinmukaisuuteen, niin jo lähtökohtaisesti ollaan vähän hankalassa tilanteessa jos soitetaan esim. Doorsia rumbana. Tasapainoilu alkuperäisen kappaleen ja tanssittavan tyylin välillä, niin että lopputulos on oma musikaalinen kokonaisuutensa on haasteellista. Mielestäni tässä on onnistuttu erittäin hyvin. Mä kuulin just että ton ohjelman formaatissa on nimenomaan se että osoitetaan että noita perus poppikappaleita voidaan tanssia vaikka minä kuhan tempo on kohillaan. Eli toi poppi/latintanssien fuusio on idea koko jutussa. Ei se että bändi vetäis tyylinmukaista lattaria. Onneks. MÖLLISTY |
baron 16.03.2006 23:32:24 | |
---|
Mä kuulin just että ton ohjelman formaatissa on nimenomaan se että osoitetaan että noita perus poppikappaleita voidaan tanssia vaikka minä kuhan tempo on kohillaan. Eli toi poppi/latintanssien fuusio on idea koko jutussa. Ei se että bändi vetäis tyylinmukaista lattaria. Onneks. Me täällä vaahdotaan jostain bändistä. Normaali katsoja ei oo ees huomannut, että siellä mitään bändiä on. My name is Baron, Sir Baron. |
uruttaja 16.03.2006 23:33:27 | |
---|
Me täällä vaahdotaan jostain bändistä. Normaali katsoja ei oo ees huomannut, että siellä mitään bändiä on. Kyllä Topi sen paksunpojan erottaa, sen mikä on solistina. |
isojussi 16.03.2006 23:35:48 | |
---|
Mä kuulin just että ton ohjelman formaatissa on nimenomaan se että osoitetaan että noita perus poppikappaleita voidaan tanssia vaikka minä kuhan tempo on kohillaan. Eli toi poppi/latintanssien fuusio on idea koko jutussa. Ei se että bändi vetäis tyylinmukaista lattaria. Onneks. No eiks tästä pitäis jonkun formaattiesan tiedottaa? Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
uruttaja 16.03.2006 23:37:18 | |
---|
No eiks tästä pitäis jonkun formaattiesan tiedottaa? Voi että niitä Lontoossa kiinnostaa. |
Fuzzy Boner 16.03.2006 23:38:09 | |
---|
No eiks tästä pitäis jonkun formaattiesan tiedottaa? Enpä tiiä. Tiedä vaikka Marco jopa mainitsis sunnuntaina moisesta. Tai sit ei ketään kiinnosta mitä jengi luulee. MÖLLISTY |
JCM 16.03.2006 23:38:11 | |
---|
Kiitoksia kommenteista mulle. Nyt olen varma siitä, että musta tulee rikas jne ammattilainen, koska päätin alkaa ammattilaiseksi. Ammattilaisille näköjään riittää hommia. Sen jälkeen kun päätin alkaa ammattilaiseksi niin mulle on tarjottu seistemää keikaa samalle kuulle.. hinnoista ei oo puhuttu, mutta mähän olen ammattilainen ja osaan hinnat panna kohdilleen. Tonni/keikka + kulut ois varmaan ihan passeli. |
JCM 16.03.2006 23:39:36 | |
---|
Enpä tiiä. Tiedä vaikka Marco jopa mainitsis sunnuntaina moisesta. Tai sit ei ketään kiinnosta mitä jengi luulee. Jätkä on vain kateellinen sille bändille. |
Fuzzy Boner 16.03.2006 23:40:11 | |
---|
Jätkä on vain kateellinen sille bändille. Olishan se mahtava duuni tehdä.. Mut en katellinen oo. iloinen niiden puolesta! MÖLLISTY |
Olishan se mahtava duuni tehdä.. Mut en katellinen oo. iloinen niiden puolesta! No katellaan pärjäävätkö tangoissa. Niissähän joka TM-läinen on asiantuntija. My name is Baron, Sir Baron. |
Fuzzy Boner 16.03.2006 23:42:24 | |
---|
No katellaan pärjäävätkö tangoissa. Niissähän joka TM-läinen on asiantuntija. Tuskin siel mitään suomi-tangoa tuloo jos vanhat merkit pitävät paikkansa. MÖLLISTY |