superfly 22.08.2003 10:57:42 | |
---|
Onko kellään kokemuksia tuosta Line 6:sen DM4:stä? Kyseessä on siis säröpurkkien mallintaja, ja itselläni olisi tarve saada monenlaisia säröjä ilman pitkää pedaalirivistöä. Specsit ainakin näyttää hyvältä. Alla linkki. http://www.line6.com/productpage.asp?productID=39Harppu on alaston piano |
PIM 22.08.2003 11:08:14 | |
---|
Bossin OD-20 on sata euroa edullisempi ainakin yhtä hyvä ellei parempikin kuin Line6. Siitä löytyy 22 erilaista säröä mallinnettuna. Myynnissä. Alvarez strato, putkikombo. TULOSSA: Uusi Fender Paisley Tele |
Dumb 22.08.2003 11:19:31 | |
---|
Mitenkäs tuossa BOSSissa muuten hoituu se muistissa olevien soundien päälle kytkeminen? Siinä kun ei ole kuin ne kaksi kytkintä? |
superfly 22.08.2003 11:37:38 | |
---|
Mitenkäs tuossa BOSSissa muuten hoituu se muistissa olevien soundien päälle kytkeminen? Siinä kun ei ole kuin ne kaksi kytkintä? Hyvä pointti. Vain kahden kytkimen käyttö aiheuttaa väistämättä ongelmia. Harppu on alaston piano |
Huikki 22.08.2003 11:48:03 | |
---|
Hyvä pointti. Vain kahden kytkimen käyttö aiheuttaa väistämättä ongelmia. Näin on. OD-20:n muistipaikkojen käyttöön on monta tapaa, ohjekirjassa lukee... Toinen ongelma on se että soundit vaihtuvat pienellä viiveellä, eli pitää polkaista aina vähän ennen kuin saundin pitäisi vaihtua. Mutta itse äänipuoli laitteessa onkin sitten vallan mainio. Alapäätä on vaikka muille jakaa ja särönkin saa säädettyäriittävän vähäiseksi tai riittävän isoksi, olikohan se Danelectron Daddy O vai fab tone, jonka särön määrää ei saa mitenkään pienennettyä. |
superfly 22.08.2003 11:53:50 | |
---|
Viivettä ei missään nimessä saa olla säröpedaalissa. Olen kyllä valmis maksamaan jo pelkästään noista DM4:n neljästä kytkimestä tuon sadan euron erotuksen. Täytyypä käydä maistelemassa kuitenkin molemmat. Harppu on alaston piano |
Tomi 01.09.2003 23:05:50 (muokattu 01.09.2003 23:06:14) | |
---|
Käyppä kattomassa tuolla Torin puolella...jos niinku osto kiinnostaa " Life is like music,Music is like life " |
Imper 02.09.2003 00:18:31 | |
---|
Viivettä ei missään nimessä saa olla säröpedaalissa. Olen kyllä valmis maksamaan jo pelkästään noista DM4:n neljästä kytkimestä tuon sadan euron erotuksen. Täytyypä käydä maistelemassa kuitenkin molemmat. Joo, tuo viive on kyllä v-mäinen ominaisuus säröpurkissa, ja tulee kyllä esille haittapuolena viimeistään studiossa. Näin kävi joskus kauan sitten minulle; monta uudestaanottoa sen takia, kun ei särö mennyt oikeaan aikaan päälle!:) Everyone is a per-son |
askomiko 02.09.2003 00:20:35 (muokattu 02.09.2003 00:21:10) | |
---|
Onhan Linen vahvareissakin pieni niiaus presetin vaihdon ajan. Väkisinhän semmoinen tulee. Kaipa sitten purkeissakin. ? Tieysti, voihan bossissa olla isompi, en tiedä, en oo nähny/kuullu. |
Onhan Linen vahvareissakin pieni niiaus presetin vaihdon ajan. Väkisinhän semmoinen tulee. Kaipa sitten purkeissakin. ? Tieysti, voihan bossissa olla isompi, en tiedä, en oo nähny/kuullu. Ei kai niissä purkeissa peeveli semmosta oo. ? Harppu on alaston piano |
Jäärä 02.09.2003 08:25:57 | |
---|
Joo, tuo viive on kyllä v-mäinen ominaisuus säröpurkissa, ja tulee kyllä esille haittapuolena viimeistään studiossa. Olisi varmaan kannattanut äänittää ne eri soundilla soitetut (esim. clean/säröjytke) jutut eri raidoille, niin mitään ongelmaa ei olisi ollut. "Koneella on koneen tahti" |
Dumb 02.09.2003 10:51:28 | |
---|
Onhan Linen vahvareissakin pieni niiaus presetin vaihdon ajan. Ei se kuitenkaan mikään kauhean huomattava viive ole. Minua ei ole haitannut koskaan ja aina on osunut särön ja puhtaan vaihdot sen suhteen oikeisiin paikkoihin (oma ajotus on sitten saattanutkin välillä pettää). |