steelysam 15.03.2006 01:54:51 | |
---|
Varmaan sen takia, että sun kaltaiset "laadukkaat" tanssimuusikot, eivät tunnista esim. yhdyssanoja niitä kirjoittaessaan. Siltä pohjalta ei tarvi mitenkään ihan hirveästi odottaa musisoinninkaan osalta. HOHO! Möllisty |
WanhaWetäjä 16.03.2006 14:51:42 (muokattu 16.03.2006 14:52:36) | |
---|
Ohhoh ja HOHO! "ORKESTERI PILAA TUNNELMAN" "MTV 3 on panostanut täysillä ohjelmaan Tanssii tähtien kanssa,ja tulos on poikkeuksellisen näyttävä.Latinalaisia tanssittiin ensimmäisissä ohjelmissa,mutta valitettavasti orkesterin rytmisektio pilasi kaiken. Cha-cha-chan rytmiä ei aina edes tunnistanut,ja rumba oli täysi fiasko.Viimeisessä rumbassa rumpusetti hakkasi lähinnä amerikkalaista backbeatia,jossa ei ollut mitään latinalaista,puhumattakaan salonkirumban vaatimasta sulavuudesta.Lavalla seisoivat toimettomina rumbaan kuuluvat congarummut,ehkä niitä ei osattu soittaa. Omat tuomariääneni ovat tässä:puhallinsektio 9,cha-cha-cha 5,rumba4.Orkesteri pudotkoon jatkosta! Pepe Luhtala kuubalaisen musiikin harrastaja" Tämmöstä osastoa Iltalehdessä eilen... Ostan Casion kun täytän 50v... |
baron 16.03.2006 15:00:56 | |
---|
Mä kainosti oon yrittänyt vähän tähän suuntaan vihjailla. My name is Baron, Sir Baron. |
KoskPaavo 16.03.2006 15:08:59 | |
---|
Jospa kuitenkin näillä(kin) huippumuusikoilla on joitakin musiikillisia rajoitteita,mukavampihan on huomata ettei nuokaan ihan kaikkea osaa, peräti inhimillistä. Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
Tankero 16.03.2006 16:23:56 | |
---|
Rajoitteita tuolla bändillä voi olla, mutta se on varma, että jos tarvis esim perinteisen kuuloista lattaria vetää, niin varmaan lähtis. Johtuu varmaan yleisistä syistä tai jostain, että nuo sopimukset on olleet tuollaisia. Varmasti, vissiin. |
isojussi 16.03.2006 16:34:12 | |
---|
Pitäisköhän noista formaatin rajoitteista oikeesti antaa tiedote jonkun sellaisen, jolle asia kuuluu? Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
EP 16.03.2006 18:00:25 | |
---|
Pitäisköhän noista formaatin rajoitteista oikeesti antaa tiedote jonkun sellaisen, jolle asia kuuluu? Mitähän noi formaatit tulee niinkuin TV:n katsojalle maksaan, loppujen lopuksi? |
Lennu 16.03.2006 18:05:13 | |
---|
Mitähän noi formaatit tulee niinkuin TV:n katsojalle maksaan, loppujen lopuksi? Mielenterveyden. |
KoskPaavo 16.03.2006 18:52:17 | |
---|
Mielenterveyden. Hyvä! Leena Harkimo itki kun putos ja Jone Nikula raakas rintakarvat !Voi elämän kevät! Tsunamit ei ole tuollaisten henkilökohtaisten uhrausten ja pettymysten rinnalla mitään. Tämä elämä käy laatuun; onhan se
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
JCM 16.03.2006 19:17:39 | |
---|
Pitää kai tähän ketjuun munki kirjoittaa, varsinkin kun päätin tänään alkaa ammattilaiseksi. Tuon ohjelman bändi on aika saatanan kova, mutta ehkä ois parempi jos esim. mun bändi ois siellä soittamassa. Mut huono puoli on se, et me ei soiteta mitä pyydetään, vaan just mitä itse halutaan.. että siinä sit punnittais tosissaan tanssijoitten taitoa.. kuten ohjelmaformaatin alkup. ideaan vissiin kuuluuki? |
uruttaja 16.03.2006 19:20:01 | |
---|
Pitää kai tähän ketjuun munki kirjoittaa, varsinkin kun päätin tänään alkaa ammattilaiseksi. Tuon ohjelman bändi on aika saatanan kova, mutta ehkä ois parempi jos esim. mun bändi ois siellä soittamassa. Mut huono puoli on se, et me ei soiteta mitä pyydetään, vaan just mitä itse halutaan.. että siinä sit punnittais tosissaan tanssijoitten taitoa.. kuten ohjelmaformaatin alkup. ideaan vissiin kuuluuki? Hyvä päätös. Täällä on muutama muukin joka on samaa mieltä sun kans. Aivan tautisen kova ja hyvä bändi. Pyytelit kiipparipuolella Baronilta neuvoja rahan saamiseen. Oliskohan laskun kirjoittaminen ensimmäinen askel kohti rahakeikkoja? |
jeppeq 16.03.2006 19:23:00 | |
---|
Pitää kai tähän ketjuun munki kirjoittaa, varsinkin kun päätin tänään alkaa ammattilaiseksi. Tuon ohjelman bändi on aika saatanan kova, mutta ehkä ois parempi jos esim. mun bändi ois siellä soittamassa. Mut huono puoli on se, et me ei soiteta mitä pyydetään, vaan just mitä itse halutaan.. että siinä sit punnittais tosissaan tanssijoitten taitoa.. kuten ohjelmaformaatin alkup. ideaan vissiin kuuluuki? Onnittelut valinnasta, tulee olemaan antoisaa elämää, ainakin henkisesti. Voi olla, että särmät hioutuu "pikkuhiljaa" , mutta antaa anarkian tuoda oman teränsä siltojen polttoon.. Insinöörit rakentakoot uusia tilalle jos pystyvät. Musiikkityöläisen toimenkuva voi olla moninainen.. |
Onnittelut valinnasta, tulee olemaan antoisaa elämää, ainakin henkisesti. Voi olla, että särmät hioutuu "pikkuhiljaa" , mutta antaa anarkian tuoda oman teränsä siltojen polttoon.. Insinöörit rakentakoot uusia tilalle jos pystyvät. "Särmät hioutuu pikkuhiljaa- Anarkia vaihtuu onaniaan. " Tämä elämä käy laatuun; onhan se
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
Kosmonautti 16.03.2006 20:54:06 | |
---|
Poikkeuksellisen hyvä bändihän tuossa ohjelmassa on. Eipä siinä ainakaan itselleni jää paljoa kysyttävää. Mitä tulee tuohon latin-tyylinmukaisuuteen, niin jo lähtökohtaisesti ollaan vähän hankalassa tilanteessa jos soitetaan esim. Doorsia rumbana. Tasapainoilu alkuperäisen kappaleen ja tanssittavan tyylin välillä, niin että lopputulos on oma musikaalinen kokonaisuutensa on haasteellista. Mielestäni tässä on onnistuttu erittäin hyvin. Hakusi - möllisty - ei vastaa yhtään sivua.
Tarkoititko: Mallisto |
isojussi 16.03.2006 21:09:22 | |
---|
...varsinkin kun päätin tänään alkaa ammattilaiseksi. Komppia ja tsemppiä! ....ehkä ois parempi jos esim. mun bändi ois siellä soittamassa.... En komppaa. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
isojussi 16.03.2006 21:10:03 | |
---|
Mitähän noi formaatit tulee niinkuin TV:n katsojalle maksaan, loppujen lopuksi? Eikös maikkari pyöri mainostuloilla? Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
jeppeq 16.03.2006 21:12:44 | |
---|
Nyt on televisiossa sitten pekon ohjelmassa yhteensä 4 tankoruhtinasta ja -ruhtinatarta. mahtavat laulaa neliäänisesti "quattro stagion" -tangon. Ja murtojärvi&markkula komppaa tarkkana. Musiikkityöläisen toimenkuva voi olla moninainen.. |
KoskPaavo 16.03.2006 21:22:01 | |
---|
Keitä ne on, ainakin ruhtinaallisen näköisiä Tämä elämä käy laatuun; onhan se
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
jeppeq 16.03.2006 21:29:48 | |
---|
Toi Hanna Talikainen on kotitalosta 6km päästä kotoisin. Saska helmikallio tais olla ihan kingi ja toi Kati Fors, kuningatar anto pesää ridgelle. Toi yks ei sytytä mitään valoja, varmaan joku kuulusa kanssa. Oliskohan Marko Ahtisaari ? Musiikkityöläisen toimenkuva voi olla moninainen.. |
baron 16.03.2006 21:33:38 | |
---|
Nyt on televisiossa sitten pekon ohjelmassa yhteensä 4 tankoruhtinasta ja -ruhtinatarta. mahtavat laulaa neliäänisesti "quattro stagion" -tangon. Ja murtojärvi&markkula komppaa tarkkana. En tunne piisiä mutta jos se nimi on italiaa oisko kuitenkin "Quattro Stagione"??? My name is Baron, Sir Baron. |