uruttaja 16.03.2006 18:57:26 | |
---|
Olisko sittenkin paikallaan kokonaan uusi osio "Eläkeläiset" Siellä sais papat nostalgeerata. Voi jee, pääsis kunnolla moshaamaan. Paitsi että Kuhilas on mua himpun verran vanhempi ja sillä on pitempi tukka. |
Voi jee, pääsis kunnolla moshaamaan. Paitsi että Kuhilas on mua himpun verran vanhempi ja sillä on pitempi tukka. Sertzo on minuunkin verrattuna väinämöinen. Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
uruttaja 16.03.2006 19:02:27 | |
---|
Sertzo on minuunkin verrattuna väinämöinen. Se kuuluis oikeastaan jo muusikoiden laitoshoitoon, jossa olis ilmanen pilu ja *jalu. Sinne pääsee vain täysinpalvelleet humpanraputtajat. |
KoskPaavo 16.03.2006 19:07:27 | |
---|
Se kuuluis oikeastaan jo muusikoiden laitoshoitoon, jossa olis ilmanen pilu ja *jalu. Sinne pääsee vain täysinpalvelleet humpanraputtajat. Jonnekin tyhjään korpihotelliin tuommoinen...Lavalla olis aina valmis kattaus jos haluais mennä vetämään . Ludwigit. Spinetti , Casotto , Precision Bass ja Dynacordin Pa ja nauhakaiku. Tämä elämä käy laatuun; onhan se
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
uruttaja 16.03.2006 19:10:34 (muokattu 16.03.2006 19:11:09) | |
---|
Jonnekin tyhjään korpihotelliin tuommoinen...Lavalla olis aina valmis kattaus jos haluais mennä vetämään . Ludwigit. Spinetti , Casotto , Precision Bass ja Dynacordin Pa ja nauhakaiku. Niitähän riittää, jotain vanhoja metsätehtaiden kurssikeskuksia, joissa ei ole ihan vieressä turakaiset valittamassa että metelöijjään, minäkin haluaisin semmoseen. Kattauksesta puuttu vielä Loganin viulukone, Minimoog, ja Rhodesin piano. |
jeppeq 16.03.2006 19:26:12 | |
---|
Niitähän riittää, jotain vanhoja metsätehtaiden kurssikeskuksia, joissa ei ole ihan vieressä turakaiset valittamassa että metelöijjään, minäkin haluaisin semmoseen. Kattauksesta puuttu vielä Loganin viulukone, Minimoog, ja Rhodesin piano. Nauhakaikuna rolandin RE-501, se parempi punainen malli. On jalo ääni. Tuonlainen oli joskus, vaan hölmöyttä tuli myytyä. Harmittaa. Musiikkityöläisen toimenkuva voi olla moninainen.. |
KoskPaavo 16.03.2006 19:28:38 | |
---|
Nauhakaikuna rolandin RE-501, se parempi punainen malli. On jalo ääni. Tuonlainen oli joskus, vaan hölmöyttä tuli myytyä. Harmittaa. Tuo olis vaan liian hyvä , siitä pitäis kuulua se lyhyen nauhan jatkopaikan rohahdus n. 10 sekunnin välein. Tämä elämä käy laatuun; onhan se
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
faith 16.03.2006 19:31:19 | |
---|
En ole tanssimuusikko, eikä mulla oo vielä koiraa. Mutta kultasen noutajan aattelin itelleni seuraksi ottaa. En ehkä ihan vielä, opiskeluhässäkät on nyt semmosessa vaiheessa että koiraparka joutuis olemaan päivät yksinään, mutta vähän myöhemmin. Tosin mietiskelen että pitäiskö sittenki ottaa Nova Scotian noutaja..? Se on pienempi jne.. "Lopeta tuo honottaminen!" -Isukki kehuu laulutaitoja.. |
jeppeq 16.03.2006 19:44:34 | |
---|
Tuo olis vaan liian hyvä , siitä pitäis kuulua se lyhyen nauhan jatkopaikan rohahdus n. 10 sekunnin välein. Nii arvelinkin ;) ja dynakoordit olis vähintään ne mustat, ei missään tapauksessa siniset. Musiikkityöläisen toimenkuva voi olla moninainen.. |
Tankoprinssi 16.03.2006 20:13:42 | |
---|
- Tanssimuusikon koira pitää olla sekarotuinen ja uros. - Mielellään Karjalan karhukoiran, Suomen pystykorvan ja Suomen ajokoiran risteytys. - Kova haukkumaan tilanteessa kuin tilanteessa - asiasta ja asiatta. - Osaa tarvittaessa vainuta tien kotiin vaikka mistä. - Nussii kaikki kylän nartut, jos pääsee irti. - Ei hauku vaikka isäntä tulee humpalta haisten kotiin aamuyöstä - asettuu viereen nukkumaan hajusta huolimatta. - Ei nouda tohveleita eikä sanomalehteä. - Ei syö mitään muroja, vaan lenkkimakkaraa ja maksalaattikkoa, niinkuin isäntänsäkin - tykkää mäyräkoirista... Meidän koira (mr. Rocky) täyttää kaikki em kriteerit vaikka onkin manageri: http://viihdeoka.net Vaatii 2 x tunnin lenkin päivässä mutta onneksi meillä on useita ulkoiluttajia. Tosin enemmistö lenkeistä jostakin syystä lankeaa meikäläiselle (ainakin 20-30 pakkasella sekä sateella). Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras |
Tankero 16.03.2006 20:28:20 | |
---|
En ole tanssimuusikko, eikä mulla oo vielä koiraa. Mutta kultasen noutajan aattelin itelleni seuraksi ottaa. En ehkä ihan vielä, opiskeluhässäkät on nyt semmosessa vaiheessa että koiraparka joutuis olemaan päivät yksinään, mutta vähän myöhemmin. Tosin mietiskelen että pitäiskö sittenki ottaa Nova Scotian noutaja..? Se on pienempi jne.. Kantolan noutaja ois parempi. ;) Kiltti ja sisäsiisti. Varmasti, vissiin. |
poppamies 16.03.2006 20:57:42 | |
---|
Kantolan noutaja ois parempi. ;) Kiltti ja sisäsiisti. "Noutaisitko minulle yhden, kulta" G-strings are for strippers |
jeppeq 16.03.2006 21:01:48 | |
---|
Jos minä otan joskus koiran, se on se malli, mikä pitää sitä tynnyriä kaulassa. Se on lupsakkaan näköinen, eikä hötkyile turhasta. Taijan kohta alkaa harkihtemaan. Musiikkityöläisen toimenkuva voi olla moninainen.. |
KoskPaavo 16.03.2006 21:19:22 | |
---|
Jos minä otan joskus koiran, se on se malli, mikä pitää sitä tynnyriä kaulassa. Se on lupsakkaan näköinen, eikä hötkyile turhasta. Taijan kohta alkaa harkihtemaan. Mukava kun mikä, ainut miinus on että se kuolaa sen tynnyrillisen päivässä. Mutta kun tottuu eihän tuokaan mitään haittaa. Tämä elämä käy laatuun; onhan se
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
jeppeq 16.03.2006 21:22:34 (muokattu 16.03.2006 21:23:45) | |
---|
Mukava kun mikä, ainut miinus on että se kuolaa sen tynnyrillisen päivässä. Mutta kun tottuu eihän tuokaan mitään haittaa. majaesko -vainaalla oli leonperilaisia, ne oli samannäkösiä kun berhandilaiset, mutta kuolausoptio puuttuu. tai en tiijä, mutta muistelen näin kertoneen. Lonkat niillä vissiin on kovilla, kun ovat niin isoja hauvoja. Onko sulla semmonen ? Musiikkityöläisen toimenkuva voi olla moninainen.. |
poppamies 16.03.2006 21:23:42 | |
---|
Jos minä otan joskus koiran, se on se malli, mikä pitää sitä tynnyriä kaulassa. Se on lupsakkaan näköinen, eikä hötkyile turhasta. Taijan kohta alkaa harkihtemaan. Meiän Almalle ei vois laittaa Jägermeistertynnyriä. Se sammuis kyllä ite lumihankeen. G-strings are for strippers |
KoskPaavo 16.03.2006 21:24:45 | |
---|
majaesko -vainaalla oli leonperilaisia, ne oli samannäkösiä kun berhandilaiset, mutta kuolausoptio puuttuu. tai en tiijä, mutta muistelen näin kertoneen. Lonkat niillä vissiin on kovilla, kun ovat niin isoja hauvoja. Onko sulla ? Mulla on lonkat kanssa välillä pirun kipiät. Hah, kato omakuvasta siinon haetarhauva. Tämä elämä käy laatuun; onhan se
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
jeppeq 16.03.2006 21:24:52 | |
---|
Meiän Almalle ei vois laittaa Jägermeistertynnyriä. Se sammuis kyllä ite lumihankeen. sullon tommonen lankakerä, hyvät ilmeikkäät silmät ! Musiikkityöläisen toimenkuva voi olla moninainen.. |
jeppeq 16.03.2006 21:26:42 | |
---|
Mulla on lonkat kanssa välillä pirun kipiät. Hah, kato omakuvasta siinon haetarhauva. Heh, pertaani, kun kirjottaa, nii ajatus tulee vasta myöhemmin... Onhan se harmi, jos lonkat o sulla kipeet.. Onko sulla sekarotunen haitari... ? Musiikkityöläisen toimenkuva voi olla moninainen.. |
isojussi 16.03.2006 21:27:17 | |
---|
sullon tommonen lankakerä, hyvät ilmeikkäät silmät ! Ja sen koirakin on ihan hauskannäköinen! Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |