uruttaja 16.03.2006 12:40:25 | |
---|
Komppaan täysin. Aamulenkillä tänään yksi Sakemanni haukahti rumasti meidän Russelille. Se nosti sellaisen metakan, että okset pois. Jos olisin päästänyt /olisi päässyt irti, olis käynyt satavarmasti päälle sakemannin päälle. Olisi voinut Bonzo raukalle vaan käydä huonosti. Iso ego, suuri suu, vähän järkee, ihan kuin isäntänsäkin. HOHO, kuulostaa tutulta. Meidän talossa asuu oikea Doberman, ja nämä lamppuharjat pieksäis sen omasta mielestään milloin vain. |
EP 16.03.2006 12:54:42 | |
---|
Hoh hoijaa... Vai tanssimuusikon koira? Aika outoo,jengi vastailee pokerilla ikäänkuin olisivat tanssimuusikoita...HOHO! Olen ehkä aivan hakoteillä,MUTTA eikö tanssimuusikko ole sellainen joka saa pääasiallisen toimeentulosta soittamalla tanssimusaa?Eli jos mä nyt alkasin vaikka paskakuskiksi ja tekisin yhen keikan puolessa vuodessa,niin oisinko mä muusikko??Toisaalta...sama asia,paskan levittämistä eri muodossaan... Noh,huono on päivä ja wituttaa,ei siinä mitään,olen pahoillani ja katson peiliin,joo joo... Kuitenkin melko pitkän kokemukseni mukaan ko alueelta voisin sanoa että tanssimuusikko on usein itse se koira,joten en mä kaipaa koiraa,mulla on viis lasta ja muija,sirkusta on ilman koiraakin ihan tarpeeks,HOHO! Samojedin pystykorvia meillä on ollut 3kpl vuosien saatossa,se on ainakin kaunis ja oikea koira,sellasen ottaisin kyllä jos asuisin maalla :-) Kyllähän sitä tanssimuusikko voi olla vaikka ei soittaisi (keikoilla)ollenkaan ja osa- aikainenkin tanssimuusikko, niitä on ollut aina ja nykyään vielä enemmän kun on nuo pätkätyöt ja osa-aikatyöt lisääntyneet joka alalla. |
Jaskaa pakoon 16.03.2006 13:57:28 | |
---|
Sakemanni haukahti rumasti meidän Russelille. Se nosti sellaisen metakan, että okset pois. Minulla oli joskus sileäkarvainen kettuterrieri Ludwig, joka oli tarvittaessa NIIN kova syrjä, että! Suuri sydän pienellä elukalla! |
KoskPaavo 16.03.2006 14:07:21 | |
---|
Minäkin olen jo eläkkeellä , 29 vuotta olin kokoaikaisena ravintola- ja laivamuusikkona, kehtaanko enää sanoa itseäni muusikoksi? Mitä mieltä soittajat on ? (huomatkaa ; soittajat -ei muusikot) Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
uruttaja 16.03.2006 14:24:25 | |
---|
Minäkin olen jo eläkkeellä , 29 vuotta olin kokoaikaisena ravintola- ja laivamuusikkona, kehtaanko enää sanoa itseäni muusikoksi? Mitä mieltä soittajat on ? (huomatkaa ; soittajat -ei muusikot) Niin minäkin olen eläkkeellä, joten mitenkähän tuo on tuon tanssimuusikon arvonimen käyttäminen. |
Sertzo S 16.03.2006 14:27:23 | |
---|
Niin minäkin olen eläkkeellä, joten mitenkähän tuo on tuon tanssimuusikon arvonimen käyttäminen. Minä haluan eläkkeelle heti, mutta ei taida työhistoria siihen vielä riittää. Laiton kyselyn siitä Eläketurvakeskukseen, mutta vastausta vielä odotan. |
KoskPaavo 16.03.2006 14:45:37 | |
---|
Minä haluan eläkkeelle heti, mutta ei taida työhistoria siihen vielä riittää. Laiton kyselyn siitä Eläketurvakeskukseen, mutta vastausta vielä odotan. Kyllähän sullakin noita vammoja löytyy, lähde sieltäpäin liikkeelle. Kato tosta mun allekirjoituksesta millasta tää on. Tämä elämä käy laatuun; onhan se
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
KoskPaavo 16.03.2006 14:56:56 | |
---|
Nyt on parempi kuva meidän koirasta, vaimon mielestä koiran pitää muistuttaa koiraa, ei lamppuharjaa.Tossa omakuvassakin se sanoo että Ahvenaisen sovitukset on anuksesta. Tämä elämä käy laatuun; onhan se
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
uruttaja 16.03.2006 15:09:51 | |
---|
Kyllähän sullakin noita vammoja löytyy, lähde sieltäpäin liikkeelle. Kato tosta mun allekirjoituksesta millasta tää on. Vaivat ja syntymäaika on sun puolella, ruppee vaan aktiivisesti hakemaan eläkettä. Se ei nimittäin tapahdu ihan käden käänteessä, vuosien prosessi. |
R.Syke 16.03.2006 15:45:26 | |
---|
Meikäläiseen ei sovi ykskään WW:n kriteeri. En ou muusikko enkä soittaja, mutta mukana räpeltämässä soitantatehtävää suorittavissa poppoissa. Hauskinta täällä on WW ja muut oikeat, jotka pistää meidät aina omalle paikalle :) Paikka! |
acc 16.03.2006 15:52:10 | |
---|
Tossa omakuvassakin se sanoo että Ahvenaisen sovitukset on anuksesta. Täytyis tavata teidän koira joskus, tuntuu tietävän kuinka hanurista asiat on :) Erään vapaalehdykkäsoittimen rääkkääjä... |
Tankero 16.03.2006 16:09:37 | |
---|
Nyt on parempi kuva meidän koirasta, vaimon mielestä koiran pitää muistuttaa koiraa, ei lamppuharjaa.Tossa omakuvassakin se sanoo että Ahvenaisen sovitukset on anuksesta. Rotu näyttäis olevan puhdaskarvainen pystykoira? Varmasti, vissiin. |
half 16.03.2006 16:28:47 | |
---|
Tarttee pyytää Juhania perustamaan "Neljäsosa tanssimuusikot"-palsta joihin voi "pokkana" jä punastelematta lisätä komenttinsa ilman, että aihéuttaa angstia kanssakirjoittajissa. Huhuh! Hehe.... Edit: Oikeastaan "Neljäsosa tanssimusiikin soittelijat" olisi varmaan parempi? 4/4 :ssa on tanssimusiikin syvin olemus. Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on. |
KoskPaavo 16.03.2006 16:37:45 | |
---|
Rotu näyttäis olevan puhdaskarvainen pystykoira? Läheltä liippaa, kyllähän koiraan kiintyy on se sitten mitä rotua tai näköä tahansa , tai ainaskin minä olen aina tykännyt kaikenkarvaisista peleistä. Tämä elämä käy laatuun; onhan se
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
riff 16.03.2006 17:32:50 | |
---|
WW tuossa jo ehti kirjoittamaan mitä itsekin aioin: Me olemme soittajakoiria! ;-) Selvä mies ei sisulle haise! |
half 16.03.2006 17:34:12 | |
---|
WW tuossa jo ehti kirjoittamaan mitä itsekin aioin: Me olemme soittajakoiria! ;-) Ja ylpeitä siitä. Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on. |
poppamies 16.03.2006 17:47:25 | |
---|
Hoh hoijaa... Vai tanssimuusikon koira? Aika outoo,jengi vastailee pokerilla ikäänkuin olisivat tanssimuusikoita...HOHO! Olen ehkä aivan hakoteillä,MUTTA eikö tanssimuusikko ole sellainen joka saa pääasiallisen toimeentulosta soittamalla tanssimusaa?Eli jos mä nyt alkasin vaikka paskakuskiksi ja tekisin yhen keikan puolessa vuodessa,niin oisinko mä muusikko??Toisaalta...sama asia,paskan levittämistä eri muodossaan... Noh,huono on päivä ja wituttaa,ei siinä mitään,olen pahoillani ja katson peiliin,joo joo... Kuitenkin melko pitkän kokemukseni mukaan ko alueelta voisin sanoa että tanssimuusikko on usein itse se koira... Jos meinaa olla koirana ite pitää osata haukkua kans! Tämä on ainoa ja perimmäinen syy että mulla on menossa kuudes koira...ei tartte haukkua ite. G-strings are for strippers |
poppamies 16.03.2006 17:50:45 | |
---|
Tarttee pyytää Juhania perustamaan "Neljäsosa tanssimuusikot"-palsta joihin voi "pokkana" jä punastelematta lisätä komenttinsa ilman, että aihéuttaa angstia kanssakirjoittajissa... Koirallinen varttimuusikko. G-strings are for strippers |
Minäkin olen jo eläkkeellä , 29 vuotta olin kokoaikaisena ravintola- ja laivamuusikkona, kehtaanko enää sanoa itseäni muusikoksi? Mitä mieltä soittajat on ? (huomatkaa ; soittajat -ei muusikot) Omasta puolestani olisin kyllä valmis lupaamaan. Pitäiskö kuitenkin kysellä kirjallisesti Wiralliselta Walvojalta? G-strings are for strippers |
KoskPaavo 16.03.2006 18:41:48 | |
---|
Omasta puolestani olisin kyllä valmis lupaamaan. Pitäiskö kuitenkin kysellä kirjallisesti Wiralliselta Walvojalta? Olisko sittenkin paikallaan kokonaan uusi osio "Eläkeläiset" Siellä sais papat nostalgeerata. Tämä elämä käy laatuun; onhan se
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |