Kakex 16.03.2006 16:19:12 (muokattu 16.03.2006 16:27:25) | |
---|
no mun onkelma opethin kanssa on että en ole kuullut vielä yhtäkään hyvää riffiä, tai mitään joka todistaisi bändin kuunneltavaksi. Tää on kyllä aika kummaa, koska mun mielestä Opethin hyvä musiikki perustuu just niihin timantin koviin ja iskeviin riffeihin ja helvetin hyvään tunnelmaan. Ehkä vanha Opeth ei ollu niin kovin iskevää mutta MAYH:sta eteenpäin tuotanto on helvetin hyvää. No anyway Åkerfeldtin örinä on yks parhaimmista ja brutaalimmista, tän voi huomata myös Bloodbathin levyistä. |
Deino 16.03.2006 16:21:34 | |
---|
no mun onkelma opethin kanssa on että en ole kuullut vielä yhtäkään hyvää riffiä Jos Opethissa ei muuta hyvää olekaan, niin ainakin ne riffit. Deino vaan. |
Milkop 16.03.2006 16:29:02 | |
---|
Tää on kyllä aika kummaa, koska mun mielestä Opethin hyvä musiikki perustuu just niihin timantin koviin ja iskeviin riffeihin ja helvetin hyvään tunnelmaan. Ehkä vanha Opeth ei ollu niin kovin iskevää mutta MAYH:sta eteenpäin tuotanto on helvetin hyvää. Komppia. Mun mielestä Opethin biiseissä on hevimaailman kovimmat riffit, joiden soittelu on lempipuuhaani. Täytyy ihmetellä, jos ei ne riffit iske. |
gorgonoidi 16.03.2006 16:53:22 | |
---|
Komppia. Mun mielestä Opethin biiseissä on hevimaailman kovimmat riffit, joiden soittelu on lempipuuhaani. Täytyy ihmetellä, jos ei ne riffit iske. Täysin samaa mieltä. Jotta nyt aiheessa pysyttäisi nii sanon vielä että tosiian Akerfeldtillä on maailman rankimpia örinä ääniä. Ennen en kuunnellut kuin bändejä joissa laulettiin puhtaasti, mutta Opeth avasi korvani örinän suhteen. |
south_of_heaven 16.03.2006 16:54:28 | |
---|
Minkä takia mollaat kyseistä bändiä mikä vain omasta mielestäsi ei ole hyvä, mutta media ylistää ja muutkin. Haukut sitä niin kuin se olisi yleisesti paska. En myöskän käsitä minkä takia jotkut haukkuvat Bodomin ihan paskaksi syystä että itse eivät pidä siitä. Ymmärrän jos kyse on oikeasti huonosta bändistä, mutta Opeth on täydellisyyttä mistä vain itse et pidä. hoho- mähän kysyin että mikä on sun lempikappale. ilmoitti South_of_Heaven |
kyllä sullekki joku "vitun älykkäät kommentit" palkinto pitäis saada. siitä oon sentään samaa mieltä! Syntisin heittäköön viimeisen kiven |
LexaR 16.03.2006 17:21:50 (muokattu 16.03.2006 17:28:39) | |
---|
Aina välil on kivaa kuunnella jotain Immortalii alle ja sit vaihtaa nopeesti Opethiin... meinaan vaan et Abbathin ja Åken vokalisoinnit on hieman eri tasoa :) tai voi tehä saman jutun CoFfil jollon se ero on viel suurempi ps. henkilökohtanen mielipide, jos joku bläkkismörkö haluu vetää kasetin sisään ni pitäkööt hauskaa E: Ennen en kuunnellut kuin bändejä joissa laulettiin puhtaasti, mutta Opeth avasi korvani örinän suhteen. sama juttu täälläki You live and you learn. At any rate, you live. |
Kakex 16.03.2006 18:17:29 | |
---|
sama juttu täälläki Sama homma myös mulla mutta kuuntelin ihan hetken enemmin Turmion kätilöitä. |
Veco 16.03.2006 18:40:04 (muokattu 16.03.2006 18:40:19) | |
---|
Abbathin ja Åken vokalisoinnit on hieman eri tasoa :) Munkin mielestä Abbath vetää paljon omaperäisemmin ja paremmin. On Opethkin hyvä. :) Erittäin tosi ison järkyttävän kokoisen valtava. |
Super-Jari 16.03.2006 18:42:31 | |
---|
Munkin mielestä Abbath vetää paljon omaperäisemmin ja paremmin. On Opethkin hyvä. :) Millä tavalla Abbathin laulu on omaperäisempää? |
Veco 16.03.2006 18:48:42 | |
---|
Millä tavalla Abbathin laulu on omaperäisempää? Ei ole tullu vaan toista samantyylistä vastaan. Erittäin tosi ison järkyttävän kokoisen valtava. |
Super-Jari 16.03.2006 18:50:26 | |
---|
Ei ole tullu vaan toista samantyylistä vastaan. Mutta Opethin-tyylistä laulua kuulee monessakin bändissä? |
LexaR 16.03.2006 19:01:35 (muokattu 16.03.2006 19:03:12) | |
---|
Immortalin videoita kattoes meinaa tikahtua :D Call of the Wintermoonin video on jotain käsittämätöntä Mut nii, mun mielest Abbathin ääni on just sellasta kuolonkorinaa, harmi vaa et se kuulostaa välillä aivan liian koomiselta mun korviin, just jossain "Mighty raven god of Blashyyyyyrk"-tyylisis jutuis... Åke kuulostaa taas silkan demoniselta, hyvänä esimerkkinä vaikkapa Blackwater Parkin loppu E: Grim and Frostbitten Kingdomin videos Hellhammer onnistuu kyllä vakuuttamaan, jumalauta se mies takoo niitä kannuja You live and you learn. At any rate, you live. |
Veco 16.03.2006 19:04:49 | |
---|
Mutta Opethin-tyylistä laulua kuulee monessakin bändissä? Matalaa örinää kyllä. Ensimmäisenä tulee mieleen Swallow The Sun. Mutta mikä väittely tämä nyt on. Omaan korvaan Abbathin laulu on omaperäistä ja sun mielestä ei. Erittäin tosi ison järkyttävän kokoisen valtava. |
Veco 16.03.2006 19:05:30 | |
---|
E: Grim and Frostbitten Kingdomin videos Hellhammer onnistuu kyllä vakuuttamaan, jumalauta se mies takoo niitä kannuja Soittaa muuten rummut Abbath.
Erittäin tosi ison järkyttävän kokoisen valtava. |
Super-Jari 16.03.2006 19:08:37 | |
---|
Matalaa örinää kyllä. Ensimmäisenä tulee mieleen Swallow The Sun. Mutta mikä väittely tämä nyt on. Omaan korvaan Abbathin laulu on omaperäistä ja sun mielestä ei. Ei kai omaperäisyys ole samalla tavalla mielipide kuin laulajan paremmuus? Jos Opethin ja Swallow the Sunin laulajat ovat vertailukelpoisia niin montako black metal raakkujaa osaat nimetä? |
LexaR 16.03.2006 19:09:09 | |
---|
Soittaa muuten rummut Abbath. katos, niinpä taitaakin... videolla on kyl Hellhammer takomas, vaatetus mukavassa kontrastissa Abbathin ja Demonazin kaa You live and you learn. At any rate, you live. |
Deino 16.03.2006 19:09:11 | |
---|
E: Grim and Frostbitten Kingdomin videos Hellhammer onnistuu kyllä vakuuttamaan, jumalauta se mies takoo niitä kannuja Ei soita niitä tietääkseni levyllä. Ja on kyllä niin selvää feikkisoittamista siinä videolla. :) Deino vaan. |
Super-Jari 16.03.2006 19:10:20 | |
---|
Ei soita niitä tietääkseni levyllä. Ja on kyllä niin selvää feikkisoittamista siinä videolla. :) Hyvin se polkee ilman pedaaleitakin :D |
Veco 16.03.2006 19:14:55 | |
---|
Ei kai omaperäisyys ole samalla tavalla mielipide kuin laulajan paremmuus? Jos Opethin ja Swallow the Sunin laulajat ovat vertailukelpoisia niin montako black metal raakkujaa osaat nimetä? Miks ei omaperäisyys olisi mielipide? Kaikki on mielipiteitä. Erittäin tosi ison järkyttävän kokoisen valtava. |