losli 16.03.2006 11:40:01 | |
---|
Ihan puhtaasta uteliaisuudesta kyselen. Onko kukaan bongannut mitä laitteita kaverilla mahtaa olla? Netistä löytyi haastattelutietoa sen verran, että tykkää kuulema keräillä kitaroita. Ja ainakin joku "kallis" Gretsch löytyisi valikoimasta. Onpa kaveria kehuttu erinomaiseksi kitaristiksikin. Ja tällaisenkin linkin löysin: http://www.kantele.com/konantele/konantele.html :-) "Potilas huolissaan saundeistaan. Muuten terve." |
Antti1 16.03.2006 11:46:19 | |
---|
Muutama hieno akustinen silla on (sori, jenkkinappis duunissa), joita olen nahnyt. Ihan mukavasti tuntuu ukko soittelevankin, varmaankin parempi soittaja kuin mina. :D Oikeasti, en ma oo sen kuullu soittavan kovinkaan paljoa mitaan, mutta kaiken on ihan hienosti soitellut. Showssaan on valilla pistanyt menemaan tuutulauluja ja muuta outoa, kannattaa seurailla. Kattosko ketaan muuten eilen Suomi-jakson? Oli aika hyva... The dreams in which I'm dyin are the best I've ever had. |
tuotsi 16.03.2006 11:56:16 | |
---|
Kyllähän Conanilla takahuoneessa on melkoinen kitaraseinä, siinä Bettina S:n Conan-jaksossa kävivät niitäkin katsomassa. Oli siellä mm Conanin pään muotoisella bodylla varustettu sähkis ja useita akustisia. Jonkun improvisoidun suomibiisinkin taisi vetästä samalla. Lisää vaan hanaa ni hyvä tulee! |
Quu 16.03.2006 11:56:37 | |
---|
Kattosko ketaan muuten eilen Suomi-jakson? Oli aika hyva... Nauhoitin sen, faija on enklannissa, ni nyt se ei sitte missannut sitä... se Fägerstöm-juttu oli parhautta. Mutta asiaan: En ole Conanilla nähnyt mittee muuta kuin sen akustisen millä se soittaa sitä tuutulaulua (joka on hyvä). Mutta Vivinolla niitä kitaroita tuntuu riittävän :P juki68: Pro keyboard-ukot tunnistaa siitä, että niillä vasen käsi raapii enemmän persettä kuin osuu koskettimistolle. |
Jucciz 16.03.2006 13:28:27 (muokattu 16.03.2006 13:29:27) | |
---|
Kattosko ketaan muuten eilen Suomi-jakson? Vaihdoit sitten turku-/porinäppikseen kesken kirjoituksen? :) |
Jucciz 16.03.2006 13:29:09 (muokattu 16.03.2006 13:29:20) | |
---|
(ei) |
Antti1 16.03.2006 13:49:32 | |
---|
Vaihdoit sitten turku-/porinäppikseen kesken kirjoituksen? :) No pitaahan sita valilla kato. Taaltapain ollaan, talleen kirjotellaan. The dreams in which I'm dyin are the best I've ever had. |
starsailor 16.03.2006 13:52:53 (muokattu 16.03.2006 13:53:15) | |
---|
Conan on soittanut showssaan ainakin Gibson J-200 ja Martin HD-28 akustisilla. Olen nähnyt vielä jonkun toisenkin Gibson mallin, muttei tule nyt mieleen. Perussoittimia, varmaan tuollaiselle tv-tähdelle tehtaat antavat mielellään ilmaiseksi tai hyvin halvalla kitaroita. Hänen tilipussiinsa nuo eivät kovin suurta lovea tee, vaikka joutuisi maksamaan kitaroista listahinnan... |
Bald Anus 16.03.2006 14:51:42 | |
---|
Niin, Gibsonin akustisiahan niillä on ja Telecastereita. Muistaakseni Les Paulejakin olen nähnyt ja Stratocastereita. Niillä tyypeillähän on vaikka mitä. Maxin rumpuvehkeistä ainakin sen verran, että Remon kalvoja käyttää (ainakin virvelissä) ja tomareiden merkkiä nyt en muista, ja pelleissä oli se joku K. Sitten sillä on DW 5000 basaripedaali. Että semmosta, kyllähän se kattomalla selviää :) He's a hero, hän ei taivu! THV-Klubi #12 Paskakitaristit #1 |
Hiku 16.03.2006 15:35:41 | |
---|
Sen tuutulaulu -jakson olen mäkin nähnyt. Eilen huvitti se kohta, missä joku oli pukeutunu siellä presidentinlinnan ulkopuolella La-Bambaksi :D V.U.K #24 |
kanka 16.03.2006 15:59:18 (muokattu 16.03.2006 16:00:29) | |
---|
Edit: Olin hidas. |
Rypsolisti 16.03.2006 16:12:19 | |
---|
Ai mä luulin et Conan soittaa vaan akustisia, no kiva jos se sähköjäkin soittaa. |
goose 16.03.2006 16:20:02 | |
---|
Telemieshän se on henkeen ja vereen... Täytyyhän sitä antaa kaverinkin välillä voittaa.. |
Bald Anus 16.03.2006 16:36:17 | |
---|
Siis nyt on kyllä mennyt juttu ohi, soittaako Conan O' Brien kitaraa?? Luulin, että tässä kysyttiin, sen Max Weinberg 7: n kamoja! He's a hero, hän ei taivu! THV-Klubi #12 Paskakitaristit #1 |
Antti1 16.03.2006 16:42:11 | |
---|
Ei ei, siis Conan soittaa itse myös. Ei kauheasti julkisuudessa ole soitellut, mutta kyllä ne on tullu nähtyä ja ihan perushyvältä soittajalta vaikuttaa. The dreams in which I'm dyin are the best I've ever had. |
Ocean Boulevard 16.03.2006 16:48:43 | |
---|
Jep. Muistaakseni herra on monessakin yhteydessä kertonut harjoittelevansa ahkerasti kitraransoittoa. Arto Nybergin (TV1 su) vieraana mainitsi jotain "scale practising" ym. Neil Young oli Conanin vieraana ollessaan virittänyt Conanin kitarat hänelle täysin käsittämättömään vireeseen. :-) |
MrHands 16.03.2006 16:54:16 | |
---|
Neil Young oli Conanin vieraana ollessaan virittänyt Conanin kitarat hänelle täysin käsittämättömään vireeseen. :-) Conan ei oo varmaan hirveän hyvä soittaja jos Neil Young saa sen kitarat "käsittämättömään vireeseen"... |
No jos mä tuun vääntämään sun kitaran open-C vireeseen ja laitan jonkun kielistä vielä vaikka puolisävelaskelta ylöspäin, niin osaatko sä tostavaan soittaa yhtään mitään, mikä kuulostaa järkevältä? Mä en ainakaan. :D The dreams in which I'm dyin are the best I've ever had. |
MasK oF SaNiTY 16.03.2006 17:23:04 | |
---|
Nauhoitin sen, faija on enklannissa, ni nyt se ei sitte missannut sitä... se Fägerstöm-juttu oli parhautta. Mutta asiaan: En ole Conanilla nähnyt mittee muuta kuin sen akustisen millä se soittaa sitä tuutulaulua (joka on hyvä). Mutta Vivinolla niitä kitaroita tuntuu riittävän :P Saatko sen millään tietokoneelle ladattavaksi *enkeli ilme naamaalla..** Death be not proud, though some have called thee mighty and dreadful, heart not so!! |
Sir Härö 16.03.2006 17:47:06 | |
---|
No jos mä tuun vääntämään sun kitaran open-C vireeseen ja laitan jonkun kielistä vielä vaikka puolisävelaskelta ylöspäin, niin osaatko sä tostavaan soittaa yhtään mitään, mikä kuulostaa järkevältä? Mä en ainakaan. :D Tottakai osaan. En kuitenkaan silloin soita kenenkään kuullen. Voin ainakin väittää osaavani. "Aus einem verzagten Arsch kommt kein fröhlicher Furz. Alakuloisesta perseestä ei tule iloista pierua."
V.U.K. #18 |