rockrules 10.03.2006 08:26:23 | |
---|
Oikea korvani piippaa Bb:tä, mutta sävelen voi nostaa hetkellisesti C:hen lisäämällä hieman painetta. Bendaus... |
Noin 16kHz. Kuulostaa kuvaputkitelkkarilta. Itelläni on about samalla tajuudella, tuntuu välillä että kuulis kuvaputkitelkkarin olevan päällä vähän turhan herkästi toiselta puolelta taloa, johtuisko just siitä et o sama tajuus jo valmiiks soimassa korvassa. |
ANtTIKRISTUS 16.03.2006 14:32:29 | |
---|
Tinnitukseni on niin hiljaista, että kuulen ääniä pääni sisällä vain, kun tukin korvani sormilla. Oikea korvani piippaa Bb:tä, mutta sävelen voi nostaa hetkellisesti C:hen lisäämällä hieman painetta. Opettele soittamaan joku biisi tuolla taktiikalla. Kalassa vietettyä aikaa ei vähennetä ihmisen eliniästä |
gösplstorm 16.03.2006 14:35:18 | |
---|
Tinnitukseni on niin hiljaista, että kuulen ääniä pääni sisällä vain, kun tukin korvani sormilla. Oikea korvani piippaa Bb:tä, mutta sävelen voi nostaa hetkellisesti C:hen lisäämällä hieman painetta. ui vitsi pystytsä nostaan sitä? wou, mä pystyn vaan lisäämään tolla samal tavalla voluumia ja tonaalisuutta "olen pahoillani en voi siirtyä enää taaemmaksi kohden bussin takaosaa koska reseptiiviset elimeni observoivat käytävällä Blookkuksen!!" www.TheZippyWackos.com |
jahuh0 16.03.2006 16:10:27 | |
---|
Opettele soittamaan joku biisi tuolla taktiikalla. Joo saispahan ainaki soitella rauhassa missä tahansa, tuskin häirittis muita. |
Tietysti Pauligin 17.03.2006 08:34:24 (muokattu 17.03.2006 08:34:47) | |
---|
Offtopiccia ehkä mutta tulinpahan nyt mainostamaan että kaverin äitimuori kehitteli tuohon (käsittääkseni ensimmäisenä) jonkin sortin hoidon. Tohtoriksi väitteli itsensä. Korvalääkäri hän noin muuten on. Hierotaan jotain pisteitä niskasta. Joillekkin auttaa vähäksi aikaa, toisille pitemmäksi aikaa. Joillekkin ei välttämättä toimi ollenkaan mutta enivei. Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä. |
antonium 17.03.2006 08:45:16 | |
---|
7,5kHz ja n.30dB peittoäänien avulla laskettuna _seitsemän_ vuotta sitten.. tosin aika ajoin tulee "kohtaus", jolloin tinnitusvihellys peittää miltei kaikki äänet ja laskeutuu sieltä huipulta sitten tuoksi normitinnukseksi. |
gösplstorm 17.03.2006 09:56:00 | |
---|
Offtopiccia ehkä mutta tulinpahan nyt mainostamaan että kaverin äitimuori kehitteli tuohon (käsittääkseni ensimmäisenä) jonkin sortin hoidon. Tohtoriksi väitteli itsensä. Korvalääkäri hän noin muuten on. Hierotaan jotain pisteitä niskasta. Joillekkin auttaa vähäksi aikaa, toisille pitemmäksi aikaa. Joillekkin ei välttämättä toimi ollenkaan mutta enivei. niin siis tää saattaa auttaa niille joilla se johtuu ainakin osittain hartiajännityksestä. Mulla ei ole se kyseessä. "olen pahoillani en voi siirtyä enää taaemmaksi kohden bussin takaosaa koska reseptiiviset elimeni observoivat käytävällä Blookkuksen!!" www.TheZippyWackos.com |
Eccentr1c 17.03.2006 22:26:15 | |
---|
Mulla oikea korva soi G:ssä. Sellainenkin vaiva vielä, että jos G-nuotti soi tarpeeksi lujaa, niin ääni säröytyy korvassa, se ei oo kivaa. Ei... |
Modest Murskaaja 18.03.2006 00:01:30 | |
---|
Hmm..entä jos soittaisi jotain tiettyä säveltä oikein lujaa korvansa vieressä, niin että se alkaisi tinnittää kyseisellä taajuudella, ja sit käyttäisi sitä viritysäänenä:D Ja siitä voisi myös laskea kaikkien sävellysten sävellajit ym. ja huijata omistavansa absoluuttisen sävelkorvan:P Olenpas idiootti Peiliin katsominen on ehkä hauskinta huumoria mitä tiedän. |
NHR 18.03.2006 00:53:54 | |
---|
Hmm..entä jos soittaisi jotain tiettyä säveltä oikein lujaa korvansa vieressä, niin että se alkaisi tinnittää kyseisellä taajuudella, ja sit käyttäisi sitä viritysäänenä:D Ja siitä voisi myös laskea kaikkien sävellysten sävellajit ym. ja huijata omistavansa absoluuttisen sävelkorvan:P Olenpas idiootti Joo, ei taida toimia noin. Saatan olla väärässäkin, mutta mulla on semmonen käsitys, että tinnitus alkais sieltä ylätaajuuksista ja putois sitten vähitellen alemmas vamman pahetessa. Enkä mä osaa kyllä omasta piippauksesta sanoa onko se tällä hetkellä joku yks tietty taajuus vai jotain korkeiden äänien kakofoniaa. Saattaa tosin johtua sävelkorvani epäabsoluuttisuudestakin. "Jos kuu joutuu maan ja auringon väliin tulee auringonpimennys, jos maa joutuu kuun ja auringon väliin tulee kuunpimennys ja jos aurinko joutuu maan ja kuun väliin, tulee maailmanloppu." |
uruttaja 18.03.2006 01:19:55 | |
---|
Joo, ei taida toimia noin. Saatan olla väärässäkin, mutta mulla on semmonen käsitys, että tinnitus alkais sieltä ylätaajuuksista ja putois sitten vähitellen alemmas vamman pahetessa. Enkä mä osaa kyllä omasta piippauksesta sanoa onko se tällä hetkellä joku yks tietty taajuus vai jotain korkeiden äänien kakofoniaa. Saattaa tosin johtua sävelkorvani epäabsoluuttisuudestakin. Ei ole tosiaankaan naurun asia, moni on vetäny itsensä kiikkuun tinnituksen takia. Kakofonia on ihan lievä ilmaus. |
codiath 18.03.2006 01:20:08 | |
---|
Juu, no mullakin tuo sirinä pyörii siellä 16kHz hujakoilla usein keikkojen jälkeen, mutta myöhemmin hälveten. Voisi jopa johtua noista niskajumituksista, koska avuliaita niskahierojia ei ole aina saatavilla (sivuhuom.). Luulen, että se on pikemminkin sellainen äänten rypäs, eikä vain yksittäinen taajuuskorostuma, koska siitä pystyy kuulemaan erilaisia taajuuskorostumia keskittymällä vähän samaan tapaan kuin jos kuvittelee vaikka biisin melodiaa päässään kuunnellen samalla humisevaa ilmastointia. ...Öö, niin vastaus on että kyllä vain, kuulen todellakin ääniä päässäni. Täällä puhutaan taas sekavia. |
sus 18.03.2006 01:28:28 | |
---|
Mulla oikea korva soi G:ssä. Sellainenkin vaiva vielä, että jos G-nuotti soi tarpeeksi lujaa, niin ääni säröytyy korvassa, se ei oo kivaa. Vielä ku sais jonku keinon millä boostata säröööuö Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
insight 22.03.2006 14:48:24 (muokattu 22.03.2006 14:49:39) | |
---|
Joo, ei taida toimia noin. Saatan olla väärässäkin, mutta mulla on semmonen käsitys, että tinnitus alkais sieltä ylätaajuuksista ja putois sitten vähitellen alemmas vamman pahetessa. Enkä mä osaa kyllä omasta piippauksesta sanoa onko se tällä hetkellä joku yks tietty taajuus vai jotain korkeiden äänien kakofoniaa. Saattaa tosin johtua sävelkorvani epäabsoluuttisuudestakin. Heh joo että 10-vuotiaana jos saa tinnityksen/tinnituksen, niin 70-vuotiaana kuulee basson pörinää :p =) Eiköhän toi tule jonkin paljon korvia rasittaneen taajuuden harmonisena kerrannaisena - villi veikkaus. Korva nyt on muutenkin niin monimutkainen organismi, puhumattakaan aivoista. En tiedä kummassa alkaa tinnittää. Tietääköhän lääkäritkään? En ole ainakaan kuullut, että keltään olis operaatiolla poistettu tinnitystä. Tinnitys, tinnitys.. hih :p Onneks mulla ei ole tota vaivaa ja toivottavasti ei tule (koputtaa puuta (eli päätä)). |
uruttaja 22.03.2006 17:03:29 | |
---|
Heh joo että 10-vuotiaana jos saa tinnityksen/tinnituksen, niin 70-vuotiaana kuulee basson pörinää :p =) Eiköhän toi tule jonkin paljon korvia rasittaneen taajuuden harmonisena kerrannaisena - villi veikkaus. Korva nyt on muutenkin niin monimutkainen organismi, puhumattakaan aivoista. En tiedä kummassa alkaa tinnittää. Tietääköhän lääkäritkään? En ole ainakaan kuullut, että keltään olis operaatiolla poistettu tinnitystä. Tinnitys, tinnitys.. hih :p Onneks mulla ei ole tota vaivaa ja toivottavasti ei tule (koputtaa puuta (eli päätä)). Joku kokeili semmosta, jos kuulohermon katkaisee puukolla, niin tinnitus häviää. Ei muuten häviä. |
NHR 22.03.2006 18:00:27 | |
---|
Eiköhän toi tule jonkin paljon korvia rasittaneen taajuuden harmonisena kerrannaisena - villi veikkaus. Voi olla, en minä tiedä. Mutta ainakin mulla on niitä paljon korvia rasittaneita taajuuksia vissiin ollut sitten useita, kun siitä piippauksesta on nykyään vaikea yhtä selkeää säveltä tunnistaa. Voi olla että vain kuvittelen, mutta alkuaikoina ääni oli muistaakseni selkeämmin yksi nuotti, ja taajuus korkeampi. "Jos kuu joutuu maan ja auringon väliin tulee auringonpimennys, jos maa joutuu kuun ja auringon väliin tulee kuunpimennys ja jos aurinko joutuu maan ja kuun väliin, tulee maailmanloppu." |
JHV 22.03.2006 20:32:05 | |
---|
Joku kokeili semmosta, jos kuulohermon katkaisee puukolla, niin tinnitus häviää. Ei muuten häviä. Suomen Tinnitusyhdistys Ry:n mukaan äkillinen kuulon menetys aiheuttaa "bonuksena" 100% tinnituksen. |
uruttaja 22.03.2006 20:33:40 | |
---|
Suomen Tinnitusyhdistys Ry:n mukaan äkillinen kuulon menetys aiheuttaa "bonuksena" 100% tinnituksen. Se on kokeiltu. |
sammakko54 22.03.2006 20:39:26 | |
---|
En oo kyllä ennen tullu ajatelleeksi että mikä se siellä soi. Pianolla kokeilin niin D. Jes kerranki jotain hyötyä tuosta. Ostetaan neliraituri.
katso rofiili! |