Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Pukeutuminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Pitääkö pukeutua musiikkimaun mukaisesti?
1 2 3 4 512 13 14 15 16
Nymphicus
15.03.2006 21:47:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rupesin tässä miettimää että kun ite käytän musamakuuni sopivia vaatteita eli mustaa ja niittejä ja tämmöstä, mutta tunnen yhen tyypin joka kuuntelee heviä ja pukeutuu pinkkiin?! Musta se tuntuu vaan niin hassulta että ku tää tyyppi on vannoutunut Slipknot-fani ja käyttää pinkkejä vaatteita.. Mitä mieltä te muut ootte asiasta?
 
Järvihirviö
15.03.2006 21:53:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitä mieltä te muut ootte asiasta?
 
Siitä, että sun kaveri käyttää pinkkejä vaatteita vai siitä, että sun ajatusmaailma on kovin mustavalkoinen?
Mulle on aivan sama, miten pukeutuu. Eihän vaihtoehtohiphopin kuuntelijoitakaan suoralta kädeltä erota normaali "hippipukeutujista".
 
Rattata
15.03.2006 21:59:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei oo pakko jossei taho.
 
On kyllä kavereita, joista näkee päällepäin mitä ne kuuntelee. Ja mikäs siinä jos niin haluaa. Itse en tee niin.
 
Nymphicus
15.03.2006 22:00:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Siitä, että sun kaveri käyttää pinkkejä vaatteita vai siitä, että sun ajatusmaailma on kovin mustavalkoinen?
 
No siitä että mun kaveri käyttää pinkkejä vaatteita. Ko se vaa on niin outoa että hevin kuuntelija käyttää pinkkiä. Vai onko?
 
papitsu
15.03.2006 22:06:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ko se vaa on niin outoa että hevin kuuntelija käyttää pinkkiä. Vai onko?
 
Ei minun mielestä.
 
THV-Klubi #42 | IHFC #5 | S.M.A.K | V.U.K. #9
zille
16.03.2006 00:17:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No onhan se nyt edes vähän hassun näköistä.
 
Mutta, en minä ainakaan oikeasti edes kehtaisi kävellä kadulla vaatteissa, josta mut tunnistettas välittömästi vaikkapa räppäriks. Kyllä meikä ainakin sen verta petraa.
 
Rakkautta & Psykedeliaa - Hän Kumarsi Kukille
aarghto
16.03.2006 00:42:20
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pukeutuminen on vaan ulkoinen seikka jolla ei ole välttämättä mitään tekemistä minkään kanssa. Minä ainakin pukeudun niinkuin itse parhaaksi näen, en minkään genre-ulkosivu-kaavojen mukaisesti.
 
päteminen ja ruikutus. mind the gap.
morb
16.03.2006 10:37:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ei oo pakko jos ei taho. paitsi lipeäkalaa on pakko syödä niin että huulet vuotaa verta.
 
"Kun katsoo ihmiskunnan historiaa, on vaikea olla tulematta siihen johtopäätökseen, että ihmisen täytyy olla täysin mielenvikainen. Niin todellisuudessa onkin."
JPQ
16.03.2006 12:05:28 (muokattu 16.03.2006 12:05:48)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei tietenkään minkä musatyylin minä silloin ottaisin edes ? :) ja
miten vaikkapa Antonio Vivaldin ystävät pukeutuu ? suosittelen
pukeutumaan niin että viihtyy.
 
JPQ
16.03.2006 12:05:32
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei tietenkään minkä musatyylin minä silloin ottaisin edes ? :) ja
miten vaikkapa Antonio Vivaldin ystävät pukeutuu ?
 
JPQ
16.03.2006 12:05:50
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei tietenkään minkä musatyylin minä silloin ottaisin edes ? :) ja
miten vaikkapa Antonio Vivaldin ystävät pukeutuu ?
 
mechanic
16.03.2006 13:31:16
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pitääkö pukeutua musiikkimaun mukaisesti?
 
No tietenkin pitää! Hö! Sehän on ihan niitä elämän perus sääntöjä joita pitäs jo koulussa opettaa. Eihän muut VOI muuten tietää mitä musiikia kuuntelet. Ja niillä kun on kuitenkin oikeus tietää. Kaverisi on vissiin vähän pälli..
 
Tuntematon Sivari
ravensoul
16.03.2006 13:37:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eihän siinä mitään kummallista ole, jos on Slipknot-fani ja pukeutuu pinkkiin..
 
"Only two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe." - A. Einstein
Romantikkoitkijät :'-) #27 - YSKÄ #3
Luojan kiitos, olen ateisti!
Artist
16.03.2006 13:40:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Toivottavasti ei pidä pukeutua musiikkimaun mukaisesti. Sitä tulee kuunneltua sen verran laajalla skaalalla musiikkia, että menisivät vaatekombinaatiot aika erikoisiksi, jos jokaisen genren kliseisiä pukeutumistyyppejä pitäisi sisällyttää päivittäiseen ulkoasuunsa.
 
"Dance like no one is watching. Sing like no one is listening. Love like you've never been hurt."
spinningthingintheceiling
16.03.2006 14:55:00
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sen sun kaveris pitäs vetää naamalleen sellanen Slipknot-maski....sit se olis tr00..
 
Jani The Rock
16.03.2006 15:20:46
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Musikkimakuni kuvatkoon mieluummin pukeutumistani eikä toisinpäin.
 
Hei, sinä! Oletko ihminen? Pidätkö Sielun Veljistä, Tuomari Nurmiosta, Nick Cavesta? Soitatko soitinta? Liity MURHALIIGAAN! Tsekkaa ilmoitus Wanted-palstalta! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 * YSKÄ #2
Da Make
16.03.2006 15:49:38 (muokattu 16.03.2006 15:55:25)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minusta on enemmänkin hienoa, ettei muuta tyyliään kuuntelemansa musiikin mukaan.
Ei minua ainakaan haittaa millaiset vaatteet joku laittaa keikalle, tulee vähän sitä erilaisuuden kirjoa esille. Ne ihmiset siellä vaatteiden sisällä merkitsee paljon enemmän. Erikseen sitten ne, jotka haluavat pukeutumisella osoittaa suuntautuvansa tiettyyn musiikki tyyliin.
 
Edit:
Jos se on miespuolinen kaveri niin voi olla aika hauskaa esimerkiksi keikalla pinkit vaatteet päällä.
 
Katso omat plussasi täältä! :::: Kamarinki: H&K ZenTera Combo - Helsinki
-Ossi-
16.03.2006 22:25:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No siis kyllähän olisi aivan naurettavaa jos Cannibal Corpse-fani pukeutuisi joihinkin vitun fruittarikledjuihin, mutta Corpse-fanit ovat sen verran true-porukkaa, että tällaisia tapauksia tuskin löytyy.
 
Kyllä mun mielestä on hienoa, kun jengi pukeutuu elämäntyylinsä mukaan ja erottuvat massasta. Kyllä meikää ainaki lähinnä nauratta jotku muotivaatteisiin pukeutuvat hevarit, mutta mielipiteensä kullakin.
 
I think we probably took the two-guitar thing, which was originally one of the first bands with probably Wishbone Ash to do that. I think we just took it into another area. - Adrian Smith
Järvihirviö
17.03.2006 00:32:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No siis kyllähän olisi aivan naurettavaa jos Cannibal Corpse-fani pukeutuisi joihinkin vitun fruittarikledjuihin, mutta Corpse-fanit ovat sen verran true-porukkaa, että tällaisia tapauksia tuskin löytyy.
 
Nimen omaan! Nyt sä puhut ku tosi mies.
 
sus
17.03.2006 01:21:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rupesin tässä miettimää että kun ite käytän musamakuuni sopivia vaatteita eli mustaa ja niittejä ja tämmöstä, mutta tunnen yhen tyypin joka kuuntelee heviä ja pukeutuu pinkkiin?! Musta se tuntuu vaan niin hassulta että ku tää tyyppi on vannoutunut Slipknot-fani ja käyttää pinkkejä vaatteita.. Mitä mieltä te muut ootte asiasta?
 
Ei vitu mikä jäktä!1 =( mtie voi slipknot vani pukeutuu pinkkii??? vai voiko??? ku mä ainaki piän mun mustii farkkui ja mustii vaatteit iha koko aja. ku passo ope sannuu nii! että ni!
 
Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 512 13 14 15 16

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «