IommI 15.03.2006 13:54:33 | |
---|
Miksi tuo pitäisi perustella, mutta ei muita? Siksi kun tykkään kyseisestä bändistä? Kyllähän omat vastaukset olisi hyvä perustella.. ja kysyin perusteluja, koska perustelen kysymykseni sillä, että pidän kyseistä bändistä.. Olet oikeassa...*ttu *kele *tana... Pyhä pietari sanoi aikoinaan rokkarille... tänne et hevillä pääse... |
Fleda 16.03.2006 08:08:40 | |
---|
Hoobastank Holy fucking cunt on a stick! |
sepeli 16.03.2006 11:26:54 | |
---|
Tarpeeksi pitkällä aikavälillä kaikkien maailman bändien nimet mainitaan tässä ketjussa. motherfucker=redeemer |
ANtTIKRISTUS 16.03.2006 11:34:27 | |
---|
Old Man's Child - Hyvää musiikkia, paska nimi. Mikä helvetin "vanhan miehen lapsi"??? Vai onko tällä joku merkitys/yhteys johonkin? No ihan sama vaikka olisikin, eihän sitä normaali kuuntelija tietäisi kuitenkaan... Kalassa vietettyä aikaa ei vähennetä ihmisen eliniästä |
Hornanturska 16.03.2006 11:34:56 | |
---|
WTF? Eieiei... Kun JEW ;) |
Old Man's Child - Hyvää musiikkia, paska nimi. Mikä helvetin "vanhan miehen lapsi"??? Vai onko tällä joku merkitys/yhteys johonkin? No ihan sama vaikka olisikin, eihän sitä normaali kuuntelija tietäisi kuitenkaan... Old Man meinaa tässä tapauksessa itse vihtahousua ja Saatanaa. "The lights are dimmed and once again the stage is set for you."
OSTAKAA LEVYJÄ! |
ANtTIKRISTUS 16.03.2006 12:15:19 | |
---|
Old Man meinaa tässä tapauksessa itse vihtahousua ja Saatanaa. Ahaa en tiennytkään :D Mutta vaikka nyt tiedänkin, niin eipä tuo mikään maailmaa mullistava nimi silti ole. Saatanan lapsi, hah. Kalassa vietettyä aikaa ei vähennetä ihmisen eliniästä |
ballfish 16.03.2006 15:26:26 | |
---|
Villit pippelit Olen hyvä uimaan katiskaan. #4
"Music is great but I dont like that "wäkä wäkä" thing." V.U.K #6 |
Piepe 17.03.2006 06:41:52 | |
---|
Novembersoundsbetter. Kuinka voi enempää emo-kliseinen olla. gocreatethenextcraze |
bastardo 17.03.2006 18:07:47 | |
---|
Happoradio. Sepä vasta on suolesta. Voi tietty olla ettei toi nimi olisi niin paha ellei itse bändi olisi niin etovaa kamaluutta. Tämän muistaakseni selittivät sillä, että halusivat nimen jonka kirjoittamalla Googleen ei löydy bändin lisäksi mitään muuta. Mikä vitun perustelu bändin nimelle... "I can't sing and I can't dance, but still I know how to clap my hands" |
bastardo 17.03.2006 18:27:49 | |
---|
Poets Of The Fall (kauankohan tuotakin on mietitty?) Toihan on vissiin peruja siitä, että tekivät The Fall of Max Payne peliin Late Goodbye biisin ennen koko pumpun varsinaista perustamista. "I can't sing and I can't dance, but still I know how to clap my hands" |
bastardo 17.03.2006 18:28:47 | |
---|
...And Oceans on kyllä niin paskasta konvehti -osastoa, että huhhuh. "I can't sing and I can't dance, but still I know how to clap my hands" |
Pitkavirta 17.03.2006 18:58:18 | |
---|
????? Ja perustelut. melkein vois plussan päräyttää tälle . no ei hitossa |
Naama-amis 17.03.2006 23:50:37 | |
---|
Paria hassua poikkeusta lukuunottamatta kaikki monikossa olevat nimet on ihan paskoja. The monkees on tietysti aina svengijengi. |
Noma 18.03.2006 09:21:33 | |
---|
Mun mielestä THC-koitin on tuplamerkityksineen ihan kiva nimi. :) heh ;) |
hirvoksi 18.03.2006 10:44:14 | |
---|
Tämän muistaakseni selittivät sillä, että halusivat nimen jonka kirjoittamalla Googleen ei löydy bändin lisäksi mitään muuta. Mikä vitun perustelu bändin nimelle... Mun mielestä toi on todella hyvä perustelu. Ota rennosti! Ja olet virtuoosi. |
aikavaikea 18.03.2006 15:25:37 | |
---|
Mun mielestä toi on todella hyvä perustelu. Niinpä. Yritäpäs huviksesi etsiä samalla periaatteella googlella brittibändi nimeltä A. Nerokasta! "Hei jätkät, pistetään orkan nimeksi A niin se löytyy helposti levyhyllyn eka laarista." E: Ei yhtään mitään. |
migreeni 19.03.2006 11:51:00 | |
---|
Aivan ylivoimaisesti käsittämättömimmän paskin bändin nimi on LOVEX! EI VITTU!!! Mitä ne miettii... Hyihyihyiyäääkk! |
carnation 19.03.2006 12:32:58 | |
---|
Aivan ylivoimaisesti käsittämättömimmän paskin bändin nimi on LOVEX! EI VITTU!!! Mitä ne miettii... Hyihyihyiyäääkk! Taidat olla ensimmäinen joka sanoo tämän. "The lights are dimmed and once again the stage is set for you."
OSTAKAA LEVYJÄ! |
Kapane 19.03.2006 16:15:06 (muokattu 19.03.2006 16:17:08) | |
---|
Aivan ylivoimaisesti käsittämättömimmän paskin bändin nimi on LOVEX! EI VITTU!!! Mitä ne miettii... Hyihyihyiyäääkk! Siitä tulikin mieleen, että mitä helvettiä sun bändin nimi tarkoittaa? Muutenkin M.nettiläisillä tai taa olla ne huonoimmat bändin nimet. Mukaan lukien omani, koska kukaan ei edes tiedä mitä se tarkoittaa tai saati sitten osaa lausua sitä - Archetype H.D. Ja se H.D - Holy Diver, Harley Davidson, Homo Dick, Himo Daisarit? Mutta muita huonoja nimiä täältä M.netistä tulee mieleen ainakin Bleak, Collarbone, Formed ja mitä näitä nyt on. Todellisuudessa jokainen näistä bändeistä on kyllä helvetin kova, mutta niiden nimi on tyhmä. Tosin... hetkinen mitä väliä sillä on? Skenehuora jo 4 vuotta. |