Ivory 13.03.2006 23:11:54 | |
---|
Funtsinpa tässä vaan, et oispa kiva kerätä täältä m.netin video-osaajistakin lista. Siis näistä viattomista sieluista jotka hallitsevat video-editoinnin ja muuhun siihen liittyvän ja joiden palveluja voisi tulevat sukupolvet surutta käyttää hyväkseen. Ja anteeksi, en löytänyt haulla mitään. |
Bubbles 13.03.2006 23:29:36 | |
---|
Skeitti leffoja olen editoinut aika monta ja skeitannu. |
Rise 14.03.2006 00:00:35 | |
---|
Ilmoittaudun. Olen keskittynyt pelkästään keikkataltiointien tekemiseen, ns. musiikkivideoiden (ja oikeastaan minkään muunkaan elävän kuvan) väsääminen ei voisi juuri vähempää kiinnostaa. Kyseenalaisia hengentuotteitani löytyy mm. YUP:n, Trio Niskalaukauksen ja Stam1nan julkaisuilta. Äänipuolen hommat on sitten erikseen. |
gasser 14.03.2006 14:36:51 | |
---|
Ilmoittaudun. Duunikseni tein muutaman vuoden. - Videoalan sekatyöläinen. Köyhyys johtuu omaisuuden puutteesta |
McNulty 14.03.2006 15:05:02 | |
---|
En ole ammattilainen, en edes semi-pro... harrastelija, intoilija pikemminkin. Muutamia videoita on tullut editoitua Final Cutilla ja Premierillä. Harmi vain etten itse omista mac'n'deckeriä. Pari dokumenttia, pari musavideota yms. harjoitteita on tullut värkättyä. Mukavaa hommaa jonka parissa kyllä menee yöunet :) "I must create a system, or be enslaved by another man's." -Blake |
noir 14.03.2006 15:16:12 | |
---|
Muutaman koulutyömäisen lyhytelokuvan olen tehnyt. Harrastuspohjalta. Mielelläni teen lisää. Mä haluun sua - sulta ei kysytä. Jesus Christ looks like me. |
Lähikauppias 14.03.2006 18:59:07 | |
---|
Mä oon vissiin tuleva ammattilainen. Valmistun leikkaajaksi Turun Taideakatemiasta tuossa puolentoista vuoden päästä. Avidin ja Premieren kanssa olen lähinnä työskennellyt, mutta suunnilleen samanlaisiahan ne kaikki editointiohjelmat on. Myös muita alan hommia olen tehnyt sen verran että osaan ainakin vähän kaikesta. |
NL 14.03.2006 22:45:00 (muokattu 15.03.2006 23:39:00) | |
---|
Editointi, kompositointi ja jälkituotanto jossain määrin hallussa. On sitä muutama kaupallinenkin mainos/promo tullut tehtyä, ja lukuisia logoanimaatioita lyhytelokuviin sekä vastaavaa (lähinnä efektipainotteisia pätkiä, mutta myös pidempiä editointiprojekteja). Taitoa löytyy myös ohjauksessa ja tehosteiden koordinoinnissa, softa puolella on Premiere, After Effects & Photoshop käytössä, mutta esim. Avidin tai Combustionin käyttö sujuu. "Good enough for jazz" |
Ronsto 15.03.2006 10:32:42 | |
---|
Hieman löytyy kokemusta. Olen käyttänyt editointi laitteita ylä-asteella ja otinpa siitä viellä jatkokurssinkin. Mukavaa oli. Kuolema höyhentä kevyempi, velvollisuus vuorta raskaampi |
H. Ani 15.03.2006 22:03:30 | |
---|
Olen vasta mestariksi opettelemassa... Niin se on ja niin sen tulee olla! |
Landola59 15.03.2006 22:16:17 (muokattu 15.03.2006 22:16:33) | |
---|
Vähän on kokemusta... Mm. kalastusvideoita editoinut ja kuvannut, ja yhden näytelmän ja eläkeliiton tilaisuuden. Tälle alalle siirtyminen olisi kyllä nannaa, nimittäin editoinnissa syntyy koko ajan ideoita, jotka on hauska toteuttaa siinä samalla. Pitäis hommata Macintosh notta saisi kunnon ohjelmat, ei tuo PC tahdo oikeen olla filmien editointia varten tehty. vuonna 1988 syntyi maailman turhin ikäryhmä.
Punttisika #7 IMIK #36
IHFC #1 Perustajajäsen |
Mr.Babbit 15.03.2006 23:07:15 (muokattu 15.03.2006 23:09:57) | |
---|
jonkin sortin yleisäsyri olen ollut kolmisen vuotta. Kokemusta löytyy dokkarien, lyhyt elokuvien, taidevideoiden, live-esitysten, performanssien ja muiden kuvaamisesta kaikilla kameroilla isosta DVCPro/DVCamista ja monikamerasysteemistä piskuiseen kämmenmalliin. Keikkataltiointeja oo tehnyt jotain parisen kymmentä. Editoida osaan premierellä ja final cut pro:lla, afterin käyttöä kovasti opettelen, edittitunteja on kertynyt jo toista tuhatta ja pisin projekti on ollut 22 min dokumentti. Lisäksi osaan auttavasti käyttää pro toolsia äänen käsittelyssä, ja erilaiset nauhotusvimpaimet ja mikrofonit alkaa jo olla hyvin hallussa. Lyhyitä animaatioita olen tehnyt flashilla, AE:lla, puhtaasti käsipelillä ja photoshopilla. Lisäksi tuota tuotantopuoltakin on joutunut hoitamaan, ja ohjaajana olen aivan loistava. Puvustus ja lavastus sujuu myös.. mainitsinko jo valaisun? Olen periaatteessa koko ajan ylityöllistetty, mutta jos palkallisia projekteja löytyy, olen aina valmis ja kiinnostunut tekemään mitä vain. Kaupan päälle tulee vahva taiteellinen näkemys ja tyylitietoisuus. |
Yleisosaaja täällä eli työn puolesta joudun silloin tällöin kuvaamaan ja editoimaan Parempi puut pinossa kuin sormi suutarin persiissä. |
ozz3 16.03.2006 09:19:01 | |
---|
Ensimmäistä vuotta opiskelen media-assistentin tutkintoa. Eli lienen sitten tuleva osaaja... Leikkauksesta/editioinnista ja äänisuunnitelusta olen erityisesti pitänyt. Killed by death MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 Päivän video |