Aihe: Demoa lähettämään, mutta minne?
1
kanka
01.03.2006 01:23:08

En tiedä onko demo nyt oikea sana, mutta väsäilin levyllisen musiikkia ja siitä olisi kiva saada palautetta. Eli onkos näiden kontaktien hankkiminen musiikkimaailmassa täysin jokaisen oma asia, vai kehtaanko kysellä niitä täällä?

Musiikkini on todella erikoista, ja tahtoisin kuulla palautetta lähinnä sen taiteellisesta painoarvosta. Kertokaahan siis tahoja, jotka ovat avoimia kaikenlaiselle sekoilulle.
Mitään radiokanavia en tässä yritä valloittaa, joten kaikki suuret levy-yhtiöt varmaankin kannattaa jättää väliin..?

Frippiltä "varastamassani" ideassa tämä kyseinen äänimaisemamusiikki on lähinnä live-tilanteisiin tarkoitettua, ja sitä itsekin toivoisin, että pääsisin "keikkailemaan", mutta ilman minkäänlaista nimeä on varmaankin melko mahdotonta järjestää mitään julkisia harmoniaeventtejä..? Kaikki perinteiset kapakat ja klubit kun eivät oikein sovellu tähän tarkoitukseen..

Kaikenlaiset neuvot ovat tervetulleita!
Torniojaws
01.03.2006 02:26:47 (muokattu 01.03.2006 02:27:51)

No varmaan enemmän nuo Mikseri.netit ja lehtien demopalstat (Soundi, Inferno, Rumba?) aluksi ja tietysti ahkera mainonta tutuille ja samansuuntaista musiikkia kuunteleville.
Relativity [Grindcore] | Vortech [Industrial Progish Metal] | Coldway [Death Metal]
ten
01.03.2006 04:26:48
Musiikkini on todella erikoista, ja tahtoisin kuulla palautetta lähinnä sen taiteellisesta painoarvosta.

Semmoinen kirja kuin "Artist ABC". Siellä on lopussa varmaan lähes kaikki Suomen levy-yhtiöt. Mutta en usko, että sieltä kovasti mitään kehitysehdotuksia tulee. Kannattaa siis varmaan netin kautta promota omaa musiikkia ja kaivaa sitä palautetta vaikka väkisin.

Ja nyt mulla iski sellanen humala, että lopetan selittämisen!
THV-klubi #44. "Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis
kanka
15.03.2006 21:56:34

Huh, tällaisen topicinko olen tehnyt? Luultavasti jonain perjantai-iltana..

No, asiaahan tässä puhuin, ja kaipailisin edelleen kovasti jotain neuvoja, että minne tuota musiikkia voisi lähettää..? Arvostelun lisäksi myös keikansaanti olisi mielessä.
leka
15.03.2006 22:15:01
Laitappa tuonne, niin saat ainakin sitä palautetta.

http://muusikoiden.net/keskustelu/threads.php?c=17
JAZZ OUT WITH YOUR ASS OUT!
kanka
16.03.2006 09:03:40

Uteliaisuus iski ja lataan mikseristä tietääkseni kaikki varsinaiset
biisisi tässä taustalla. Itsekkin "oudon" musantekijä.

Nuo soundscapes-biisit ovat siis kyseessä, latasitko ne?
JPQ
16.03.2006 14:50:32

Nuo soundscapes-biisit ovat siis kyseessä, latasitko ne?

Kyllä ja myös tililulut ja olen mikserin käyttäjä jos tykkään tai en
tykkää tarpeeksi luultavasti silloin voi olla että komentoin. Vain ne
sooloskaba tms jutut jätin vielä lataamatta.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)