a-ksu 15.03.2006 21:10:02 | |
---|
Vittu muahan alkaa jo pelottaa mennä sitten Ruisrockissa pittiin kun tällästä täällä luen :) Noh, en nyt ihan tosissani ollut mutta ikinä en pitissä ole ollut joten ei mikään paras kuva siitä nyt tämän jälkeen tullut. BTW, haukkukaa vaan neidiksi ;) |
Buusteri 15.03.2006 21:28:25 (muokattu 15.03.2006 21:28:46) | |
---|
Huomenna pitää käydä Oulussa katsomassa tuo. Onko Qlqusella tietoa rakentaako porukka yleensä tuolla nelivitosessa pittejä? On meinaan aika pikkunen se soittotila :/ tsääs |
Huomenna pitää käydä Oulussa katsomassa tuo. Onko Qlqusella tietoa rakentaako porukka yleensä tuolla nelivitosessa pittejä? On meinaan aika pikkunen se soittotila :/ Joskus 2003 oli ainakin Mokoman keikalla, tosin eipä ollut silloin samanlainen kansansuosikki kuin nykyään. Eiköhän siellä nyt ole aikalailla fifty-fifty näitä pittaajia ja sitten hyppyritukkaisia tuopinsyleilijöitä, jotka haluavat rauhassa "nauttia musiikista" ja innostuessaan ehkä jopa heiluttaa nyrkkiä kertosäkeiden mukaan. 3 henkilöä tai 240 kg lihaa |
kid ego 16.03.2006 10:48:59 (muokattu 16.03.2006 10:49:40) | |
---|
Vittu muahan alkaa jo pelottaa mennä sitten Ruisrockissa pittiin kun tällästä täällä luen :) Noh, en nyt ihan tosissani ollut mutta ikinä en pitissä ole ollut joten ei mikään paras kuva siitä nyt tämän jälkeen tullut. BTW, haukkukaa vaan neidiksi ;) Sinne joko mennään tai ei mennä. En mä ole nähnyt sieltä kenenkään itkien ulos astuvan. Hetkinen, nyt on maaliskuun puoliväli. Enää noin kuukausi ja Mokoma tulee Nosturiin. Saapa nähdä ovatko petranneet kiertueen ensimmäisestä keikasta! Lähinnä mietityttää Markon ääni, onko se kestänyt. Tavastialla muutaman uuden karjuntakappaleen jälkeen Annala mietti että tuleepa pitkä kiertue ainakin äänelle. Hehe, itsepä soppansa keitti. Onko kuulunut mitään ilmestyvästä sinkusta tai EP:stä? Joku ainakin EP:stä joskus huhuili. Paska soi ja balalaikka haisee. ••• Kuolema kuittaa kalavelan. |
meitu 16.03.2006 10:55:53 | |
---|
Olipas kova keikka eilen nelivitosessa, kertakaikkiaan. Ne jotka soittaa ne tietää |
ozmo 16.03.2006 10:59:47 | |
---|
Ei helvetti, huomennahan sen jo taas näkee. :) Vittu et vituttaa ku pitää tällä kertaa ottaa iisimmin ja mennä vaan nauttii musiikista eikä oikein voi riehuu... :/ |
Flow 16.03.2006 11:01:53 | |
---|
Jes. Lippu on huomiselle keikalle... “When you reach the end of your rope, tie a knot in it and hang on.”
-Thomas Jefferson |
Kulkunen 16.03.2006 14:30:48 (muokattu 16.03.2006 14:32:14) | |
---|
Huomenna pitää käydä Oulussa katsomassa tuo. Onko Qlqusella tietoa rakentaako porukka yleensä tuolla nelivitosessa pittejä? On meinaan aika pikkunen se soittotila :/ Tiedä häntä, enpä usein ole sellaista nähnyt. Muistaakseni edes Rotten Soundin keikalla ei sellaista viimeksi ollut, tosin saattoi johtua siitä, että se oli sunnuntai-ilta ja porukka suht. vähäistä. Eiköhän se pitti sopivan porukan sattuessa synny vaikka Las Vegasin päivätansseihin. Eturiviin vaan kaltereita halaamaan, eiköhän siinä saa olla melkein rauhassa. Sitä paitsi nimimerkki on qlqnen, ilman uuta... hyppyritukkaisia tuopinsyleilijöitä, jotka haluavat rauhassa "nauttia musiikista" ja innostuessaan ehkä jopa heiluttaa nyrkkiä kertosäkeiden mukaan. Hep. Paitsi ei mulla oo hyppyritukkaa. Enkä taida juoda mitään tällä kertaa. EDIT: Jos sitä nyt joku ei aiemmin bongannut, bändi on tänään Levykauppa Äxässä kello 17 eteenpäin. ks. minun allekirjoitus. -SirElwood |
Buusteri 16.03.2006 15:41:26 | |
---|
Sitä paitsi nimimerkki on qlqnen, ilman uuta... Melkein muistin tuon kirjoitusvaiheessa.. tsääs |
Kulkunen 16.03.2006 16:54:15 | |
---|
Melkein muistin tuon kirjoitusvaiheessa.. Ei se mitään, tuollaiset kirjoitusvirheet saavat minut vain sokean raivon valtaan ja yleensä tapan kanin. ks. minun allekirjoitus. -SirElwood |
MrHands 16.03.2006 18:11:11 | |
---|
Mokoma veti eilen aika tiukkaa settiä. Olin melkosessa humalassa niin ei oikein muista. |
Räbbänä 16.03.2006 20:45:25 | |
---|
Ei ollut kovin paljoa porukkaa Oulun levykauppa Äxässä kun käväsin hakemassa äijien nimmarit. Kaveri kerkes vetää 3 kiekkaa nimmareita hakiessa. Öri Öri Öri kansalaiset.
"Tää biisi jää soimaan sun päähän, tää biisi jää soimaan sun päähän, tää biisi jää soimaan sun päähän... eikä lähde sieltä milloinkaan pois... |
meitu 16.03.2006 20:59:36 | |
---|
Mie olin ainakin. Mitä se sun kaveri kolmilla nimmareilla tekee? Ne jotka soittaa ne tietää |
Räbbänä 16.03.2006 22:30:01 | |
---|
Mie olin ainakin. Mitä se sun kaveri kolmilla nimmareilla tekee? Yksi levyn kansi vihkoon ja kaksi semmosta kuva korttia. Kortit seinälle, toisessa kuvapuoli näkyvillä ja toisessa nimmarit näkyvillä.
Sanonpa, että itellä oli musta farkkutakki ja Motörhead pipo jos joku vaikka tunnistaisi. Öri Öri Öri kansalaiset.
"Tää biisi jää soimaan sun päähän, tää biisi jää soimaan sun päähän, tää biisi jää soimaan sun päähän... eikä lähde sieltä milloinkaan pois... |
aivokuolio 16.03.2006 23:23:22 | |
---|
Mitä se sun kaveri nimmareilla tekee? 3 henkilöä tai 240 kg lihaa |
Lateksi 17.03.2006 03:41:50 | |
---|
Kovan keikan vetivät äsken täällä Oulussa. Niin kovan, että onnistuin Punaisen Kukon aikana pitissä murtamaan jalkani. Rok. Siitä mennään missä vire on matalin. |
JOO100 17.03.2006 07:45:20 | |
---|
Huomenna olisivat Kuopion Levykauppa äxässä. En tiiä viittiikö sinne mennä kun on kuitenkin ruuhkaa. Romantikkoitkijät #44 |
Kulkunen 17.03.2006 14:49:36 | |
---|
Oulun torstain keikka oli heino. Meininkiä piisasi alusta loppuun ja bändi veti hyvin. Pitin reunamilla seurasin keikan (paitsi toisen encoren sieltä mikseripöydän vierestä) ja hubaa oli. Mun tuuria oli luonnollisesti se, että juuri ennen keikan alkua siinä mun edessä oli vähän tilaa, vaikka kahdelle söötille hevitytölle ja siihenhän sitten puskikin neljän söötin hevitytön kokonen jätkä. Kiva kun tullaan ihan siihen naaman eteen seisomaan ja peittämään näkymät. Onneksi pitti siirteli porukkaa siinä määrin, että itse keikan aikana ei tarvinnut pahemmin kurkotella nähdäkseen lavalle. Toinen encore oli hyvä. Houkkaa kesti ehkä minuutin, kunnes Hyrkäs totesi, että meni muuten päin helevettiä ja vaihtoi suoraan Mene Ja Tiedään. ks. minun allekirjoitus. -SirElwood |
Buusteri 17.03.2006 15:44:15 | |
---|
Toinen encore oli hyvä. Houkkaa kesti ehkä minuutin, kunnes Hyrkäs totesi, että meni muuten päin helevettiä ja vaihtoi suoraan Mene Ja Tiedään. Ihan mielenkiintoinen oli tosiaan se viimenen encore. Kuulosti kuin Hyrkäs olisi vetänyt eri biisiä mitä muu porukka. Meinasi olla kitaristeilla Mene ja Tiedän aikana vaikeuksia pitää pokkaa lauluosuuksissa.. tsääs |
Boltsa 17.03.2006 15:59:30 | |
---|
Täytyy omalta osalta perua nuo aiemmat kirjoitukset tästä uudesta levystä. Mitä enemmän tätä kuuntelee, sen paremmalta se kuulostaa! Ei saisi koskaan sanoa mielipidettä levystä muutaman kuuntelun perusteella... :) Oman bändin, nimeltään [core], ensidemo pian ulkona, kotisivuni www.boltsa.org kertovat lisää piakkoin. |