Sir Härö 15.03.2006 16:08:14 | |
---|
Eli kyselin notta veistelisikös ne mulle basson. Kutakuinkin tälläisen: 4-kielinen, mahonkinen invader-mallinen body, vaahtera liimakaula, valkoiset bindaukset kaulassa ja bodyssä, 2x EMG 35DC mikit, väriltään musta, 21 XJ frettiä, Ebony otelauta, reversed sharkfin inlayt, mustalla hardwarella, potikoita 2xVolume ja 1xTone, Gotohin virittimet ja mukaan laukku. Tuo siis oli vain tuollainen alustava suunnitelma. Sitten vaan odottelen että mitä sanovat. "Aus einem verzagten Arsch kommt kein fröhlicher Furz. Alakuloisesta perseestä ei tule iloista pierua."
V.U.K. #18 |
Mikho89 15.03.2006 17:01:25 | |
---|
Perhana kun tuli juur ostettua uus basseli. Jos ne tosiaan veistelee kohtuuhintaan bassoja niin kyllä ainakin tänne kelpaisi. "A drummer is a musicien´s best friend" ehehee |
Oan 15.03.2006 20:14:02 | |
---|
Hassu Vaderin setä noissa promokuvissa. Tekeekö nuo sitten bassojakin? "Quaintest thoughts - queerest fancies, come to life and fade away: what care I how time advances? I am drinking ale today."
- Edagr Allan Poe |
Sir Härö 15.03.2006 22:01:59 | |
---|
Hello, sorry we don`t build bass guitars. Best regards Dariusz Kuczynski ------------------------------------------------------- Saatana! Entä jos olisin tilannut kitaran jossa on neljä kieltä ja skaala on 34"? Ihme porukkaa. "Aus einem verzagten Arsch kommt kein fröhlicher Furz. Alakuloisesta perseestä ei tule iloista pierua."
V.U.K. #18 |
Saatana! Entä jos olisin tilannut kitaran jossa on neljä kieltä ja skaala on 34"? Ihme porukkaa. Sun täytyy siis tilata se tsekistä Alesilta tai Jurkovichilta. "Oommä kyllä joskus miettiny basoja ku eukko on ottanu suihin." -Wasara |
Teijo K. 15.03.2006 22:40:21 | |
---|
Sun täytyy siis tilata se tsekistä Alesilta tai Jurkovichilta. Mutta mieluummin ilman frettejä... http://www.lilaslair.com/fc.htm Voi tilaus mennä paremmin perille. Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #1 |
Samu S. 15.03.2006 22:43:02 | |
---|
Sun täytyy siis tilata se tsekistä Alesilta tai Jurkovichilta. Niin tai Espoosta rijopulta. |
Sir Härö 15.03.2006 23:42:01 | |
---|
No jostain olisi mukava tilata uusi ykkösbasso. Jokin paikka mistä saa mieluisensa alta puolentoista tonnin. ESP customi oman maun mukaan kustantaisi minulle 7000€. Jacksonilla 3500€. Hiukan on kalliita mun kukkarolle. "Aus einem verzagten Arsch kommt kein fröhlicher Furz. Alakuloisesta perseestä ei tule iloista pierua."
V.U.K. #18 |
pardy 15.03.2006 23:43:14 | |
---|
ESP customi oman maun mukaan kustantaisi minulle 7000€. Jacksonilla 3500€. Ja esim. jollain pätevällä tsekkirakentajalla 1000€. "Oommä kyllä joskus miettiny basoja ku eukko on ottanu suihin." -Wasara |
Sir Härö 16.03.2006 08:26:51 | |
---|
Ja esim. jollain pätevällä tsekkirakentajalla 1000€. Tuta ESPn hintaa ihmettelen. Kai se kysyntä sitten vaan saa rakentajille nesteet nousemaan päähän. "Aus einem verzagten Arsch kommt kein fröhlicher Furz. Alakuloisesta perseestä ei tule iloista pierua."
V.U.K. #18 |
Teijo K. 16.03.2006 09:39:33 | |
---|
Tuta ESPn hintaa ihmettelen. Kai se kysyntä sitten vaan saa rakentajille nesteet nousemaan päähän. Hei, miksi myydä halvalla jos kalliimmallakin ostavat? Siksi että hipeille tulisi parempi mieli? Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #1 |
PnukBassist 16.03.2006 09:48:18 | |
---|
Meille hipeille pitää aina saada hyvä mieli. Mutta joo eihän nuo eurooppalaiset niin kauhean kalliita sitten ole jos alle puoleentoista tonniinkin saapi. Paitsi että mulla ei ole siihenkään varaa ennen kun saan jotain oikeita töitä joskus... Olishan se sentään veikeää päästä joskus soittelemaan tuommoisella käsintehdyllä pelillä. Ei tullut paskasta konvehtia. |