niin, mitä mieltä ootte. Vaikuttaa aika paljon soundiin. Itelläni menee sillai että on säröä vähä kummallaki puolella.. ...Aatos lentää, mie en... |
Hanok 01.09.2003 15:26:28 (muokattu 01.09.2003 15:27:17) | |
---|
niin, mitä mieltä ootte. Vaikuttaa aika paljon soundiin. Itelläni menee sillai että on säröä vähä kummallaki puolella.. Makuasiahan tuo on. Efektihän aika paljon rankempi jos wah on särön jälkeen. Saattaa olla vähän liiankin rankka välillä... EDIT: Niin, vastaus varsinaiseen kysymykseen - viime aikoina on tullut käytettyä ennen säröä sen vähän mitä wahia käytän. OSTETAAN: SansAmp Classic, GT-2, Tri-A.C. tms. Tarjoa! |
Tomtom 01.09.2003 15:29:13 | |
---|
Kyllä mun nöyrä mielipide on että ehdottomasti ennen. Ainakaan klassinen waukkusoundi ei kyllä löydy särötettyä signaalia waukkaamalla. Musiikkityylistä riippuen tietty.. www.dhline.net |
Socialite 01.09.2003 15:29:33 | |
---|
Ennen säröä olen tottunut wahia käyttämään. Siinäpä sitä yleensä muutkin pitävät. Kuulostaa paremmalta. The talkkari is out there! |
Shakermaker 05.09.2003 10:07:50 | |
---|
ennen säröä olen käyttänyt..näin se kuulostaa paremmalta...minun mielestä. ...shake along with anyone you like to... |
Jabe 05.09.2003 13:59:23 | |
---|
Minullakin on wah ihan ensimmäisneä efektinä. Ennen säröjä siis. Näin kuulostaa minusta paremmalta. Mutta kantsii koittaa molemmin päin. |
Jusstus 05.09.2003 14:45:43 | |
---|
Minullakin on wah ihan ensimmäisneä efektinä. Ennen säröjä siis. Näin kuulostaa minusta paremmalta. Mutta kantsii koittaa molemmin päin. Ditto. Säröjen jälkeen se tuntuu syövän enemmän sitä saundia tai sitä saundin laajuutta. Tulee liiaksi puristettua pörinää... Ekana ketjussa on siis mullakin tuo. "These go to eleven.." |
pimp 05.09.2003 15:16:38 | |
---|
Meikällä on ennen wahia mieto turbo overdrive ja wahin jälkeen ei-niin-mieto turbo distortion. Tuollai toimii hyvin ja soudia saa monenlaista (molemmat säröt päällä/jompikumpi särö päällä) hyvää kesää, anna pesää Perustakaa joku mun kanssa bändi, pliis! |