chromazone 15.03.2006 00:15:54 | |
---|
Eräs pirkanmaalainen orkesterin vetäjä etsi taannuin Auraviihteen sivuilla soittajia, vaati ehdotonta pidättäytymistä alkoholista työaikana, itsestään ei maininnut mitään, heh.. Nolo Liideri? Kaverin suusta:" Mä olen vähän kelaillu... Aattele nyt, jos ei ois musaa niin ei vois JORAA..." Niinpä. |
BigPapa 15.03.2006 08:00:04 | |
---|
Nolo Liideri? Nalbert Lärvinen Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
poppamies 15.03.2006 08:27:32 (muokattu 15.03.2006 09:24:05) | |
---|
Nussi Lonner Niso Lussi Noppa Lies G-strings are for strippers |
artope 15.03.2006 09:00:19 | |
---|
Nicke Lignell... On myös henk.koht. kokemuksia kun on pyydetty tuuraamaan basoottelemaan ja sitten "joutunutkin" laulamaan puolet iltaa sooloa. Eihän se mukavaa ole, vaikka onkin jotenkin taittunut. Mutta ilman valmistaumista ja keromatta kieltämättä v...mäistä toimintaa! -halitulijallaa- |
R.Syke 15.03.2006 09:21:33 | |
---|
Napi Lepokorpi! Eipä humalaisista soittajista ole ollut iloa sen paremmin harvoilla keikoilla kuin vapaa-aikanakaan. Varsinkin, jos ite on selevä. HÖH. |
Tankero 15.03.2006 14:35:16 | |
---|
Nils Lofgren? Kova se on sekin. Varmasti, vissiin. |
jon lord 15.03.2006 14:42:25 | |
---|
Menin kerran erään Tamperelaisen solistin bändiin. Oli oikein neuvottelu ja puhuttelu mitä saa tehdä ja mitä ei. Siihen kuului myös se että alkoholia ei saa nauttia 12 tuntia ennen keikkaa. Olipa kovia sanoja. Kerran sitten mentiin laivalle ja meillä oli vahvistuksena eräs ulkomaalainen muusikko hyvinkin tunnettu Tampereen seudulla. Soitteli fonia ja kurttua pääasiassa. Ekana iltana soundtsekin jälkeen oltiin menossa messiin syömään. Tämä ulkomaan mies näki messin käytävällä oluttölkki automaatin ja sanoi että ;ai tässä on tällainen. Pisti kolikon sisään ja otti tölkin ja joi sen yhdellä ryypyllä. Me naurettiin rumpalin kanssa kun liideri seisoi vieressä ja katsoi silmät pyöreenä touhua. Kun oltiin syöty niin mentiin hytteihin ja se ulkomaalainen sanoi meille että kyllä hän tietää tämän bändin säännöt ,kaikkihan ne tietävät ja hän halusi hieman piruilla. No kyllä tämä liideri veteli itsekin laivalla aika miehekkäästi. Kerran samoili 7 aamulla jossain laivan autokannella. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
kuunsirppi 15.03.2006 14:45:18 | |
---|
Menin kerran erään Tamperelaisen solistin bändiin. Oli oikein neuvottelu ja puhuttelu mitä saa tehdä ja mitä ei. Siihen kuului myös se että alkoholia ei saa nauttia 12 tuntia ennen keikkaa. Olipa kovia sanoja. Kerran sitten mentiin laivalle ja meillä oli vahvistuksena eräs ulkomaalainen muusikko hyvinkin tunnettu Tampereen seudulla. Soitteli fonia ja kurttua pääasiassa. Ekana iltana soundtsekin jälkeen oltiin menossa messiin syömään. Tämä ulkomaan mies näki messin käytävällä oluttölkki automaatin ja sanoi että ;ai tässä on tällainen. Pisti kolikon sisään ja otti tölkin ja joi sen yhdellä ryypyllä. Me naurettiin rumpalin kanssa kun liideri seisoi vieressä ja katsoi silmät pyöreenä touhua. Kun oltiin syöty niin mentiin hytteihin ja se ulkomaalainen sanoi meille että kyllä hän tietää tämän bändin säännöt ,kaikkihan ne tietävät ja hän halusi hieman piruilla. No kyllä tämä liideri veteli itsekin laivalla aika miehekkäästi. Kerran samoili 7 aamulla jossain laivan autokannella. oliks toi LC, joka oli mukana? Sopis kuvaukseen hyvin...tv:stäkin tuttu? Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
jon lord 15.03.2006 14:48:52 | |
---|
oliks toi LC, joka oli mukana? Sopis kuvaukseen hyvin...tv:stäkin tuttu? Olihan se se.....bändikin tuttu kaikille , mutta hauskaa meillä oli laivoilla sitten kuitenkin. Liiderikin innostui aina välillä oikein kunnolla. Seuraavana päivänä ne sitten mökötti solistin kanssa stagella ja me muut naurettiin. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
kuunsirppi 15.03.2006 14:51:30 | |
---|
Olihan se se.....bändikin tuttu kaikille , mutta hauskaa meillä oli laivoilla sitten kuitenkin. Liiderikin innostui aina välillä oikein kunnolla. Seuraavana päivänä ne sitten mökötti solistin kanssa stagella ja me muut naurettiin. Tuo LC on hauska mies :o) On ottanut monet kännit mun äidinkin kanssa :o)) Haitari soi ja viina virtaa :o) On kyllä ihan kelpo soittajakin....oon ollu hänen luonaan monesti musa-asioissa Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
WanhaWetäjä 15.03.2006 15:40:37 | |
---|
Nussi Lonner Niso Lussi Noppa Lies Mitäs witun hauskaa tässäkin nyt sitten on??? En mä yhtään ihmettele että täältä rupee ns OIKEET soittajat väheneen,sama meininki näkyy jatkuvan,yks sivu jaksetaan jotenkin pysyä asiassa,sitten lähtee... Jos nyt jollekkin jäi epäselväksi,kestä tässä puhutaan,niin Nalle Lehtosesta(kts Martson avatar)... Mun puolesta tän vois lukita,tää on mennyt jo niin kauas varsinaisesta asiasta,enkä mä halua asiaa enää vatvoa,omalta osaltani olen ratkaisuni tehnyt asian tiimoilta,olen luottanut vääriin ihmisiin aina vaan uudestaan ja uudestaan, ja nyt saan siitä maksaa ;-/ Ostan Casion kun täytän 50v... |
poppamies 15.03.2006 15:50:16 | |
---|
Mitäs witun hauskaa tässäkin nyt sitten on??? En mä yhtään ihmettele että täältä rupee ns OIKEET soittajat väheneen,sama meininki näkyy jatkuvan,yks sivu jaksetaan jotenkin pysyä asiassa,sitten lähtee... Sinä se vaan jaksat aina olla pahalla päällä. Kyllä meillä kaikilla varmaan on omat asiamme mutta jos vittuuntuu joka asiasta niin eihän taästä elämastä tuu yhtään mitään. Kuolee vain johonkin verenpainetautiin. Sellainen ei kannata ollenkaan. Olenko oikeassa vai olenko oikeassa. G-strings are for strippers |
jeppeq 15.03.2006 16:07:08 (muokattu 15.03.2006 16:07:24) | |
---|
Kyllähän tuo WW:n kommentti oli ihan asiaa. Aikalailla sellasta "keikkabussissa klo kuus" -juttua on ollu aika pitkään tai sitten jotain ihan skeidaa. Ei varsinaista mitään järkeä. Hauskaahan sekin on tietty - rajallisesti. Vähentynyt on omaltakin osalta kirjoittelu, lueskellu oon vielä. Musiikkityöläisen toimenkuva voi olla moninainen.. |
jjussila 15.03.2006 16:12:05 | |
---|
Sinä se vaan jaksat aina olla pahalla päällä. Kyllä meillä kaikilla varmaan on omat asiamme mutta jos vittuuntuu joka asiasta niin eihän taästä elämastä tuu yhtään mitään. Kuolee vain johonkin verenpainetautiin. Sellainen ei kannata ollenkaan. Olenko oikeassa vai olenko oikeassa. Eiks niin, että on aivan eria asia ELÄÄ ton homman kanssa kun vain lueskella ja hymistä partaansa; mä olen pahalla päällä paljon pienemmistäkin asioista ja kyllä'; mulla on verenpainetautia, mitäpä sitä kukaan luonteelleen voi!! Just niin... ja kyllä jämpti on näin!?...joo |
EP 15.03.2006 16:15:40 | |
---|
Sinä se vaan jaksat aina olla pahalla päällä. Kyllä meillä kaikilla varmaan on omat asiamme mutta jos vittuuntuu joka asiasta niin eihän taästä elämastä tuu yhtään mitään. Kuolee vain johonkin verenpainetautiin. Sellainen ei kannata ollenkaan. Olenko oikeassa vai olenko oikeassa. Joo, olet mutta vähän liian pitkälle se meni, ei oikein enää jaksanut.. :( Toi moderaattori kirjoitus oli aivan paikkansa pitävä. :) |
WanhaWetäjä 15.03.2006 16:26:45 | |
---|
Sinä se vaan jaksat aina olla pahalla päällä. Kyllä meillä kaikilla varmaan on omat asiamme mutta jos vittuuntuu joka asiasta niin eihän taästä elämastä tuu yhtään mitään. Kuolee vain johonkin verenpainetautiin. Sellainen ei kannata ollenkaan. Olenko oikeassa vai olenko oikeassa. Tiedätkös Poppis;sä olet aina niin helvetin oikeassa!Ihan niin kun tuo toinen huru-ukko,saatte arvata kuka....ei varmaan ole olemassakaan sellasta asiaa missä voisitte olla väärässä... Niikun jo sanoin,lukkoa,pliis!!!Tätä on ihan turha jatkaa.... Ostan Casion kun täytän 50v... |
EP 15.03.2006 16:43:44 | |
---|
Tiedätkös Poppis;sä olet aina niin helvetin oikeassa!Ihan niin kun tuo toinen huru-ukko,saatte arvata kuka....ei varmaan ole olemassakaan sellasta asiaa missä voisitte olla väärässä... Niikun jo sanoin,lukkoa,pliis!!!Tätä on ihan turha jatkaa.... Jos tarkoitat meikäläistä, niin anteeksi jos olen antanut tuollaisen kuvan itsestäni. :( |
pitkämatka 15.03.2006 18:35:06 | |
---|
Onkos täällä syöty sitruunoita, kun kuullostaa olevan niin kitkerää elämä?? Soittajan sormi on sellainen elin... |
poppamies 15.03.2006 18:35:53 | |
---|
Tiedätkös Poppis;sä olet aina niin helvetin oikeassa! Kiitoksia! Ihan niin kun tuo toinen huru-ukko,saatte arvata kuka....ei varmaan ole olemassakaan sellasta asiaa missä voisitte olla väärässä... Ei pidä paikkaansa. 70-luvun puolessavälissä olin kerran väärässä. Niikun jo sanoin,lukkoa,pliis!!!Tätä on ihan turha jatkaa.... Aivan! Kannattaako tuota nyt ihmetellä jos jotkut eläkeukot on tympääntyneet hunppaan ja tykkäävät nykyään enemmän viinan juomisesta. Niinkuin todettu niin tätä ongelmaa ei ole läheskään tuossa määrin nuorten soittajien keskuudessa. Hyvä niin. Ehkä tämänkin alan maine paranee pikkuhiljaa ajan mukaan. G-strings are for strippers |
Tiedätkös Poppis;sä olet aina niin helvetin oikeassa!Ihan niin kun tuo toinen huru-ukko,saatte arvata kuka....ei varmaan ole olemassakaan sellasta asiaa missä voisitte olla väärässä... Joo joo, mutta hienot hiukset niillä on...... Niikun jo sanoin,lukkoa,pliis!!!Tätä on ihan turha jatkaa.... Niin - no kaikki tuli kai jo sanottua. Hiton hyvän ketjun avasit. Ehkä pitäis pitää pöpötys Aromassa. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |