Aihe: Pätevää studiota helsingistä tai espoosta..
1
karateadonis
14.03.2006 22:05:36

Pikkasen nyt tuli persiin alla kun pitäis löytää kohtuullisen hintasta äänityspalvelua tästä pääkaupunkiseudulta. Tässä piti alkaa ensi viikolla äänittelemään, mutta homma kusi pahemman kerran.. pitäis saada sellanen viiden piisin ep(demo) tehtyä ihan kevään suunnitelmia ajatellen. Niin josko ihmiset voisivat suositella hyväksi kokemiaan firmoja. Eli kertoa vähän minkä hintasta oli ja minkä tasosta jälkea tuli. Millä menetelmillä äänitettiin jne. Tässä on jo muutama paikka tiedossa, mutta ajattelin täältä vielä katsastaa ku yleensä täältä herunu hyviä neuvoja!!

Tänks
"pull the trigger on rock'n roll nigger, who's bigger than jesus on a bumper sticker" tai jotain....
Cornflake
14.03.2006 22:20:20 (muokattu 14.03.2006 22:24:12)
Klaukkalassa sijaitseva D-studio sietää ainakin saada hyvät kehut. Todella asialliset tilat, ammattitaitoiset kundit ja silleen. Eli kaikki kohdillaan. Hinnoista en osaa muuta sanoa kuin että taitavat olla varsin kilpailukykyiset. Kannattaa kysästä suoraan esmes spostilla: info ät d-studio.fi.

Basisteille on myös ihan oma vessa. Ei sellainen paikka voi olla huono!

EDIT: Linkki unohtui, sieltä löytyy tärkeimmät speksit: http://d-studio.fi/ . Jälki on ollut pätevää kautta linja mitä olen tuosta pajasta lähtenyttä kuullut.
I ain't gonna work on Maggie's farm no more
karateadonis
14.03.2006 22:26:18

Basisteille on myös ihan oma vessa. Ei sellainen paikka voi olla huono!

HAH!!! Loistavaa... pitääpä laittaa kyselyä!! Tähän vois laittaa jotain vitsiä miks basistit tarvii oman vessan, mutta en lähe itteeni nälvimää...
"pull the trigger on rock'n roll nigger, who's bigger than jesus on a bumper sticker" tai jotain....
karateadonis
14.03.2006 22:36:50

..Helevetti ku ei osaa ees lainauksia käyttää!!
Tosi asialliselta vaikutti toi D-studio!!! Tässä nyt vaan ootellaan vastausta. Kiitoksia!
Nelikielipiru
15.03.2006 16:50:07

Tuota oon käyttäny jo useemman kerran ja tyytyväinen oon ollu tuloksiin, tuolla kohtaa kyllä hinta/laatu suhde mun mielestä kohilleen. Juuri oltiin noin kuukausi sitten viimeksi ja valmista tavaraa on kiva kuunnella.

http://www.redfive.tk/
Mikään ei voita depression voittamatonta heikkoutta.
anttique
18.03.2006 08:52:19
Käykääs tuolla kattelemassa!
Sopii muuten funk juttuihin ainakin!

www.vinyljam.com
battery
18.03.2006 09:14:17
d-studioo itsekkin pidän hyvänä paikkana, varsinkin raskaanpaan musiikkiin tuon paikan fiilis sopii enemmän kun hyvin!
karateadonis
28.03.2006 08:55:12

Jeps, kiitoksia vastanneille... Päädyttiin d-studio -tyyliseen ratkaisuun, eli mennää sinne paikan päälle tutun äänittäjän kanssa mekkaloimaa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)