WinterMad 15.03.2006 17:35:11 | |
---|
Mulla on Craten Vintage Club 50- vahvari. Tässä eilen asensin EMG HZ:t Randy Rhoadsiin, ja tänään aloin soittaa. Mutta kun aloin soittaa, niin vahvarista ei lähtenyt säröä juuri ollenkaan! No, avasin vahvarin huoltoluukun ja koputtelin vähän pääteputkia ja vas. katsottuna kolmannesta kuului erittäin kova kolina. Eikö se ole sen merkki, että putki on rikki. Mutta toisaalta asensin mikkini itse, joten epäilen suuresti että olen kussut asennuksen. Mitä pääteputket maksaa? WinterMad "menin yhteen mussalolaiseen musaliikkeeseen nii myyjä vitu heitti mua tikalla jalkaan ja sano homoksi vaikka oon hetero!! Olin sitte ostamassa plekua nii se toine myyjä sano että mee vittuu saatana homo tai ammun sua singolla päähän vittu!! |
Svensson 15.03.2006 17:54:22 | |
---|
Jos säröä ei tule ongelma on ei todennäköisesti ainakaan ole pääteputkissa. Luulen että joku juotos on epäonnistunut tai jotain vastaavaa. Ota pihevi jos ahdistaa |
No, avasin vahvarin huoltoluukun ja koputtelin vähän pääteputkia ja vas. katsottuna kolmannesta kuului erittäin kova kolina. Eikö se ole sen merkki, että putki on rikki. Mutta toisaalta asensin mikkini itse, joten epäilen suuresti että olen kussut asennuksen. Mitä pääteputket maksaa? Jos pääteputkista kuuluu kolinaa, ne kannattaa kyllä vaihtaa. Todennäköisesti soundi paranee joka tapauksessa, jos paikalla on nyt alkuperäiset putket (Sovtekit tai muuta kuraa). http://www.uraltone.com/kauppa/product_info.php?products_id=165 Tuosta, 10,80e kappaleelta eli vähän reilu neljäkymppiä postikuluineen. Kaikki putket on syytä vaihtaa kerralla kun on kyse pääteputkista. Etuasteputkia voi vaihtaa yksitellenkin. |
Volle 15.03.2006 17:59:07 | |
---|
Jos nyt särön määrässä tapahtui radikaali muutos nimen omaan mikkien vaihdon yhteydessä, en ihan heti epäilisi kyllä pääteputkia. Ne nimittäin kuluvat sillä tavalla melko hissukseen ajan kanssa eikä yhtäkkisesti, elleivät ne sitten tyystin hajoa. Toki kolisevat putket kannattaa jo vaihtaa. Mikinvaihtoon ja juotteluun kohdistaisin epäilyni mieluummin kuin vahvistimeen. Onko sulla toista kitaraa ja/tai vahvistinta, joiden avulla voisit ehkä paremmin paikantaa vian? Nam. |
Jucciz 15.03.2006 18:02:36 | |
---|
Huono tai väärin tehty juotos kyllä saattaa tiputtaa mikkien ulostulotehon murto-osaan siitä mitä sen pitäisi olla. Juotokset tarkistaisin ensin. Mut ei pääteputkienkaan vaihto ole huono idea, jos ne kolisevat tai ovat halpikset. |
WinterMad 15.03.2006 18:06:02 | |
---|
On mulla semmonen halpa Jackson. Kokeilin sen kanssa ja säröä lähti vähän enemmän. Mutta toisaalta kokeilin Randya pikku-Kustomissa ja siitä lähti säröä "jotenkuten", mutta ei samallalailla kuin ennen. Vois soittaa Rauno Häröselle ja pyytää asentaa ne mun mikit VARMASTi oikein. Raunohan on siis Oululainen soitinrakentaja jos ette tienneet. "menin yhteen mussalolaiseen musaliikkeeseen nii myyjä vitu heitti mua tikalla jalkaan ja sano homoksi vaikka oon hetero!! Olin sitte ostamassa plekua nii se toine myyjä sano että mee vittuu saatana homo tai ammun sua singolla päähän vittu!! |
WinterMad 15.03.2006 18:08:02 (muokattu 15.03.2006 18:08:38) | |
---|
EDIT: Ei mitään... "menin yhteen mussalolaiseen musaliikkeeseen nii myyjä vitu heitti mua tikalla jalkaan ja sano homoksi vaikka oon hetero!! Olin sitte ostamassa plekua nii se toine myyjä sano että mee vittuu saatana homo tai ammun sua singolla päähän vittu!! |