Janne-91 14.03.2006 19:58:39 | |
---|
juu elikkä kitara riffi skaba sellasille ketkä olisi soittanu alle kaksi vuotta.. tietysti vanhat konkaritkin saa osallistua ja eiköhä säännöt löydy ku selailee muita riffi skaboja biisit olisi : Seek & Destroy, holy diver , smoke on the water ja paranoidŽ.. kun haluiasin kuulla vähän sellaisten tasoa ketkä ovat soittaneet lähes samanverran kun minä.. mut pistäkää rifei tulee mp3 muodos mielellää |
Wahi 14.03.2006 20:53:23 | |
---|
Hmm, eikös tässä nyt ole kaikenlaista vastaavaa ole ollut lähiaikoina? Nyt ei ole aikaa kaivaa. Mitä efektejä siinä jcm800 kompossa on valmiina? - Eräs mnettiläinen... |
simon cykkeli 14.03.2006 21:30:10 (muokattu 14.03.2006 21:30:28) | |
---|
Saaks hiukan yli 2 vuot soittanu osallistuu? Huom!! oon surkee. Ja toinen huom. Soitin melko vähän ekana vuotena. xD Playing guitar rocks!! :) |
apenaattori 14.03.2006 21:30:47 | |
---|
Hmm, eikös tässä nyt ole kaikenlaista vastaavaa ole ollut lähiaikoina? Nyt ei ole aikaa kaivaa. No joo, mutta kai tämä yksi nyt vielä menee. ;-) Voisin jotain pistellä samalla jos äänitän tonne riffikunkkuskabaan. "The harder you try the dumber you look." |
winny 14.03.2006 21:36:30 | |
---|
Smoke on the water,hmm...eiköhän valtaosa "meistä" ole veivannu sitä.Samoin Paranoid...laita piisi taustalle soimaan ja opettele yx yhteen koko paketti.aluks niin hitaasti,että varmaan menee oikein.Sit pikkuhiljaa lisäät tempoa...Harjoitus tekee mestarin ja mestari harjoittelee aina,joka pvä.Aina kun on mahdollista,niin skeba käteen.Musta Rainbowin Lost in Hollywoodissa on kiva riffi...meni varmaan monta kk,ennekuin opin.En oo mikään "mestari" vieläkään,vaikka oon soitellu...vuosikausia.joka pvä oppii jotain uutta,kun vaan malttaa.viittii soittaa.Onnea matkaan :) out of doors,in the open air... |
saha 14.03.2006 22:30:26 (muokattu 14.03.2006 22:30:44) | |
---|
Smoke on the water,hmm...eiköhän valtaosa "meistä" ole veivannu sitä.Samoin Paranoid...laita piisi taustalle soimaan ja opettele yx yhteen koko paketti.aluks niin hitaasti,että varmaan menee oikein.Sit pikkuhiljaa lisäät tempoa...Harjoitus tekee mestarin ja mestari harjoittelee aina,joka pvä.Aina kun on mahdollista,niin skeba käteen.Musta Rainbowin Lost in Hollywoodissa on kiva riffi...meni varmaan monta kk,ennekuin opin.En oo mikään "mestari" vieläkään,vaikka oon soitellu...vuosikausia.joka pvä oppii jotain uutta,kun vaan malttaa.viittii soittaa.Onnea matkaan :) ? :D >-)))> #2
jesus saves but moses takes the rebound |
Janne-91 15.03.2006 17:46:09 | |
---|
juu no ei sil oo välii sillee kaua o soittanu mut pistäkää siihe viestii et kaua ootte soittanu. |
Miten ois äidin kieli skaba tällaisille aloittelijoille, jotka eivät osaa edes yksinkertaisia sanoja kirjoittaa oikein? Pirskuta! |
Rinneto 15.03.2006 17:55:54 | |
---|
Miten ois äidin kieli skaba tällaisille aloittelijoille, jotka eivät osaa edes yksinkertaisia sanoja kirjoittaa oikein? Pirskuta! Meinasin laittaa saman mutta hillitsin itteni :). Eikun perhana, empäs hillinnykkään :(! Marshall Silver Jubilee 2553 Half-Stack. |
kanka 15.03.2006 17:58:41 (muokattu 15.03.2006 18:01:09) | |
---|
Miten ois äidin kieli skaba tällaisille aloittelijoille, jotka eivät osaa edes yksinkertaisia sanoja kirjoittaa oikein? Pirskuta! Voiko näitä edes aloittelijoiksi sanoa tuon iän perusteella? Kenties 'äidin kieli skaba surki muksille jotka ei o jaksanu kuunnella koulus' olisi parempi... Edit. juu no ei sil oo välii sillee kaua o soittanu mut pistäkää siihe viestii et kaua ootte soittanu. Kuka tällaista viitsii edes lukea? Yllätyin pisteen läsnäolosta. |
J.Hollström 15.03.2006 19:09:10 | |
---|
Mites ois semmoset "juu elikkä" -skabat? |
Janne-91 15.03.2006 19:34:10 | |
---|
voisko sellaset yli 20 kybäset kitaristit keil o nii paska itsetunto et huh ja o mua huonompii pitää sen ison turpansa kiinni!!!Kiitos!!!! jos o sanottavaa nii pistäkää pika viestiä!!! |
kanka 15.03.2006 19:44:50 (muokattu 15.03.2006 19:45:54) | |
---|
voisko sellaset yli 20 kybäset kitaristit keil o nii paska itsetunto et huh ja o mua huonompii pitää sen ison turpansa kiinni!!!Kiitos!!!! jos o sanottavaa nii pistäkää pika viestiä!!! En usko että tässä on kyse kenenkään yli, tai alle, 20-vuotiaan itsetunnosta. Lähinnä kirjoitustyylisi ja huono äidinkielen osaamisesi ärsyttää meitä "konkareita". Voin myös varmuudella väittää, että kukaan tässä ketjussa valittaneista ei ole sinua huonompi soittaja. Edit: juu elikkä |
Janne-91 15.03.2006 19:52:23 | |
---|
Ei se kaua o soittanu määrää taitoa jos jotai sunnuntai soittelijoita nii terve menoo :D. No ei en mä oo vielä hyvä mut aion kyl tulla... Anteeksi minun huono äidinkieleni ja oikeinkirjotus taitoni. Minä kun luulin että tämä on muusikoiden.net eikä hikipinkojen.net . Anteeksi jos joku loukkaantui... Yritän vastaisuudessa pitää tekstini kieliopillisesti parempana jos oli tarpeeksi selvästi artikuloitu!!!! Otan täuden vastuun edellisestä tekstistä koituvista kommenteista- Janne |
Janne-91 15.03.2006 19:54:48 | |
---|
Anteeksi kirjoitus virheeni ''täuden vastuun....'' |
Janne-91 15.03.2006 19:55:22 | |
---|
Sen kuuluisi olla täyden vastuun... |
blackorwhite 15.03.2006 19:59:35 | |
---|
No ei jumalauta. Mä kirjottelen muistaakseni topiceille ihan samalla tavalla, tai no en nyt ihan, mut melkeen, eikä kukaan oo kompastunu ;) Kiusaavat vaan pikku poikaa :) Vaikka noh, kyllähän tuo vähän teiniltä tuo teksti haiskahtaa :P Ite täyttelen vasta 19 joten teini oon vielä itekin, että en oo mikään paras sanomaan. Ois vaan pysytty asiassa tästä ois tullu hyvä juttu ku itekin vasta vähän päälle vuoden oon soittanu :( |
kanka 15.03.2006 20:01:25 | |
---|
Ei se kaua o soittanu määrää taitoa jos jotai sunnuntai soittelijoita nii terve menoo :D. Ei niin, mutta satun tietämään kyseisten henkilöiden soittotaidosta jotakin. No ei en mä oo vielä hyvä mut aion kyl tulla... Oikea asenne! Anteeksi minun huono äidinkieleni ja oikeinkirjotus taitoni. Minä kun luulin että tämä on muusikoiden.net eikä hikipinkojen.net . Anteeksi jos joku loukkaantui... Tämä nimenomaan on muusikoiden.net..;) Yritän vastaisuudessa pitää tekstini kieliopillisesti parempana jos oli tarpeeksi selvästi artikuloitu!!!! Artikulaatiostasi en tiedä, tekstistä sitä on vaikea erottaa. |
Zl z 15.03.2006 20:22:43 | |
---|
*Suurta valitusta!* Voin myös varmuudella väittää, että kukaan tässä ketjussa valittaneista ei ole sinua huonompi soittaja. Nyt on. Ehkä. Vihaisen Uusiksen huuto hyydyttää veren - Vanha viidakon sanonta.
V.U.K. #20 |
Janne-91 15.03.2006 20:46:47 | |
---|
No nii kiitos siinä tuli joitai iha rankentavaakin kommenttia :) Kiitos niille ketkä sitä pisti -Janne |