vipu5 15.03.2006 14:39:59 | |
---|
Onko muilla kokemuksia noista mikeistä? testasin tuommoista tribute G & L:ää ja saundit oli kyllä hyvät, ei todellakaan mitkään vintage stratot, vaan ihan omanlaisensa. Kitara ei vaan muuten oikeen sopinut käteen. Tuommoiset mikit kuitenkin vois toimia hienosti tokai-stratossa. Niitä ei vaan taida saada irtotavarana. :( |
Country Larry 15.03.2006 15:45:36 | |
---|
Kokeilin kerran Huttusella Teleä jossa oli sellaiset mikit ja täytyy kyllä sanoa että soundi oli hyvällä tavalla persoonallinen, lämmin ja läpikuultava, mutta kuitenkin selvästi ykskelasoundi. Ei tosiaan ole tullut vastaan irtotavarana, kannattaa soittaa Soundataan, joka tuo G&L:lää maahan. Vaihdetaan vähän käytetty pleku toimivaan sinkkukeskiöön. Ei renkaanpotkijoille. |
joo, pitää saundatasta kysellä, firma on vaan boikotissa tällä hetkellä... G&L:n sivuilla kaupataan CLF-100 mikkisettiä, Onkohan ne ihan eri mikit? En niistä löytänyt mitään tietoa, enkä ainuttakaan G&L skebaa jossa kyseiset CLF-100 mikit olis kiinni... |
Country Larry 15.03.2006 19:49:39 | |
---|
Nyt en osaa kyllä auttaa. G&L:n sivut on ehkä vähän epäinformatiiviset... Minkä takia Soundata on boikotissa? Vaikka voin ehkä arvata, pari kertaa asioin siellä kun asuin Viikissä, mutta en saanut erityisen hyvää kuvaa paikasta. Vähän sellainen yliolkainen musakauppa-meininki. Vaihdetaan vähän käytetty pleku toimivaan sinkkukeskiöön. Ei renkaanpotkijoille. |
p130 16.03.2006 09:53:14 | |
---|
Minulla saattaisi olla G&L SC-3 myynnissä, ei varmaankaan kustanna paljoa enempää kuin mitä setti magnetic fieldejä kauppaan tilattuna tekisi... Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |
vipu5 16.03.2006 12:13:56 | |
---|
Minulla saattaisi olla G&L SC-3 myynnissä, ei varmaankaan kustanna paljoa enempää kuin mitä setti magnetic fieldejä kauppaan tilattuna tekisi... HEP!!! Itseasiassa strato-tyyppinen kitara on ollut vähä aikaa jo hakusessa... Jos oot tosissas myymässä, oon tosissani ostamassa. ;) (Jo ihan noiden mikkienkin takia) laita mailia (vipunen@gmail.com) tai pikaviestiä. kerro myös: -mikä vuosi? -väri? Näyttää nuo kasari värit aika hirveiltä, eikai se oo pinkki? :D -bodyakin vissiin ainakin kahta eri mallia? |