Aihe: Zoom Hyper Lead
1
PoLFus
29.08.2003 09:36:09

Onko tuosta kokemusta?
~ why everybody always pickin' on me? ~
Fingolfin
29.08.2003 09:54:16
Mielestäni aika köyhä spedu. Oli joskus aikoinaan testissä, kun ostin Metal Zonen. Zone oli kyllä hemmetisti parempi.
Strength and Honor
PoLFus
29.08.2003 10:28:56

Mielestäni aika köyhä spedu. Oli joskus aikoinaan testissä, kun ostin Metal Zonen. Zone oli kyllä hemmetisti parempi.

Harmony-Centralissa monet olivat vaihtaneet metalzonen tähän ja kehunnut paremmaksi :)
~ why everybody always pickin' on me? ~
Sammakko
29.08.2003 10:31:36

Ostatpa melkeen minkä vaan zoomin tuotteen niin luultavasti aika hanurista.
Mitä iloa on unelmista jos niitä ei yritä toteuttaa. (Ville Von Verenpaine 1946-1971)
JLM
29.08.2003 11:43:28

Olen myös silmäillyt tuota ja saman sarjan PD-01 pedaalia. Analogisuus olisi varsinkin plussaa. H-C:ssa Powerdrive on saanut aika hyvää palautetta mutta en ole valitettavasti omakätisesti noihin koskenut. Onko kukaan muu?
booster
29.08.2003 11:56:44
Mulla on ollut Zoomin Tri Metal, joka ilmeisesti on samaa perhettä kuin Power Drive ja Hyper Lead. TM oli laadukkaan oloinen pedaali, hyvä kytkin ja _erittäin_ hiljainen. Minua vaan ei miellyttänyt se mid-scoop saundi siinä.
Nykyään oma hevisäröni irtoaa Ibanezin EQ:lla mid-buustatusta BOSSin Distortionista, joka siis puolestaan rankoo JMP-marsua. Jytisee.
Shoot me again, I ain't dead yet!
NoPainNoGain
17.09.2005 16:42:07
hmm. Nostellaanpas vaikka onkin 747 päivää vanha : )

Eli kokemuksia tuosta spedusta kaipailisin.
slerbis
17.09.2005 16:52:04
Ei niinkään erinomainen (no mikä olisi), pikemminkin keskivertoa parempi laatikko. Jostain kumman syystä sopii paremmin komppisäröksi nimestään huolimatta. Säädettävää löytyy hyvin ja paljon monipuolisia soundeja saa aikaiseksi, tosin jo gainin ollessa puolessa välissä homma alkaa haiskahtamaan liian heviltä :|

Ei senpuoleen, säätämisellä olen saanut tuosta irti niin AC/DC:t, G'n'R:ät kuin Metallicatkin, että kyllä tuo moneen taittuu... puhdasta buustia tosin on turha hakea. Ja sitten vielä varoituksen sana. Koitin pitkästä aikaa tuota trankkuvehkeeseen ja ei juupeli sitä sirinää. Putkivehkeeseen täytyypi työntää.. Uraltonen kanssa toimii kuin nyrkki silmään :)
Trying is the first step towards failure THV-klubi #33
Wäiski
17.09.2005 21:49:16
Minulla on ollut Hyperlead ja Powerdrive joten tässä kokemuksia:
- Zoomin analogipedaalisarjan muotoilu, mekaniikka ja työn laatu on parhaasta päästä ellei parasta mihin olen törmännyt. Siis hyvä vastakohta zoomin digitaalitiitaalle ;-)
- Pedaaleissa ei ole ylimääräisiä hurinoita eikä surinoita joten laadukkuus jatkuu myös sisuksiin
- Powerdrive on putkikoneelle erinomainen boosteri täysin puhtaasta kevytroson kautta mietoon säröön.
- Hyperlead jatkaa siitä mihin PD jäi, todella laaja säätöalue komppirososta laulavaan soolosoundiin.
- Molempien soundi vähänsamansukuinen, silkkinen ja siisti, jos säröstä niin voi sanoa. Minulle HL oli turhankin hifi ja vaihdoin sen vanhaan erinomaiseen Marshalin Guv'noriin josta sitten on hifi kaukana.
Pedaalit ovat mielestäni siis kuten toyota, luotettavia ja laadukkaita mutta hieman persoonattomia.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)