Tallulah 28.08.2003 18:43:56 | |
---|
Mikähän ilmainen ohjelma löytyy, millä pystyy hidastamaan (tai nopeuttamaan) biisin tempoa ilman, että ääni muuttuu. Mulla oli kerran sellainen ohjelma koneella enkä vaan muista nimeä, kun nyt haluaisin sen uudelleen. |
Spiridon 28.08.2003 20:05:39 | |
---|
winampiin löytyy sen niminen plugini kun pacemaker. Toiminnee(?) ainakin tilapäisratkaisuna |
Ukko 28.08.2003 20:21:31 | |
---|
Mikähän ilmainen ohjelma löytyy, millä pystyy hidastamaan (tai nopeuttamaan) biisin tempoa ilman, että ääni muuttuu. Mulla oli kerran sellainen ohjelma koneella enkä vaan muista nimeä, kun nyt haluaisin sen uudelleen. Muuttuu se jos nopeutta muutetaan radikaalisti. |
Jabbe 28.08.2003 22:12:45 | |
---|
ReCycle? |
poppamies 31.08.2003 17:47:24 | |
---|
Mikähän ilmainen ohjelma löytyy, millä pystyy hidastamaan (tai nopeuttamaan) biisin tempoa ilman, että ääni muuttuu. Mulla oli kerran sellainen ohjelma koneella enkä vaan muista nimeä, kun nyt haluaisin sen uudelleen. Sellainen kuin "Transcribe!" on ilman selityksiä paras mutta ei toki ilmainen. http://www.seventhstring.demon.co.uk/xscribe/ "G-strings are for strippers" |
Tallulah 31.08.2003 19:13:28 | |
---|
Sellainen kuin "Transcribe!" on ilman selityksiä paras mutta ei toki ilmainen. Tämähän se oli. Kiitos tuhannesti! Niin ja by the way..löytyy myös ilmaisversio, jolla ainakin minä oon pärjänny. |
Gypsy 31.08.2003 22:56:12 (muokattu 31.08.2003 23:01:35) | |
---|
Sellainen kuin "Transcribe!" on ilman selityksiä paras mutta ei toki ilmainen. Siis tällä pystyy hidastaan/nopeuttaan biisiä? Laskematta/nostamatta virettä? Ei enää mitään, mä katoin jo. E mä sillä mitään tee, kuhan uteliaisuuttani kyselin |
noteride 01.09.2003 01:48:45 | |
---|
Miks toi avaa monona noi tiedostot? |
Miks toi avaa monona noi tiedostot? No ei se mitään monona avaa niitä tiedostoja. Se vaan käytännön syistä näyttää ikäänkuin yhtä kanavaa näytössä mutta kyllä kaikki on ihan stereona. Ohjelman mikserillä saa sitten esim. säädettyä paljonko haluat oikeaa tai vasenta kanavaa, haluatko kanavat eri vaiheeseen (hyvä määrätyille kitarajutuille), j.n edelleen. Parasta tuossa ohjelmassa on että saa syötettyä tahdit ja lyönnit tarkasti kappaleeseen joten on sitten erittäin helppoa laittaa jaollisestikin hankalat soolot paperille tabulatuurina tai nuotteina. Jos on kysyttävää tuosta "Transcribe" ohjelmasta vastaan mielelläni minkä pystyn. Loistava ohjelma. Sillä saa myös nätisti, pienen harjoittelun jälkeen, määriteltyä soitettavat soinnut. Kun esim. kitaristi raapaisee jonkun soinnun niin piano keybordilla soivat sävelet näkyvät sellaisina piikkeinä. Eikun arvioimaan sointua. "G-strings are for strippers" |
jannu 01.09.2003 23:23:51 | |
---|
winampiin löytyy sen niminen plugini kun pacemaker. Toiminnee(?) ainakin tilapäisratkaisuna Vähän gögää laatua, mutta pieninä annoksina hupaisaa. Kai tästä voisi hyötyäkin repiä. |