Novac 14.03.2006 20:26:27 | |
---|
Katsokaa kuva mun omakuvasta. Tämä stratokopiokeppi tuli valmiiksi jo viime vuode puolella, mutta erinäisten kameraongelmien takia en saanut kuvaa tänne. Runko: leppää + 25 kerrosta autolakkaa Kaula: vaahteraa + vain 20 kerrosta autolakkaa Hardware ja elektroniikat: Kent Armstrong En halunnut maalata kitarani kaunista puupintaa, joten laitoin pelkän lakan. Työtunteja kertyi.. tuota noin.. paljon!! Mun eka itsetehty kitara, kertokaa mielipiteenne. |
Jymi 14.03.2006 20:44:37 | |
---|
Ei paljon yhdestä kuvasta irti saa, mutta tosi hyvältä näyttää. Mitään mokia tuosta kuvasta ei hakemallakaan löydä. Ja tuo puu on kans tosi nättiä tuossa. |
AndyH 14.03.2006 20:47:53 | |
---|
Juu, kurvit näyttäis olevan kohdallaan :D Lisäkuvat kiinnostaisi kyllä. |
Bomber 14.03.2006 20:50:08 | |
---|
Pelkistetty on kaunista. "Before anyone did anything, ELVIS did everything." |
WBBC 14.03.2006 21:08:29 | |
---|
Kyllä, puunvärinen on hieno valinta. Mä laittaisin vielä samanvärisen aitonahkahihnan kitaraan. |
winny 14.03.2006 21:53:24 | |
---|
Rakensin myös straton ja hyvä tuli,suorastaan erinomainen,mut hyvältä näyttää toi sun skebakin.Istuuko käteen?jokatapauksessa onnea. :) out of doors,in the open air... |
samantien 14.03.2006 21:58:24 | |
---|
intonaation säätö taisi unohtua ;) hieno peli. |
Tympee Huttunen 14.03.2006 21:58:39 | |
---|
Näyttää ihan HB:n kokoa-itse-kitaralta.:D Hieno peli on kyllä. Minä Vaihdan Shure Vocal Master-kaapit toimivaan ja hyväkuntoiseen PodXT:n. |
kilroy 14.03.2006 22:02:58 | |
---|
onnea uuden (itsetehdyn) kitaran omistajalle Näyttäs istuvan tuo pleksikii iha hyvin...(alasarvesta)... ja nätti on muutekii!!! putket kuuluu taloihin ja maan alle ei vahvistimiin... |
winny 14.03.2006 22:12:36 | |
---|
Lisään vielä,että "onneksi" valitsit vaahterakaulan,jees.:D out of doors,in the open air... |
Novac 14.03.2006 22:31:20 | |
---|
kyllä se vaahteraa kaulan ollapitää. kaiken lisäksi tämä yksilö soi erittäin kauniisti ja istuu käteen, eikä lopullisen valmistumisen jälkeen ole tarvinnut tehdä kuin pientä säätöä. ja ihan hyvännäköinenhän siitä tuli. |
kyllä se vaahteraa kaulan ollapitää. kaiken lisäksi tämä yksilö soi erittäin kauniisti ja istuu käteen, eikä lopullisen valmistumisen jälkeen ole tarvinnut tehdä kuin pientä säätöä. ja ihan hyvännäköinenhän siitä tuli. No ei tuota "vaahterakaulaksi" voi sanoa kun siinä on ruusupuuotelauta. "Maple neck" tarkoittaa että kitarassa on otelautakin vaahteraa, ja mielummin vielä niin että otelauta ja kaula on yhtä puuta "skunk stripellä" varustettuna. Minäkin kiinnitin huomitot siihen että pleksi istuu hyvin. Se on silmiinpistävin merkki "laatutyöstä". G-strings are for strippers |
vrajala 15.03.2006 20:49:52 | |
---|
Vaikea ton kuvan perusteella on mit'n sanoa. Mutta hyvä jos on hyvä. Seuraavasta tulee vielä parempi. No ei tuota "vaahterakaulaksi" voi sanoa kun siinä on ruusupuuotelauta. "Maple neck" tarkoittaa että kitarassa on otelautakin vaahteraa, ja mielummin vielä niin että otelauta ja kaula on yhtä puuta "skunk stripellä" varustettuna. Juuri tämän takia Ford Fairlane menettää melkoisesti uskottavuuttaan. Mutta kyllä mullekin, noin niinkuin arkielämässä, kaula on vaahterakaula jos se on otelautaa lukuunottamatta vaahteraa. Ja sitäpaitsi tästä keskusteleminen on ehkä pikkasen kyseenalaista..? Mää sano. |
winny 18.03.2006 15:53:31 | |
---|
Vaikea ton kuvan perusteella on mit'n sanoa. Mutta hyvä jos on hyvä. Seuraavasta tulee vielä parempi.
Juuri tämän takia Ford Fairlane menettää melkoisesti uskottavuuttaan. Mutta kyllä mullekin, noin niinkuin arkielämässä, kaula on vaahterakaula jos se on otelautaa lukuunottamatta vaahteraa. Ja sitäpaitsi tästä keskusteleminen on ehkä pikkasen kyseenalaista..? Nimenomaan!Jos kaula on vaahteraa ja otelauta...vaikka mitä,niin kyllä se vaahterakaulan nimellä kulkee.Fakta:) out of doors,in the open air... |
Bubbles 18.03.2006 17:59:42 | |
---|
|