Aihe: Nieminen & Litmanen
1 2
BaariMikko
14.03.2006 16:55:42

Osaako joku valottaa mikä tää Leo Jokela -juttu oikein on? Tiedän kyllä kuka on Leo Jokela ja olen lukenut jotain Leo Jokela boozing societystä. Onko kyse sisäpiirin vitsistä vai jostain muusta?

Leo Jokela oli erittäin hieno näyttelijä, ja ymmärrän nämä biisit kunnianosoituksina hänelle. Ja onhan niissä samanlaista kieli poskessa -meininkiä kuin Jokelan roolisuorituksissakin.

TJEU: Komisario Palmu -elokuvat.
"jos et tiedä mistä soundi tulee niin voit luulla että tulee muualta." -JPQ
Teatteriin!
Groovelover
21.03.2006 08:35:20
...etenkin LJ bailaa fisutorpalla 1969 -biisissä on aika autenttinen svengi. Tulee elävästi mieleen "Vodkaa Komisaario Palmu". Siinähän svengailevat Kalastajatorpalla Jokela ja kumppanit. Viktor Klimenkokin mini-vogue päässä.

Ja ne go-go tytöt!! Muutenkin tuo Palmu-leffa on mainiota ajankuvaa ja viihdyttävää katsottavaa. Takaisin aiheeseen, ostin eilen Niemisen & Litmasen uuden levyn kun se löytyi Anttilasta vinyylinä; himaan, levy lautaselle pyörimään ja riittävästi volyymia: toimii! Biiseistä erityisesti "Tutankhamon" ja "Oracle's Magic Stones" viehättivät. "Leo Jokela Rides Again"-biisin discokomppi rullaa tyylikkäästi. Totta on että N&L on parhaimmillaan livenä, ehkä äijien kannattaisi julkaista vaikka live-DVD.
azrah
23.03.2006 12:26:17
Kyseisessä kokoonpanossako on vain rummut ja hammondit?
Groovelover
23.03.2006 18:27:41
Kyseisessä kokoonpanossako on vain rummut ja hammondit?

Näin on.
zenix
04.04.2006 12:05:07 (muokattu 04.04.2006 12:31:53)
Eilen sain uuden levyn kouraani. Leo Jokela Rides Again groovaa ihan mielettömän hyvin! Muuten meininki on hieman muuttunut edelliseltä levyltä. Taattua Niemistä & Litmasta kuitenkin :)
Leikari
05.04.2006 14:21:28
Leo Jokela Rides Again groovaa ihan mielettömän hyvin! Muuten meininki on hieman muuttunut edelliseltä levyltä. Taattua Niemistä & Litmasta kuitenkin :)

Meikäläisen makuun turhan yksioikoista rynkytystä tämä uudempi. Enämpi tykkäsin vanhasta. Klubeillahan tuommoinen varmaan puree, muttei oikein kestä kotikuunteluun IMHO.
Soitetaan jamia!
BaariMikko
05.04.2006 15:10:31 (muokattu 05.04.2006 15:12:47)

Meikäläisen makuun turhan yksioikoista rynkytystä tämä uudempi. Enämpi tykkäsin vanhasta. Klubeillahan tuommoinen varmaan puree, muttei oikein kestä kotikuunteluun IMHO.

Heh, mun mielestä uus levy on nimenomaan monivivahteisempi kuin debyytti. No, sen voi sanoa, että ehkä eka levy on vähän kepeämpi ja ilmavampi.
"jos et tiedä mistä soundi tulee niin voit luulla että tulee muualta." -JPQ
Teatteriin!
PekkaM
07.04.2006 20:09:09 (muokattu 07.04.2006 20:10:41)
Ihan mainioita taustamusiikkiahan tämä on, mutta ei tätä oikein kuulokkeet päässä pitkään jaksa kuunnella.
Haluan ostaa CD:n Ambeon - Fate of a Dreamer. Katso ilmoitukseni jäsenkuvauksesta.
Dr. Funkenstein
09.04.2006 14:12:01
Itse olen nyt hetken sulatellut tätä lättyä ja en voi kyllä kuin kehua. "Keisarit" hoitaa hommansa täydellisesti! Onneksi sedät keikkailevat ahkerasti, muuten voisi iskeä akuutti puutostila.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)